Estonian
את הפרק אני מקדיש לירדן ככה סתם כי בא לי. נ"ב - את ג'ינג'ית? (אמרת שאומרים עליך שאת דומה לילדה בתמונה שלך).

בנוגע לקטע עם "אתה תראה, הידיים הקפוצות יתארכו" - זה שיר שריטה כתבה ועידן רייכל הלחין בשם "מחכה". המורה שלנו לספרות באמת הביאה אותו לשיעור.
ולמי שתהה, לא, אני לא שונא ספרות, להפך, אני מאוד אוהב את השיעור הזה. כנראה כי אני באמת סוג של חרטטן D:

הטבלה המחזורית (ההמשך של "הגיבור הלא מוגדר") – פרק 5

Estonian 13/10/2011 882 צפיות 7 תגובות
את הפרק אני מקדיש לירדן ככה סתם כי בא לי. נ"ב - את ג'ינג'ית? (אמרת שאומרים עליך שאת דומה לילדה בתמונה שלך).

בנוגע לקטע עם "אתה תראה, הידיים הקפוצות יתארכו" - זה שיר שריטה כתבה ועידן רייכל הלחין בשם "מחכה". המורה שלנו לספרות באמת הביאה אותו לשיעור.
ולמי שתהה, לא, אני לא שונא ספרות, להפך, אני מאוד אוהב את השיעור הזה. כנראה כי אני באמת סוג של חרטטן D:

אני, דין וירדן ישבנו לנו במושבים נוחים בתחתית של ספינה שהפליגה לניו-יורק. היו איתנו אנשים מאוד מוזרים על הספינה. בהתחלה ווידינו שאף אחד לא דובר עברית ואז התחלנו לרכל.
"להוא יש ראש ממש גדול" אמרתי.
ירדן צחקקה קצת "והוא נראה ממש כמו המורה לספרות, איך בכלל קוראים לה?".
"אחח, כמה שנאתי ספרות, איך משיר שיש בו רק 6 שורות אפשר לסכם חומר באורך שלושה עמודים?" שאלתי.
"תגיד תודה שאתה לא כתבת" אמר דין.
"מזל" אמרתי "אז מה יש בכלל במחנה הזה?" שאלתי.
"כל מיני דברים מגניבים" אמר דין "אתה תראה".
"הידיים הקפוצות יתארכו" התחילה ירדן.
"והלב השומר" שרנו ביחד "לא להפגע, ייפעם בקצב רגיל זה יבוא כמו שהטבע רגיל" ופשוט התגלגלנו על הרצפה מרוב צחוק. המורה לספרות הביאה לנו ביום הראשון את השיר הזה, מאז כל פעם שמשהו אומר "אתה תראה" אנחנו התחלנו לשיר את זה.
"תגיד, זה הקטע של חצויים? אנחנו ממש נלחמים?" שאלתי.
"אלא אם כן אתה מאוד רוצה שמפלצות יאכלו אותך" מלמל דין בקצת כעס.
"למה אתה כל כך כועס?" שאלתי "מה עשינו לך?".
"אני עדין עצבני על מה שאמרת על העזים" אמר דין.
"אני מצטער, זה פשוט, לא היה מובן לי שזה אפשרי" אמרתי "אתה סולח?".
"כן" נאנח דין.
"אני אפצה אותך" אמרתי "אתה תראה.. הידיים הקפוצות יתארכו". שוב פעם אני וירדן התגלגלנו מצחוק.
בסופו של דבר הנסיעה המאוד מצחיקה נעצרה. ירדנו מהרציף ודין תפס מונית.
"יש לי שאלה" אמרה ירדן "אם אני בת של שלושת הגדולים, גם מסע בים אמור להיות מסוכן אם אני בת זאוס או האדס".
"נכון בתיאוריה, אבל פוסידון קצת יותר סלחן" אמר דין "הוא לא יטביע חפים מפשע".
"דווקא במיתוסים העתיקים אני זוכר שהוא היה עצבני" אמרתי "לא?".
"אני… אמנע מזה" אמר דין "אנחנו כלום לעומת האלים, אנחנו לא יכולים לבקר אותם".
"במחנה מדברים עברית?" שאלה ירדן.
"לא, רק אנגלית" אמר דין.
"אבל אני גרועה באנגלית!" התלוננה ירדן.
"אני אתרגם לך" אמרתי "וחוץ מזה, רק בכתיבה, במבחנים בעל-פה את דווקא טובה".
"תודה" היא אמרה.
המונית נעצרה. ראיתי שדה ירוק עם תותים.
"אתם בטוחים שאתם רוצים לעצור כאן? אין כאן שום דבר" שאל הנהג.
"בטוחים" אמר דין ושילם לו.
יצאנו מהמונית.
"ברוכים הבאים למחנה החצויים – המקום הבטוח ביותר לאנשים מסוגכם!" הכריז דין.
"יוקרתי" מלמלתי.


תגובות (7)

לא, אני לא ג'נג'ית. (עזוב)
איזה כיף שמקדישים לי סיפור!!! אני משתתפת בסיפור!
ואיייי התרגשות!!! ואני לא כ"כ גרועה באנגלית!
מוחעחעחעחע

14/10/2011 01:47

אני מניח שאת לא עד כדי כך אבל הייתי צריך. בינינו, את גם לא כל כך בת פוסידון, נכון? או שאת… מסתירה משהו? חצוייה שכמותך?

14/10/2011 01:48

לא, אני לא. וזה בסדר :)
אהההה. יש משהו עליי שאני לא יודעת?? חצוייה שכמותי!

14/10/2011 01:49

המממ… אני מתכנן לך מוות טרגי מאוד בסיפור, מוות בעינויים, בגידה, רצח, קישקעס, אלמו וכדומה. מהיום אני קורא לך חצוייה, ס22ה? אופס התפק3תי. כלומר הפכתי לפקא3ה.

14/10/2011 01:50

אהההה. דיברנו על זה!!
הבטחת שלא צפוי לי מוות וכדו'
בכיייייייייייייייייייייייי
אני צריכה שם שבו אקרא לך כשאתה קורא לי חצוייה…..

14/10/2011 01:53

שיהיה, אני לא תיכננתי לך מוות אבל אכפת לך שיהיה לך לב שבור בסיפור?

14/10/2011 01:54

אמ… לא :) תיהנה לכתוב מה שבא לך…..
אגב, אור. למה אתה לא פותח סקייפ????

14/10/2011 01:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך