המלחמה האחרונה- הרשמה

yolo22 01/01/2014 1204 צפיות 22 תגובות

מכירים את הסדרה "פרסי ג'קסון" או "הגיבור האבוד" (כפיים לריק ריירדן חברים)?
אז בא לי לעשות סיפור על המיתולוגיה היוונית (:
אני לא הולכת לגלות לכם את ההתחלה ולא לעשות שום הקדמה… (מתח וזה)
תרשמו דמויות בתגובות ואלה שיהיו הכי מתאימים יכנסו. הדמות האהובה עלי ביותר תזכה להיות הדמות הראשית!

אז מה אתם צריכים לכתוב?
שם:
גיל: 13-18 ובבקשה לא לחרוג יותר מידי…
מראה:
רקע:
אופי:
בן/בת של: הכוונה לאלים יוונים
משהו מיוחד שבא לכם להגיד על הדמות:

הפרקים של הסיפור הזה יהיו יותר קצרים כדי שלא יהיו עמוסים מידי כמו שאר הסיפורים שלי.

מוכנים?
לכו על זה!


תגובות (22)

(תשימי את זה בז'אנר מיתולוגיה יוונית)

שם: לונה/רוזלי (מה שתאהבי יותר) קלוזן
גיל: 14-15
מראה: שיער שחור גלי וקצר מאד (מעל הכתפיים), עצמות לחיים בולטות, חיוורת, עיניים אפורות כחולות מאד בהירות. לובשת הרבה חולצות מכופתרות ורחבות, חולצות עם אזכורים שרק היא מבינה (אני יכולה להביא לך כמה כאלה), כמו ריבר סונג אומרת "HELLO TWITTY", ג'ינס וצעיפים. כמו אביה, יש לה חיוך זוהר.
אופי: לא נפגעת בקלות, נאמנה, אוהבת אירוניה וסרקזם (משתמשת בזה מלא), אוהבת וינטג', משכנעת, עקשנית, דעתנית, דייקנית (גם בחץ וקשת וגם מבחינת זמנים), מצחיקה, פמיניסטית, ונחושה בדעתה.
בת של: אפולו
רקע: אמא שלה גדלה אותה בדירה ניו יורקית טיפוסית, ועבדה כל ימיה בחנות ספרים.
מהו מיוחד: מאד מוכשרת בכתיבה, ויורה בחץ וקשת בצורה חסרת רבב.

01/01/2014 09:17

שם: גליה זניק
גיל: 16
מראה: לבקנית (שיער ועור כמעט לבן לגמרי), גובה 1.60, עיינים כחולות בהירות, שפה תחתונה עבה בצורה יפה.
אופי: אדינה, נחמדה, אמיצה, טובה בחץ וקשת ואם צריך אז גם בפגיון. היא נאמנה לחבריה ונותה לבטוח בהם יותר מדי.
בת של: האדון המחובד אדי זניק וגרושתו הגברת מירה נדג' זניק.
עבר: הורייה היו ביחד עד שהייתה בת שמונה, אז הם התגרשו מכיוון שאביה היה עסוק מדי בעבודתו ואימה הטובה, הגברת מירה, לא יכלה לסבול זאת, לא מכיוון שרצתה צומת לב אלה מכיוון שרצתה שישים לב לביתו. רק' אחרי שהתגרשו החל האדון אדי זניק לשים לב לגליה.

01/01/2014 09:34

יאי! מיתולוגיה!

שם: דיימון רדפילד
גיל: 14
מראה: שיער חום-זהוב, עיניים חומות בהירות, שזוף מרוב שהיה הרבה זמן בשמש, כתפיים רחבות, רזה, חטוב, ספורטאי. לובש בדרך כלל גופיות ודגמ"חים, ועל הגופייה חולצה טי, די רחבה.
אופי: רגיש, תמיד אומר את האמת, אוהב לעשות צרות (יחד עם ביתן אחת עשרה!), חברותי, נדיב, שכחן.
רקע: גר בקנזס עם אביו החקלאי. למד לעבוד בשדה ולנהוג בטרקטור כבר כשהיה מאוד קטן. בגיל עשר אביו גילה לו מי הייתה אימו ומאז הוא הולך כל קיץ למחנה.
בן/בת של: דמטר
משהו מיוחד שבא לכם להגיד על הדמות: הוא אוהב להיות מוקף בחברים (יש לו חרדת נטישה מהפעם ההיא שאבא שלו נעלם לו בסופר). בעיקר בידידות שלו XD

01/01/2014 09:36

או 16….

01/01/2014 09:39

ועוד משהו למיוחד: שונאת צבעוניות יתר, אף פעם לא לובשת וורוד, ומנגנת על סקסופון, פסנתר, כינור, ומנדולינה

01/01/2014 09:40

הערה קטנה – אם אין מחנה בסיפור שלך אז תורידי את הקטע שהוא הולך כל קיץ למחנה.

01/01/2014 09:48

ואו ממש תודה ^_^ ממש אהבתי את הדמויות שלכם!
"סמג'-סיפורים": הכוונה היא להורה בן אלמוות (אל יווני יעני)
אני מקווה להתחיל מחר או מחרתיים :)
תוך כדי הסיפור יכנסו עוד דמויות

01/01/2014 09:49

שם: סלין קירן (כי בא לי שמות מוזרים)
גיל: 13.
מראה: שיער שטני די כהה. עיניים אפורות וחיוך רוב הזמן.
אופי: אמיצה. תעשה את הכול למען החברים שלה. אופטימית ושמחה והיחידה שתשמור על קור רוח בזמן קרב. קשה מאוד להפחיד אותה, כי יש לה רק שני פחדים: שהחברים שלה ימותו והיא תישאר לבד ושיגזלו ממנה את החופש שלה.
רקע: אבא שלה מת כשהייתה בת שלוש והיא עברה לבית יתומים. שם היו כמה ילדים שהציקו לה ושאר הילדים לא התייחסו אליה. אחרי שהיא הבינה שהיא לא רצויה שם ברחה בגיל שמונה והיגע למחנה (אם יש אותו)
משהו מיוחד: כמעט אין סיכוי שתמצא אותה ישנה. אם יצטרכו לשמור היא תתנדב וכנראה תישאר כל הלילה ערה.

01/01/2014 09:52

אה, הורה אולימפי: אתנה, ברור.

01/01/2014 09:52

ווה בא לי גםםםםםםםםםםםם (תשמרי לי מקום למה ההרשמה הולכת להיות ארוכה)

01/01/2014 09:53

שם: אלקסיס גרוון
גיל: 15
מראה: שיער חום שוקולד וחלק עד אמצע הגב, עיינים אפורות ובוהקות, עור בהיר, מעט נמשים, גבוהה, אוהבת ללבוש שמלות עם טייץ מתחת, נעליי אולסטאר, צעיפים, ז'קטים ונעליי עור
רקע: נולדה בדרום אמריקה, אביה לימד אותה הרבה על המיתולוגיה היוונית, הרומית, ההינדית ועוד-כמה-שאין-לי-מושג. תמיד אהבה מחנאות וכל מיניי דברים בסגנון.
אופי: אחראית, עקשנית כמו פרד אך עדינה, חכמה, אוהבת לעזור, יכולה להיות ממש מעצבנת לפעמים
בן/בת של: אפרודיטה או אתנה XD
משהו מיוחד שבא לכם להגיד על הדמות: היא אוהבת לצטט ציטוטים משירים CX

01/01/2014 09:59

מדהימיםםם פה כולכם 3>
אה כן וחוץ מדיימון אין עוד בנים?
מה אנחנו? עולם פמיניסטי קיצוני? (הידד לפמיניזם)
בכל מקרה אני אשמח לעוד דמויות בנים!
רק הערה קטנה: אני מקווה שאתם יודעים שמרגע שנתתם לי את הדמויות אני הולכת להשתמש בהן כרצוני (אני יכולה לגרום להם לעשות מה שאני רוצה חהחה) אבל אני בכל זאת הולכת לתת קרדיטים כי יש בי יצר נחמדות מעצבן ופתאומי :0

01/01/2014 10:10

אני יכולה לתת לך עוד דמויות של בנים (אבל הידד לפמיניזם!).
אבל אל תשכחי להתייחס לאופי ולהערות! את לא יכולה לגרום לדיימון להיות אדיש. לא לא לא.

01/01/2014 10:13

שם: כריסטופר
גיל: 16
מראה: שיער שטני פרוע, עיניים אפורות כמו של אנבת', גבוה, חיוור.
אופי: חכם מאד, עוקצני, שאפתן, יכול לדבר הרבה…, סוחב על עצמו את האחריות על כולם, גם אם הם אומרים שהם לא רוצים שהוא יעשה את זה, מתחבב בקלות.
בן של: אתנה
רקע: נולד בצפון פילדלפיה, אבא שלו היה מהנדס וחוקר היסטוריה צבאית, הוא עבד ועובד בתור מרצה באוניברסיטת ייל. הוא תמיד הרגיש שמצפים ממנו הרבה, בן אתנה שאבא שלו מלמד בייל, ציפו שהוא יהיה ילד הפלא הבא אבל הוא לא יכל להיות בובה של העולם.
משהו מיוחד: מאד אוהב היסטוריה, אוהב לטפס על עצים.

01/01/2014 10:27

תעשי מה שאת רוצה בסלין. אני אוהבת שמתעללים לי בדמויות.
שם: אדי…. אני אוהבת את השם הזה.
גיל: 14.
אופי: אחראי מאוד, מצחיק, ממעיט מאוד בערכו, מרדן ויכול לפעמים להשתגע בצורה קיצונית.
מראה: שיער חום-זהוב, עיניים תכולות ותווי פנים שדוניים.
הורה אולימפי: הרמס.
רקע: בשלושת רבע מחייו גר בפנימייה צבאית, והכריח את עצמו להפר כמה שיותר חוקים שם. בסוף זרקו אותו ואימא שלו לא רצתה אותו ושלחה אותו למחנה. הוא נשאר שם כל השנה, אין לו כוונה לנסות לחזור הביתה. (ושוב, אם יש מחנה)
משהו מיוחד: הוא אומן בחיקויים יכול לחקות מישהו שהוא שמע מדבר רק פעם אחת.

01/01/2014 10:42

שם: ניל קולינס
גיל: 13
מראה: שיער שחור מתולתל (לא אפרו, תלתלים עדינים וקצרים), עיניים ירוקות-אפורות, די נמוך לגילו, לא ממש רזה אבל לא כל כך שמנמן. חסרה לו זרת ביד שמאל (למזלו הוא ימני).
רקע: אבא שלו מת כשהיה בן שנתיים, והוא בגלל הבעייתיות שלו עבר מפנימייה לפנימייה בקרוליינה הצפונית. בגיל שמונה הוא הסתבך בצרה ואמא שלו נגלתה אליו. היא הציעה לו עסקה שתוציא אותו מהתסבוכת, והוא הסכים ושילם בזרת שלו. בסוף סאטיר מטעם המחנה מצא אותו והעביר אותו למחנה כשהיה בן 12, והוא נשאר שם גם בחורף כי אין לו לאן לחזור (אם יש מחנה. אם לא, הוא ברח מפנימייה השנה וגר כרגע ברחוב).
אופי: נוטר טינה, דייקן, מרדן, עוקצני, החלטי, שקול, ביקורתי, עקשן, ציני ולא חברותי במיוחד.
בן/בת של: נמסיס (אלת הנקמה)
משהו מיוחד שבא לכם להגיד על הדמות: פריק של מכוניות. אוהב לחפור (למי שמוכן להקשיב) על כמה שהוא רוצה פיאט 500 שיגדל *~* .

01/01/2014 12:14

הוספתי את כל הדמויות שלכם (שלכם, שלכן… לא יודעת אם יש פה גם בנים)
בכל מקרה, יש כמה שינויים בדמויות. תודיעו לי אם זה בסדר מבחינתכם:
אלקסיס תהיה בת של אפרודיטה
סלין תהיה בת של דיוניסוס (לא כתבת איזה הורה אולימפי יש לה…)
ניל יהיה בן 14

02/01/2014 11:04

ואת גליה לא הוספתי כי לא ממש הבנתי את הדמות… או מה הקשר שלה למיתולוגיה, אשמח אם תסבירי לי

02/01/2014 11:05

אני אחר כך הוספתי, היא בת של אתנה.

02/01/2014 12:53

אה מצטערת נטע אני הולכת לשנות את הסיפור :)

03/01/2014 10:59

שם: אליס רייקס
גיל: 16
מראה: שיער שחור מדורג עד הכתפייםעם עיניים שכל הזמן מחליפות צבעים (באור הם בצבע טורקיז ובחושך הם הופכות לחום ממש ממש כהה שזה נראה כאילו יש לה עיניים שחורות ) היא גבוהה וכל הזמן לובשת בגדים עם ניטים.
רקע: היא הגיעה למחנה בגיל 4 בגלל שאמא שלה הופללה ברצח ולא רצתה לשלוח אותה לבית יתומים או לפנימייה והיא גדלה במחנה ובגיל 15 היה לה חבר שבגד בה (חודשיים אחר כך הוא נאכל בידי מפלצת כי מישהי הכניסה לו טלפון נייד לתיק שלו (אליס)) ויש לה אחות לא חצוייה מאמא שלה ואבא בן תמותה שגרה אצל אבא שלה.
אופי: קשוחה, די נקמנית אבל לא ממש אלה אם כן ממש מעצבנים אותה, אין לה הרבה חברים שהם לא אחים למחצה שלה, כריזמתית, יש לה הומור שחור לפעמים אבל רוב הזמן היא נחמדה, צינית.
הורה: בת של ארס
משהו מיוחד: שבנים מעצבנים אותה (מה שקורה הרבה) היא בדרך כלל נותנת להם איזה בעיטה טובה בביצים והיא לא מראה את זה או אומרת לאף אחד אבל היא ממש רוצה חבר.

מקווה שאהבת אותה ותוסיפי D:

04/01/2014 07:07

התחלתי את הסיפור :)

04/01/2014 14:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך