צבי 4000
פרק מותח נכון?

דמדומי האלים פרק 24

צבי 4000 18/03/2014 646 צפיות אין תגובות
פרק מותח נכון?

יום למחרת אני ואליסה הלכנו למפל גדול שנמצא ביער. אמרנו לאחרים שאליסה יוצאת לטייל ואני מתלווה אליה אבל בעצם זה היה דייט. כשהגענו נכנסנו לנהר. הבגדים שלנו לא נרטבו אפילו טיפה בגלל הכוחות של אליסה כבת פוסידון. אחרי כמה דקות אליסה הסתכלה לי בעינים."אז הרגתי אותו בברק ולקחנו אותך למחנה" סיפרתי לאליסה את הסיפור מדלג על הקטע עם האדס ופוסידון. כשסיימתי אליסה נישקה אותי על הלחי."אתה כעסת כל כך על האיש עם הסכין רק בגללי" אמרה אליסה."הוא ניסה להרוג אותך" הזכרתי לה."עדיין זה ממש רומנטי" היא אמרה. פתאום ראיתי סכין כמו זה שהיה לרוצח נעוץ על סלע קרוב. יצאנו מהר ודמות מסתורית הגיחה ושלפה סכין."מי אתה" שאלתי."אני הוא אוסטין בן תנטוס וחבר בשבט האוריאגמה" אמר אוסטין."אף פעם לא שמעתי על השבט ההוא" אמרתי."האוריאגמה הם חצויים שנמלטו מצבא קרונוס ורוצים לנקום בכם החצויים" הוא אמר ותקף. חסמתי את הסכין ביד אחת ובידי האחרת שלפתי חרב. העפתי אותו לתוך המים ואליסה גרמה למי המפל להתערבל סביב אוסטין."יש לך עוד פרטים לספר לי לפני שאני הורג אותך" שאלתי."אמרתי יותר מידי" אמר אוסטין. אליסה הקפיאה את אוסטין ואני פוצצתי אותו בברק. ואז עוד חצויים משבט האוריאגמה הופיעו ושניים מהם החזיקו את אליסה והשאר אותי. אחד מהם הצמיד סכין לגרונה."תשחרר אותה או שתמותו" אמרתי. אחד מהם התקרב קדימה ואני זיהיתי את אוסטין."אבל הרגנו אותך" קראתי."האוריאגמה יודעים הרבה קסמים" אמר אוסטין ושלף סכין הוא דחף את אחד החצויים שהחזיקו את אליסה והצמיד את הסכין לגרונה."חזי בטרטרוס" אמר אוסטין ודקר את אליסה בליבה. ואז אני לא זוכר הרבה אבל אני זוכר ששיחררתי צעקה ופיצוץ אדיר השמיד את החצויים. כשריאתי התבהרה ראיתי את אליסה שורעה ללא רוח חיים על האדמה. לקחתי אותה והתחלתי לרוץ לעבר המחנה.

"היא צריכה מרפא" קראתי כאשר הגעתי למחנה אבל אז לא היה בזה צורך כי אז אליסה התעוררה. שמטתי אותה בהפתעה. כירון אביעד ויונה ניגשו אליי."עוד פעם אירוע ניסיון לרצח" שאל יונה."כן" אמרה אליסה. ואז מטאור התפוצץ סמוך אלינו והאדס יצא ממנו……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך