גורל החצויים-5

נטע המלכה D; 09/02/2014 1181 צפיות 27 תגובות

-מייבל-

"קומי כבר יא עצלנית" .
וואו איזה כיף זה לקום לצלילי הצעקות של דרו, מדריכת הביתן. (לא.כיף.)
"שוב פעם ריצות? אנחנו לא שמנים כמו שאת חושבת." אמרתי בקול ישנוני.
"יש לכם מזל שאני בכלל עושה משהו בשבלכם! חבורת בטטות כפויי טובה שכמותכם" התלוננה דרו בכעס.
"בטטה או לא, אני ממשיך לישון" אמר גריי וכיסה את ראשו בסמיכה. גריי הוא אחד האחים שלי והוא הכי נחמד אלי ואנחנו חברים די טובים וחוץ מזה, אני יודעת שהוא אח שלי והכל אבל הוא.ממש.חתיך
טוב ככה כל בני אפרודיטה "יפים,חתיכים,מטופחים והכי חשוב הרבה יותר טובים משאר המחנה" ככה לפחות דרו אומרת את זה (אני מקיאה מחשבתית כרגע).
"אז אל תלך מי צריך אותך בכלל!" דרו צעקה על גריי.
"גם אותי אף אחד לא צריך אז אולי עדיף שאני ישאר" אמרתי בתקווה.
"טוב תשארו אבל בגלל העיקוב הזה כל מי שבא איתי עושה עוד 2 סיבובים. זמן זה קלוריות!" אמרה דרו ויצאה עם ליווי הקולות העייפים והאנחות שעלו משאר ילדי הביתן.
כשהם יצאו גריי בא אלי ואמר "כשהפרחה הזאת תעזוב להיות דוגמנית כמו שהיא רוצה אני הולך לעשות הרבהה שינויים פה". כבר כמעט שכחתי שגריי הוא הכי גדול אחרי דרו ככה שהוא הסגן שלה. "שינויי מספר 1: בלי. ריצות. מטומטמות" הוא אמר את המילים האחרונות בהדגשה "שינויי מספר 2: יותר אימוני לחימה" אמרתי ועברה בינינו הסכמה שקטה, שנינו חושבים שיצא לנו שם של נמושות ושנינו ממש לא אוהבים את זה "שינויי מספר 3" את המשפט הבא אמרנו ביחד "לשנות את המראה של הביתן" ועשינו שתינו תנועת הקאה וצחקנו קצת. ברצינות המקום הזה נראה כמו הבית של ברבי רק יותר וורוד ומנצנץ "לפחות כבר אין את המנהג הזה שדרו סיפרה לנו עליו" אמרתי ואז הוספתי "אתה לא חושבת שזה אכזרי? לצאת עם מישהו לגרום לו להתאהב בך ואז לשבור לו את הלב לאלפי חתיכות שלעולם לא יאהב יותר. לדעתי זאת האכזריות בהתגלמותה" הוא הסתכל עלי קצת זמן ואמר: "כן… זה באמת אכזרי. לפחות פייפר כבר ביטלה את המנהג הזה ו-" ואז פתאום קטע אותו צליל של פתיחת דלת. מהר הסתובבנו לראות מי זה, לא יכול להיות שהם סיימו כל כך מהר. ואז פתאום ראינו פנים מוכרו וחייכנו שניינו.
"מי אמר פייפר ולא קיבל?" אמרה פייפר בחיוך ונכנסה לביתן.
"פייפר!" קראתי ורצתי לקראתה, היא חיבקה אותי והחזרתי לה גם חיבוק.
"מדברים על החמור… מה את עושה פה חשבתי שאת וג'ייסון עזבתם כדי ללמוד באוניברסיטה שברומא החדשה?!" אמר גריי בחיוך. "הייתה לנו חופשה אז באנו לבקר ולהזכירך גם ליאו בא ללמוד איתנו, הוא זה שבא איתי לפה כי ג'ייסון השיג עבודה בעולם בני התמותה ולא יכל לבוא אבל הוא יבוא עוד כמה ימים-"
"אתם תישארו פה לכמה ימים?!" קראתי בתדהמה.
"לשבוע ליתר דיוק" תיקנה פייפר.
"למי אכפת העיקר שאתם פה!" אמרתי ושוב קפצתי על פייפר.
"שאני ישאיר אתכן לבד או…" אמר גריי .
"סתום בלונדי!" צעקנו אני ופייפר ביחד ואז פתאום דרו וכל שאר הביתן נכנס וכשה דרו ראתה את פייפר היא קפאה במקומה כאילו היא התאבנה ואמרה ברעד "ה-היי פייפר הר-הרבה זמן לא התראינו" פייפר הסתכלה עליה בחוסר חיבה יותר מידי גלויי ואמרה "כן… שלום דרו מה נשמע?"
דרו בדיוק עמדה לענות כשהסתכלתי על השעון השעה הייתה 9:30 מה שאומר ש…
"אנחנו מאחרים לארוחת הבוקר!" צעקתי
כולם הסתכלו על השעון ומיהרו להתארגן. פייפר שמה את הדברים שלה על המיטה שלה והתארגנה גם היא לצאת לארוחת הבוקר. בסוף סיימנו להתארגן בזמן סביר ויצאנו לרחבת האוכל.

שהגענו התיישבתי בשולחן אפרודיטה וזימנתי לי קצת סלט (כי אני צמחונית) ופייפר התיישבה מצד אחד שלי וגריי מהצד השני.
כרגיל משולחן אפרודיטה יש את התצפית הכי טובה על השולחנות האחרים כי אחרת איך לדרו ולנימפות של המחנה יהיה על מי לרכל.
ליאו ישב בשולחן הפייסטוס ואכל. לא בעצם הוא לא אכל הוא יותר נכון בלס את האוכל שלו ואז בא לשולחן שלנו ואמר "מה קורה ילדים של סוג של אמא אלה חורגת?" אמר ובדיוק שעמד להצתרף אלינו ראיתי משהו שהפתיע אותי אפילו יותר מהחזרה של ליאו ופייפר.
ראיתי את לילי בת זאוס שלפני חודש יצאה למסע חיפושים ולא חזרה מאז, מחבקת את איירי ואומרת לה משהו. לא הצלחתי לפענח את הכל אבל שמעתי דברים כמו: החלום, דין, מפלצות בני גורגונה והמכריע.


תגובות (27)

מישהו הזכיר את גרי?
את במקרה ראית פיירי טייל? ~חיוך~
אני אוהבת אותך ><
וליאוווווווו
והרבה זמן חיכיתי לפרק הזה!!
תמשיכיי!!
נ.ב: מה השיפ האהוב עלייך בפיירי טייל? סתם סקרנות >

09/02/2014 11:12

ליאו…
עוד שבוע בדיוק יוצא בית האדס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב, טוב, נרגעתי.
נראה לי שאני היחידה שבסדר (די) עם פייפר? הדבר היחיד שהוא בעיה אצלה זה שהיא נתקעה עם חבר דפוק.
בני אפרודיטה שהם לא פקצים הם די מגניבים…

09/02/2014 11:29

כן באמת שחשבתי על איזה שם לעשות לו חשבתי על גריי מפיירי טייל (גריי סאמה) ולא יודעת איזה שיפ הכי אהוב עליך
ופאקינג בית האדססס חיכיתי כבר יותר מידי ונראה לי שאני יקבל את הספר אני יהיה כמו משר הטבעות יחבק אותו וילחש לו חמדתי ועוד דברים כאלה

09/02/2014 11:32

אחד החברים שלי הוא גולום ואני ממש לא רוצה עוד אחד.
טוב על מה אני מדברת אני זאת שמנשקת את הספר של פרסי ג'קסון וגנב הברק…
מה הספר הכי אהוב עליך? (בשתי הסדרות)

09/02/2014 11:34

בסדרה הראשונה אני אוהבת את כולם ובסדרה השנייה גם חחח אני לא יכולה להחליט…

09/02/2014 11:38

השיפ האהוב עלי…. לא יודעת >< נראה לי גריי וג'וויה (משום מה אני אוהבת אותה ><)
ובית האדס!!!!!!!!!!!!!!

09/02/2014 11:38

אני הכי אוהבת את קללת הטיטאן… זה היה הספר הראשון שקראתי מהסדרה (זה היה הספר היחיד של פרסי שהיה לי בבית אז לא התאפקתי)
בגיבורי האולימפוס או הגיבור האבוד או אות אתנה.

09/02/2014 11:39

גם אני מתה על גריי וג'וויה והכי הצחיק אותי איך שהם היו באדולס הוא היה כזה הו ג'וויה אהובתי!! והיא כזה תלמד מגריי השני ותתפשט כבר!! והיא גם ממש מנפנפת אותו חחח

09/02/2014 11:42

אני לא חושבת שהגעתי לפרק הזה ><
אני רק בקטע של מגדל גן עדן (שוש. רק לפני יומיים התחלתי לראות את זה ><)
וגם לוסי ונאטסו! וארזה!

09/02/2014 11:43

אז תשכחי מה שאמרתי לך וגם אני התחלתי לא מזמן אבל אני בפרק 111 וג'ררד ממש חתיך

09/02/2014 11:52

אני רק בפרק 37 ><
אבל זה פשוט כזה אוסומי!!

09/02/2014 11:56

תמשיכי! (נ.ב. אני גם אוהבת את פייפר…)

09/02/2014 11:58

כן באמת יש רגעים שפייפר ממש אדירה אבל לפעמים היא די שיטחית כמו בבית האדס איך שהיא התיחסה לניקו

09/02/2014 12:03

נכון.. נכון.. אבל אני עדיין אוהבת אותה..
נ.ב. נכון במחנה החצויים יש קיר טיפוס כזה עם לבה? מה עוד יש בו?

09/02/2014 12:06

אם היא תתייחס לא יפה לניקו…… טוב, אני מוליכה את גברת אולירי מידי פעם ויש לי קרבה למנטיקורים (יותר נכון שנאה הדדית)

09/02/2014 12:06

הפעם אני אוותר לה… (כי היא חמודה.. אבל שלא תתנהג רע לניקו!!!)
נ.ב. נכון במחנה החצויים יש כזה קיר טיפוס עם לבה? מה עוד יש בו? (אני עובדת על הדור החדש…)

09/02/2014 12:08

יש גם אורווה, שדה תותים, אמפיתיאטרון, הביתנים, בית חרושת, נפחיה (נראה לי שזה אותו דבר) סככת נשקים, יער, הביתן המרכזי, ואגרוף זאוס (יש לי ספר באנגלית שהוא נספח לפרסי ג'קסון ויש שם מפה של המחנה)

09/02/2014 12:09

מה עוד יש במחנה החצויים או בקיר טיפוס?

09/02/2014 12:10

תודה נטע! (אני אוסיף גם את אלה.. אבל בקצרה..)
אני מדברת על הקיר טיפוס (עוד נ.ב. שמתי סוף סוף תמונה!!! כדאי לי להחליף?)

09/02/2014 12:11

לא, היא חמודה.
אה, וגם שני הקירות מתנגשים זה בזה (יש יתרונות בלקרוא את גנב הבקר מיליון פעם)

09/02/2014 12:13

*ברק

09/02/2014 12:13

סבבה!! תודה!

09/02/2014 12:14

חחח נטע
גנב הבקר!!
אבל זה דווקא משתלב טוב כי פרסי אוהב צ'יזבורגרים (גם אני אוהבת צ'יזבורגרים פרסי בוא נתחתן!!!!!)

09/02/2014 12:33

אני יודעת שאני מעצבנת, אבל אתן יודעות איך נראה ביתן אתנה??

09/02/2014 13:00

מבחוץ הוא אפור עם ינשוף מעל הדלת ומבפנים המיטות מוצמדות לקיר כאילו הדבר האחרון שהם צריכים זה שינה ויש מלאא מדפים עם ספרים ושידות

10/02/2014 10:48

כן… מצאתי את זה אתמול… (אבל עדיין תודה!)
כבר פרסמתי את זה אתמול, אשמח אם תקראי (ותגידי לי מה חשבת.. :) )

10/02/2014 10:50

קראתי וזה ממש טוב
תמשיכי את זה!!

10/02/2014 12:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך