אולימפוס
פרק 2 כל השאר יופיעו!

דם האלים – 1

אולימפוס 20/05/2014 1154 צפיות 19 תגובות
פרק 2 כל השאר יופיעו!

אני הארי קולסון, בן 12 ומחר כבר 13. אני מהילדים הבעייתיים האלו שתמיד מעיפים אותם אחרי חודש. זה לא שאני מנסה להיות בעייתי, פשוט הבעיות באות אליי. מוזר? לא בישבילי. אני מהילדים המתבודדים, מה׳חננות׳ ולא ההפך. הדבר שהכי מסקרן אותי, הוא כיצד אבי ניראה. מעולם לא פגשתי אותו, ואימי מסרבת לדבר עליו. הדבר היחיד שסיפרה לי הוא שעניו כחולות כשלי. לא יותר.
״הארי!״ צעקה אימי מלמטה, העפתי מבט חטוף בשעון וראיתי שאני מאחר לבית הספר, לקחתי את תיק הגב השחור שלי, חטפתי מהצלחת מהר את הסנדיץ׳ שלי והסתערתי הישר לעבר הדלת. רצתי שיכולתי לעבר בית הספר, ואז קלטתי שעוד פעם כלבי רחוב מוטנטים רודפים אחריי, שאלתם את עצמכם מה אלו הבעיות שלי? קיבלתם תשובה, הם כלבים אפורים, בעלי מיבנה כלבי צייד, אבל הם גדולים יותר מכלבים רגילים, יש להם שניים חדות ומשוננות, אין להם זנב ואוזנייהם נופלות למטה, אין לי מושג מה הם רוצים ממני אבל למזלי רדפו אחריי רק שניים. הצלחתי להגיע לבית הספר בשלום, או לפחות בגוף שלם. עוד שנייה והייתי חטיף לחבר׳ה האלה. הגעתי לשיעור הראשון, חשבון. למזלי הצלחתי להירדם, כל השעות או רובן לפחות.
סוף הלימודים, וחברי הכלבים הרצחניים חיכו לי. ״חיכיתם לי כל היום? באמת שלא הייתם צריכים״ גיחכתי והתחלתי לרוץ, עד שיד חסונה ועבה תפסה לי בחולצה וגררה אותי מעבר לקיר בטון מאפיר, ״אוץ׳״ אמרתי ״סליחה״ אמר קול, ״ג׳ק״ בחור צולע וחסון הושיט לי יד, הוא היה שזוף ושיערו חום, ענייו בצבע ירוק כהה, ולבש גופייה שחורה, מיכנס ג׳ינס קרוע, ונעלי ספורט אדומות-שחורות. תפסתי בידו והתרוממתי, הייתי רגיל ליפגוש אנשים זרים ברחוב, אבל הפתיע אותי שמעולם לא ראיתי אותו. לידו הופיע נערה, שחורת שיער, שיער קצר. ענייה נצצו, צבעם היה אפור, הן בחנו אותי, מכף רק ועד ראש, היא לבשה חולצה לבנה, וג׳ינס קצר. לידה עמד נער בעל שיער חום בהיר פרוע, הוא היה שזוף ולא ניראה שהוא רציני מדיי, הוא לבש חולצה לבנה, וג׳ינס שחור. הוא חייך לעברי חיוך ממזרי ואמר ״פיטר״ והושיט את ידו ללחיצת יד, היססתי לרגע. ״אני ג׳יין״ אמרה הנערה אחריו, בהיסוס קל. ״הארי״ עניתי, ״קדימה חבר׳ה״ ג׳ק פקד עלינו ״לאן?״ שאלתי אותו מוכן ליברוח מכאן. הוא גיחך ואמר ״למחנה נו, אתה בא?״ הוא שאל פיטר וג׳יין הנהנו לאישור, וניכנסנו לתוך ג׳יפ שטח שחור שניראה חדש לגמרי. ניכנסתי עם ג׳יין, ופיטר למושב האחורי. ״אוקיי יש שאלות?״ שאל אותנו ג׳ק, הוא היה מעט בוגר לגילו אך ניראה טוב. ״כן, לאן אתה לוקח אותנו״ שאלתי עצבני, ״למחנה החצויים, הארי״ הוא אמר, ״מה?״ שאל פיטר כשניראה גם הוא לא הבין, ״מחנה החצויים, מחנה לילדי האלים – חציים אלים והחצי האחר בני אנוש, אתם פיטר, חצויים״הסביר ג׳ק ״חצויים של אלו אלים?״ שאלה חלושות ג׳יין, ״האלים היוונים״ אמר ג׳ק, ״אז… גם אתה חצויי?״ שאל פיטר, ״לא, אני סאטיר״ . כולנו בנינו בי בבילבול, הוא נאנח ואמר ״סאטיר הוא מגן, מבינים? אני ושאר הסאטירים מחפשים אחר חצויים חדשים מדי יום. כאשר אנו מוצאים אותם, אנחנו לוקחים אותם אל מחנה החצויים״ הסביר ג׳ק. ״טוב… אז של איזה ילדים אנחנו?״ שאלה ג׳יין, ״את זה נגלה שם״ אמר ג׳ק והשתתק שקט. ״הגענו״ אמר ג׳ק וניפץ את מחשבותיי. יצאנו מהג׳יפ וג׳ק הוביל אותן לעבר עמק. אחרי כמה צעדים, ראיתי שיש שם מחנה קרבי, ״כך ניראה מחנה החצויים״ אמר ג׳ק, ״פיטר, אתה בן הפייסטוס, אל האש, עבודת הכפיים, והנפחות, וג׳יין את בת אתנה, אלת הכוחמה ואסטרטגיה״ אמר ג׳ק ״ואני?״ שאלתי, ״בך עוד לא הכירו הוא הצביע לעבר ראשי פיטר וג׳יין, מעל ג׳יין היה סמל ינשוף, ומעל פיטר פטיש בוער. פיטר החל לנסות להעביר דרך הפטיש את ידיו בצורה מטופשת. ג׳יין רק הביטה בו בגילדות עניים, ואומרת לי ללא קול ״תינוק״
״הייתי עצבני על כל שההורה האלוהי שלי לא הכיר בי ״נו, פשוט בואו ניכנס״ אמרתי והתהלכתי לעבר המחנה בצעדים כבדים רוטן לעצמי ״אלים מטופשים״


תגובות (19)

זה ממש פרסי ג'קסון עם דמויות אחרות.
אתה אפילו העתקת את המשפט של הצרות באות אלי.

20/05/2014 17:07

    את אפילו לא יודעת מה את אומרת, מה שמפתיע אותי: צרות זה דבר שונה מבעיות ואם את לא יודעת מה ההבדל אז זאת בעיה. 2. המישפט לא הועתק פרט לאלי , ותיקון שם היה כתוב נימשכות (בספר פרסי ג׳קסון)

    20/05/2014 17:17

    צרות ובעיות הם כמעט אותו הדבר, אבל לא אותו הדבר, זה נכון.
    אבל בעיקרון זו ממש העתקה.

    20/05/2014 17:26

תני לי 7 דוגמאות שזה פרסי ג׳קסון פרט לאלים שאני אוהב (אתנה ופוסידון)

20/05/2014 17:08

    1. הגיל של הארי זהה לגיל של פרסי בספר הראשון
    2. פרסי מהילדים הבעייתיים שמעיפים אותם אחרי חודש, וגם הארי.
    3. משפט שלחלוטין העתקת והיה כתוב בדיוק באותה הדרך בספר הראשון: אני לא מנסה להיות בעייתי, הבעיות פשוט באות אלי.
    4. הוא גר עם אמא שלו ומעולם לא ראה את אבא שלו, את מי זה מזכיר לי?
    5. ג'יין בת אתנה, חברה טובה של הארי. אנבת' בת אתנה, חברה טובה של פרסי.
    7. סאטיר אוסף אותו למחנה… בדיוק כמו פרסי.

    אני יכולה להמשיך עוד שעות.
    חוץ מזה העלילה שלך מתקדמת ממש ממש מהר. אבל ממש מהר. זה לא כיף לקרוא ככה. תאט, חבר.
    וחוץ מזה, אם אלי היה בא מישהו לא מוכר באמצע הרחוב ואומר לי: היי, אני סאטיר ואני באתי לקחת אותך למחנה החצויים שאין לך מושג מה הוא בלי שום הודעה מוקדמת, אני מניחה שלא הייתי באה, וכנראה הייתי בורחת משם.
    ואיך הסאטיר זיהה מי ההורים של ג'יין ופיטר? אפילו לא כתבת שהסמלים הופיעו מעל הראשים שלהם.
    ואיך הארי נפרד כל כך מהר מאמא שלו בלי לחשוב עליה בכלל?
    וכמובן, משפט הסיום: היי, הרגע גיליתי שאבא שלי אל ואני אמור לגור במחנה חצויים משונה בגלל שאיזה מישהו שהוא חצי תיש חצי בן אדם אמר את זה, אוף! אלים מטופשים!
    באמת? כל כך חסר היגיון.

    20/05/2014 17:24

1. ממש לא, פרסי בספרו הראשון היה בן 12
2. כמו אצל כל החצויים
3. הוא לא הועתק כפי שאת אומרת, כל החצויים בעייתיים. X
4. כמו כל החצויים, אף אחד מהם לא ניפגש עם הורייהם.
5. כאן הם ניפגשו הרגע, אז תגדירי לי חברים טובים. תשימי לב למה שאת אומרת רייצ׳ל.
7. כאן זה סאטיר שבכללי לא דומה לגרובר, ומה הקשר לפרסי? כל החצויים נאספים על ידי סאטירים

ושכחת 6, ובשימחה תמשיכי!

את מתייחס לדברים שמסופרים שקרו לפרסי בתוכן ואז אומרת שרק הוא בעייתי, באמת שזה היה עלוב, סליחה אם פגעתי אבל ציפיתי ממך ליותר.

ורייצ׳ל סיפורים לא חייבים להיות הגיוניים, עשית לי מצברוך לקפוץ מגג אבל סבלתי כבר אז ריחמתי על עצמי, תודה על הביקורת! אני אופטימי!

20/05/2014 18:44
    uta uta

    אשמח מאוד אם תראה את הדמות שעשיתי לך בספר לילה לבן

    20/05/2014 18:45

    תקשיב, לא כל החצויים ככה.
    אתה לא יכול להכליל, זה לא עובד ככה.
    לא כל החצויים נאספים על ידי סאטירים. לא כל החצויים בעייתיים, למשל פרנק לא בעייתי, הייזל היא לא בעייתית, ניקו הוא לא בעייתי. רק על פרסי הראו שהוא בעייתי והיפראקטיבי בטירוף, לא כולם כאלו.
    וזה כן צריך להיות היגיוני.
    בחייך, זה נשמע כמו סיפור ילדים לא הגיוני בעליל.
    ושוב, העלילה מתקדמת ממש מהר, אם תמשיך לכתוב ככה תסיים לכתוב הכל בפחות מחמישה פפרקים, תאט את הקצב.
    ושוב, אני חוזרת, אתה פשוט כותב את הכל במילים טיפה אחרות עם דמויות אחרות, אבל בסופו של דבר זה ממש דומה.

    20/05/2014 18:54
uta uta

וספר יפה מאוד !!

20/05/2014 18:46

אני אבדוק

– רייצ׳ל
לא אמרתי שכולם כאלו, ואני מדבר על חצויים בכללי, שרובם ׳בעייתיים׳ אני אמשוך את הפרק הבא קצת, ולא זה ממש לא אותו דבר, פרסי וחבריו מעולם לא יצאו בעיקבות טייפון, פרסי הוא לא הבן היחיד של פוסידון כמו אנבת׳ מאתנה, הם מעולם לא ניפגשו בדרך זו, אם את רוצה להתלונן על הסיפור שלי בבקשה- אני לא מיתנגד.

20/05/2014 19:35

זה פרסי.
עיניים כחולות לאבא שלו.
בן 12.
גר עם אימא.
תנסה משהו קצת יותר מקורי, ותקפיד יותר לרווח, הסיפור צפוף מדי.

20/05/2014 21:24

    לכל הילדים של פוסידון (כידוע לי) יש עניים כחולות, הוא בן 13, ומה רע כל כך באימה שלו? וואו, כאילו כולם כל כך לחוצים מפרסי… שיואו…

    20/05/2014 23:03

וגם באמת- הולך מהר מדי.
וחצויים זה רק בספרים של ריק, ריק המציא אותם, אני לא מבינה למה כל הספרים המיתולוגיים באתר חייבים להיות חצויים.

20/05/2014 21:27

    כי חצויים זאת אמונה ואני מאמין גדול באלים היוונים ולא באלוהים, או משהו אחר שתמציאו לי.

    20/05/2014 23:04

    חצויים? חצויים זה דבר שריק המציא. איך אתה מאמין לזה בדיוק?
    ואתה צוחק איתי שאתה מאמין באלים היוונים, נכון?

    21/05/2014 14:36

אוקיי….
אני מממששש אהבתי את העלילה!!!
זה עושה חשק לעוד….
תמשיך!

20/05/2014 22:59

תודה

20/05/2014 23:05

המשך?
ותמשיך כבר את אלכס!!!!

20/05/2014 23:08

חשבתי שאף אחד לא קורא את אלכס, אני ימשיך מחר (אם יהיה לי זמן, אני לומד למיבחן חשבון

20/05/2014 23:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך