נמ, כתבתי את זה כלכך מזמן!

בני יונו

15/08/2012 777 צפיות אין תגובות
נמ, כתבתי את זה כלכך מזמן!

הרה הביטה באלים. היא סרקה במבט כועס את ילידו של זאוס, מלבד ארס והפייסטוס. אסיפת האלים החלה, ומחשבותיה של הרה נדדו. היא צריכה לנקום בחבורה העלובה הזאת, של זאוס, ילדיו והכלבי מחמד שלו. היא הביטה בפוסידון שישב על הכס שלו בהבעה מלכותית, מביט בזאוס מעיניים בורקות. כל האלים היו דומים לו, מלבד האדס. היא רצתה לנקום, לגרום לזאוס להצטער על ילדיו הרבים מספור.
היא הביטה ברצפה של חדר הכס בזמן הדיון, ולא השתתפה בו. היא הביטה בהאדס שלא היה מרוכז, סוקרת אותו. היא הביטה בזאוס בהפתעה כאשר קם " הדיון הסתיים, הכיבוד נמצא בחוץ". כל האלים יצאו, מלבד האדס והרה.
"אני יכולה לדבר איתה, אחי?" שאלה הרה את האדס. "אני צריכה שתעזור לאמן כמה ילדים, בעוד כ-15 שנים." אמרה הרה בקול שקטל האדס. "בשביל מה?" שאל אותה בקול גס. "להפיל את זאוס! האלים החדשים! שעליהם ימלכו אני ואתה." אמרה הרה בקול מרושע.
– – – – – – –
יונו הביטה בילדיו של זאוס. המחנה הרומאי היה מקסים. היא הביטה בהם, נגעל למחשבה שהם הילדים של בעלה. היא הביטה בהם, כה חסרי תועלת, כמו אביהם. צריך להמליך אלים חדשים. ילדי המיוחדים, שאין כמוהם. הם ימלכו יותר טוב מזאוס והאלים. הם יוכלו לשלוט על העולם בצורה מוגנת, טובה.
היא ראתה את דיימון, בנו של פלוטו. "אבי רוצה לדבר איתך" אמר ליונו בקולו השקט. היא הלכה אחריו, כבר מוכנה לדעת איזה מילדיו של פלוטו הוא החזק ביותר.

*18 שנים לאחר מכן*
"ילדי!" אמרה יונו לילדיה. "היום תצאו למסעכם, למצוא את הנשק שבעזרתו תביסו את זאוס" ; "ילדי!" אמרה הרה לילדיה. "היום, תתחילו את החיפוש אחר הנשק הגדול מכל!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך