צבי 4000
פרק ממש מותח נכון?

דמדומי האלים פרק 40

צבי 4000 14/04/2014 793 צפיות 2 תגובות
פרק ממש מותח נכון?

~אביעד~ בחלום ראיתי את כאוס ואפופיס עולים אל גג מגדל השעון שסופר לאחור עד היום האפל."בקרוב מאוד יחול פה קרב אדיר מאוד" כאוס הצביע על חלקת אדמה שחיברה בין אולימפוס מאעת ואסגרד."האלים והצבאות שלהם ילחמו עד נשמתם האחרונה זה בזה בזמן שאנחנו מתחזקים מכל מכה ומכה שלהם"."מצוין" אמר אפופיס "הכל פועל לפי התוכנית"."אדוני" שני שדים שחורים הופיעו "הצבא שלך חוסל על ידי…. אחד מהם לא הספיק לגמור את המשפט וראשו נכרת ממקומו."אני לא רוצה לשמוע על הפסדים אלא רק על ניצחונות" אמר כאוס."עוד לא שמעת את הכל" אמר השד שנותר."התלמידה שלך מוכנה והיא למדה את כל כישופי האופל"." מצויין" אמר אפופיס."בוא נלך להתכונן הרי אני לא רוצה שיקרה משהו מפתיע" אמר כאוס ושניהם צחקו למחשבה על מה שיקרה ביום האפל. גופי שבחלום עקב אחריהם עד לחדר מסוים. בחדר המסוים ישבה על כס שחור משחור נערה. היא החזיקה מטה שעשוי מארד שימימי."השדים שלי אמרו שלמדת את כל הכישופים" אמר כאוס."הם צדקו" הנערה קמה והצביעה על שד אחד. פתאום הוא עלה באש והתפורר."למדת את הכישוף האפל ביותר נערתי" שאל אפופיס."כן" היא מחאה כף ושני שדים גררו נער כבן 15. הנערה קמה ופתחה את אגרופה. שלושה טבעות של אש סגולה עלו סביב הנער. הנערה סגרה לאט לאט את אגרופה. כשהיא הייתה בחצי הדרך הטבעת השנייה עלתה באש וכשהיא סיימה שלושת הטבעות התפוגגו יחד עם הנער."עכשיו לכי למחנה החצויים,אני רוצה שתפגעי לבן הים במקום שהכי כואב לו". אנבת, חשבתי מיד. כאוס רוצה לפגוע בפרסי על ידי כך שישלח את "התלמידה" שלו לפגוע באנבת. ידעתי שאני חייב להזהיר אותו ואת אנבת."אני חש במישהו" אמר כאוס ואז הבחין בי. מיד התעוררתי ורצתי מהר אל ביתן שלוש.

כשהגעתי לשם ראיתי את פרסי נועץ מבט זועם בתלמידה של כאוס. שלושה טבעות אש הקיפו את אנבת שנאבקה להשתחרר."שחררי אותה" קרא פרסי."אני חושבת שזה בלתי אפשרי" אמרה התלמידה. שתי טבעות מתוך השלושה בערו באש סגולה ואילו הטבעת השלישית עוד לא עלתה באש."הגיע הזמן לסיים את זה" אמרתי והסתערתי על התלמידה."זה בהחלט יסתים" היא אמרה וכמעט סגרה את אצבעה אבל אז התנגשתי בה והיא עפה אל מחוץ לביתן. הטבעות נעלמו ואנבת קרסה."אני עוד אחזור חצויים מטונפים" התלמידה נעלמה."את בסדר" פרסי עזר לאנבת לקום."אני בסדר גמור" היא אמרה בקול חלוש והתעלפה בזרועותיו של פרסי…


תגובות (2)

לא

14/04/2014 11:12

לא מותח. אבל מצפה להמשך.

14/04/2014 11:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך