צבי 4000
עדיין אפשר להירשם!!!!

דמדומי האלים פרק 21+הרשמה

צבי 4000 17/03/2014 739 צפיות תגובה אחת
עדיין אפשר להירשם!!!!

חצי שנה עברה מאז הבסנו את אוסופיריון. המפלצות לא תקפו יותר חצויים אבל היו מקרים של תקיפות מדי פעם. ישבתי בביתן אחת יחד עם אחד החברים שלי מהביתן אנדרו. בחצי השנה האחרונה גילינו שהיום האפל עומד להגיע בעצם רק ב1 ביולי שזה יום ההולדת שלי. גם הגיעו למחנה המון חצויים חדשים. חלק מהם היו בנים של רוחות טבע וחלק(לא הרוב) היו בנים של אחד משלושת האלים הגדולים. אנדרו הוא בן של זאוס כך שהוא היה איתי בביתן."רוצה ללכת לקיר בטיפוס" שאלתי את אנדרו."בטח" הוא אמר. כשהגענו ראיתי את אליסה מתחרה נגד גולי בטיפוס. אליסה היא בת פוסידון וגולי היא בת של רוח טבע. אליסה הגיעה למעלה."עוד סיבוב" היא שאלה בזמן שאני ואנדרו התחלנו לטפס."בטח" היא אמרה.בשלב מסיום בטיפוס הקיר זז טיפה ואנדרו נפל על הרצפה מגובה של מדרגה בלבד כך שהוא לא סבל משום דבר. אחר כך הלכנו ליער שם נלחמנו להנאתנו בכמה מפלצות. אחרי כמה מפלצות הלכנו אל חדר האוכל כי כבר היה ערב."טעים" שאלתי את אנדרו שאכל רק גזר."בטח" הוא אמר. אליסה ישבה יחד עם חבריה לביתן(כולל יונה) בשלוחן פוסידון. גולי ושאר הבנים והבנות של רוחות הטבע ישבו איפה שהם רוצים. פתאום ראיתי דמות עם סכין נעלם בכיוון היער. חשבתי שזה חצוי שהלך ליער כדי לקטול מפלצת. ואכן כעבור כמה שניות הוא חזר. כעבור כמה דקות הלכנו לביתן. כשהגענו אנדרו נשכב על המיטה ונרדם ואילו אני שיחקתי באייפון. הכל היה טוב ויפה עד ששמעתי דפיקה בדלת. פתחתי את הדלת וראיתי את יונה."אני ושאר החברים לביתן מחפשים את אליסה" אמר יונה."לאן היא הלכה" שאלתי."היא אמרה שהיא הולכת אל היער" ברגע שיונה אמר "יער" אנדרו קפץ מהמיטה."מה זו אומרת הלכה ליער" שאל אנדרו."משהו בנוגע לידיד מסוים".אני ואנדרו החלפנו מבטים. כבר יצא לי לשמוע על חצויים שאמרו שהם הולכים לפגוש "ידיד מסוים" ואז מצאו אותם מתים". נראה לי שאנדרו גם הבין את זה."כמה זמן היא בחוץ" שאל."2 שעות" אמר יונה."חייבים למצוא אותה" אמר אנדרו כשיצאנו ואז שמענו צרחה נוראית מכיוון היער…..


תגובות (1)

תמשיך…

17/03/2014 16:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך