Estonian
מוקדש לירדן בזכות סיפור נפלא שלה "צדדים" וגם על פי שמועות ששמעתי שהיא בן אדם נפלא (לא אגלה ממי... :)).

הגיבור הלא מוגדר – פרק 19 – בית מלון ברומא

Estonian 12/10/2011 898 צפיות 2 תגובות
מוקדש לירדן בזכות סיפור נפלא שלה "צדדים" וגם על פי שמועות ששמעתי שהיא בן אדם נפלא (לא אגלה ממי... :)).

יש כמה דברים כייפים בחיים. לפגוש בחורה ממש יפה בקולוסיאום זה כייף. להילחם בענק לסטריגוני? ממש לא כייף.
בכל מקרה, אלון הצליח לפצוע את הענק ברגל שלו ואני הצלחתי לפגוע בו עם החנית בכף הרגל. הענק נפל על הרצפה ולבסוף התפוגג לאבק צהוב.
קיילה נפלה על הרצפה וחטפה מכה ממש חזקה בראש.
אדם רץ לבדוק אותה.
"היא מחוסרת הכרה" אמר אדם.
מיכאלה עמדה שם בצד בזמן שאני הסברתי להם עליה.

מסתבר שמיכאלה השכירה יחד עם לואיס ועוד אחד בשם גרנט (שגם הוא מת) חדר בבית מלון ברומא ולכן כולנו החלטנו לישון שם. אדם הוציא שק שינה מהתיק שלו. קיילה עדיין הייתה מחוסרת הכרה. טפטפנו לה נקטר דרך הפה שלה.

ירדנו ארבעתנו מלבד קיילה לחדר אוכל של המלון בשביל לדבר על הצעד הבא שלנו.
"אנחנו צריכים לנסות לחשוב מה משותף לכל המקרים, איפה נחטפו כל האלים ואז נוכל בוודאות לדעת מה המקום שלנו" אמרתי.
"לאון צודק" אמרה מיכאלה "אני יודעת שהפייסטוס ואפולו נחטפו באיזה אי בין ארצות הברית לבריטניה".
"כן, הפייסטוס נחטף על האי שבו אנחנו היינו" אמר אדם "איזה אחד תקף את קיילה ואז הפייסטוס שהיה שם ניסה להציל אותה אבל התוקף חטף אותו".
"ומי חטף את אפולו, אתם יודעים?" שאלה מיכאלה.
"אנחנו רק קיבלנו הודעה מכירון" אמר אדם.
"כירון?" שאלה מיכאלה מבולבלת.
"המקביל של לופה" אמר אדם.
"מי זאת לופה?" שאלתי. הרגשתי קצת מטומטם.
"היא המקבילה של כירון" אמר אדם.
"אוקיי, זאת רקורסיה ממש מטומטמת" אמרתי "איפה היא נמצאת?".
"במחנה החצויים הרומי" אמר אדם בנימה של 'כאילו דה?'.
"יש עוד מחנה?" שאלתי.
"יש לחצויים יווניים ויש לרומיים" אמרה מיכאלה.
"שיהיה" אמרתי. למה לא?.
"אז אנחנו צריכים לחזור לארצות הברית?" שאלתי.
"מסתבר" אמר אלון.

עלינו חזרה לחדר שלנו ושם קיילה עדיין הייתה מחוסרת הכרה. לבסוף היא התעוררה אחרי שהאכלנו אותה בקצת אמברוזיה (מאכל האלים).
"א-א-א-יפ-ה אני?" היא שאלה.
"את בבית מלון ברומא, הכרנו חצוייה חדשה רומית בשם מיכאלה והיא בת ונוס. היא הייתה במסע חיפושים משלה אבל השניים האחרים מתו" תקצר אדם.
אלון יצא מהשירותים.
"כירון שלח לי הודעת איריס-נט" אמר אלון.
"איזה אל נחטף הפעם?" שאלתי.
"הפעם זה ארס" אמר אלון "אבא שלי".
"הוא אמר עוד משהו?" שאלתי.
"כן, שהוא נחטף לא רחוק מהקולוסיאום, הוא רוצה שנתחקר קצת את האנשים בסביבה" אמר אלון.


תגובות (2)

יש לי הרגשה שאני יודעת ממי :) אהמ אהמ….
וגם הסיפור שלך נפלא!!!

12/10/2011 06:09

תודה רבה! וכן, זה בוודאות ממי שאת חושבת עליו.

12/10/2011 06:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך