הבת של .. | עונה 1 – פרק 5

16/01/2013 749 צפיות 2 תגובות

לא ידעתי לאן אריון לוקח אותי , אבל קיוויתי שבמקום ההוא יש עוד כמוני ; חצויים .
הפרידה מטום ואיזבל הייתה קשה מנשוא ואני מניחה שעדיין לא עיכלתי הכל , הדמעות יבואו אחרי .
אריון הביט בי , ברגל שלי שהתרוממה מעל לגבו ודחפה אותי מעליו . כרגע ישבתי על גבו , ידי אוחזות בשקע שבין צווארו הענקי לגבו הרחב . מיקמתי את רגלי בזהירות והתאזנתי . הכל הרגיש כ'כ טבעי .
נלחצתי קצת , נשימתי האיצה קצת ועייני נסגרו . שייני התחילו ללעוס את פנים-הלחי שלי , כמו שכבר הזכרתי שאני נוהגת לעשות וטעם הדם הופיע שנית , ממרר את החך שלי .
נתתי לעצמי לשקוע במחשבות עד שנחירה מרוגזת נשמעה , אני מניחה שבאה מאריון . פתחתי את עייני , בחשש מסוים שמה שאראה לא יהיה מוצא-חן בעיני .
וצדקתי .
אישה סגולה , רגליה נראות כמתמזגות עם האדמה , הופיעה מולנו . אני חייבת לציין שהיא נראתה מעולה .
צימצמתי את עייני , היא לא אנושית , אמרתי לעצמי . פניה היו כאילו מערפל סגלגל אבל מוצקות לחלוטין . בשיערה היו שזורים עלים ופרחים , שנראו ממש כאילו נפלו על שיערה אבל בצורה מושלמת ומדיוקת . שפתייה היו צבועות באדום , אדום ממש בוהק .
שמתי לב לפתע שצייפורניה היו צבועות באדום גם , אבל אדום ככה יותר , ממש כמו דם . זה כבר גרם ליסודות שלי להתערער .
אריון צעד שניים-שלושה צעדים אחורנית , פיו נפתח ונסגר לחילופין . פרסותיו נקשו בעצבנות על הקרקע .
האישה הביטה בי בזעם , קירבה את ידיה ופוקקה את מפרקי אצבעותיה לאט לאט . משהו בי צעק 'סכנה' , קול חזק מאוד שהכניס את כל המערכות שלי למצב סכנה .
חרקתי את שניי ועזבתי את פנים-הלחי המסכן שלי . פקחתי את עייני לרווחה והבטתי באישה , מנסה להעמיד פנים שהיא לא מזיזה לי ; להעמיד את הביטחון שאין לי ראשון .
כחכתי בגרון שלי , מקווה שהקול שלי לא יצא חנוק ומהוסס .
" ומי את ?" שאלתי , מופתעת מקולי שיצא כעוס וטעון בביטחון עצמי , מפרק את כל התדמית המפוחדת שיצרתי לעצמי ברגע הראשון שראתה אותי . שמתי לב שקולי נתן לאריון את האומץ להתרומם לכל גובה קומתו ולהראות מרשים ומפחיד . מפתיע שאני יכולה לעשות כ'כ הרבה ; ורק בעזרת קולי . ועוד יותר מפתיע , זה שאני מצליחה להערים על סוס ועל אישה לא-אנושית-מלחיצה-סגולה , רק בזכות הקול שלי , שלא נשמע מפוחד ועלוב .
האישה נראתה קצת מופתעת , מפוחדת ואולי , או שסתם נדמה לי , קצת מהוססת . היא התעשתה מהר ונשאה את מבטה אליי , מתמקדת באישוני .
" קלריסה דריקטון , הרפיה . אני לא יהיה מופתעת עם שמעת עליי אי פעם , את יודע- " התחילה לומר , אך קטעתי אותה בהינף יד ,
" אין לי מושג , אלים אדירים , מי את . אני חדשה בתחום ." התלוצצתי קצת , ושמחתי על השימוש בביטוי 'אלים-אדירים' במקום השימוש הרצוי ב-'אלוהים-אדירים'.


תגובות (2)

תמשיכיייייי

16/01/2013 09:50

יפה! :)
תמשיכייי במהירותתת…!!!

16/01/2013 12:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך