Lucy Koren
מצטערת שלקח לי כמעט חודש להעלות את הפרק הזה, אבל לא ציפיתי לכל כך הרבה עבודות לחופש....
מקווה שתהנו (:

המשמידה- פרק 10 חלק 1

Lucy Koren 03/04/2012 719 צפיות 9 תגובות
מצטערת שלקח לי כמעט חודש להעלות את הפרק הזה, אבל לא ציפיתי לכל כך הרבה עבודות לחופש....
מקווה שתהנו (:

שקט עמד באוויר. שקט מפחיד ומתוח. כל העולם הרגיש במתח הזה. אמנם אף אחד לא ידע במה מדובר, אבל כולם ידעו שמשהו קורה.
כלי התקשורת קרסו תחת העומס, כאשר אנשים התקשרו לדווח על רעידות אדמה, הוריקנים, הצפות, מונסונים, צונאמי, וכל זאת במקומות שונים בעולם. כולם אמרו שהעולם עומד להתפרק, שמשהו קורה. המאמינים התפללו לאלוהים, החילוניים התפללו שתפילות המאמינים ייענו. העולם היה מפוחד.
קייט עמדה מול השדים שלה, מול השדים שאימנה במשך כמה שנים, מול השדים שנשארו לצידה גם כאשר עשתה טעות.
"שיחה אחרונה לפני המוות?" צחקו שני השדים ששלחה לרגל אחר איידן.
"זה לא נושא לצחוק עליו."
"זה גם לא נושא לבכות בגללו, אז עדיף להפיג את המתח לא?!"
"הם צודקים, את יודעת." אמרה סטיירוס בחיוך מעודד.
"כן." חייכה גם קייט.
"חברה, תקשיבו למנהיגה שלנו. היא הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לנו אי פעם. היא השדה היחידה שיכולה להציל את קיומכם!"
"כן!" צעקו מאה וחמישים שדים בבת אחת.
"תודה סטיי.."
"בטח." חייכה סטיירוס והלכה לעמוד ליד חבריה.
"בסדר שדונים. היום אנחנו יוצאים לקרב. לא רק מול מלאכים, אלא גם מול אלים, ולכן עליכם להיזהר. זכרו שאי אפשר להרוג את האלים, בקושי אפשר לפצוע אותם, וזה בטח לא קל כשהם מוכנים להגן על עצמם מפנינו. הם באים למלחמה לא למשחק, אז התנהגו בהתאם!"
"כן!" צעקו כולם.
"אני צריכה קבוצה של חמישה שדים חזקים שמוכנים להסתכן קצת יותר."
"אנחנו." אמרו שלושה שדים ושתי שדות והתקדמו לפני כל שאר השדים.
"אתם בטוחים?"
"בטוחים!"
"בסדר, אני צריכה שתתפסו שרשרת של הפיסטוס, זה הדבר היחיד שיצליח להוציא כמה אלים מהמשחק."
"כן המפקדת!" אמרו חמשת השדים ונראו מאושרים מתמיד, "סמכי עלינו." הם דפקו עם אגרופם על ליבם ועפו גבוה כך שלא יוכלו לראות אותם.
"עכשיו אנחנו צריכים להחליט מי הראשונים שנוציא מהקרב."
"זאוס." אמרה רוזה.
"ארס." אמרה סטיירוס.
"ארטמיס." אמר שד חדש יחסית שהראה יכולת יוצאת דופן באימונים.
"האדס ופוסידון." אמרו שני השליחים של קייט.
"חמישה אלים.. זה יהיה קשה, אבל אנחנו נצליח!" אמרה קייט.
"כן!" צעקו כולם.
השדים נראו דרוכים מאוד בזמן שחיכו לקרב שיתחיל, וקייט לא יכלה לסבול את זה. "היי. צאו מזה!"


תגובות (9)

יפייפה! אני שמחה שחזרת לכתוב! הסיפור שלך ממש מעניין והכתיבה שלך מיוחדת, אני יודעת שאני לא תמיד מגיבה [בעצם, כמעט אף פעם לא] אבל אני עדיין קוראת את הסיפורים שלך!
טוב, אני מקווה שעברת את משבר הכתיבה ההוא…בהצלחה בהמשך D:

03/04/2012 11:47

ראשונהה!!!!!!
אהבתי נורא ובבקשה שיהיה המשך!!!

03/04/2012 11:47

ברוכה השבה, כולנו התגעגענו.

03/04/2012 13:01

איזה באסה כשהתחלתי לרשום תגובה לא היה רשום כלום,אז קבלו ביטול על ה-'ראשונה' שלי!!!

03/04/2012 13:06
Gal Gal

יש !! (:
בשנייה שראיתי שהפרק עלה.. מישיבה מטרידה עם חצי רגל באוויר וחצי רגל על השולחן, התיישרתי במין שוק וישר התחלתי לקרוא !
שמחה לראות אותך כאן שוב, ויותר מזה, שמחה על עוד פרק מעולה.. עכשיו אני רק מחכה למלחמה המהוללת שתגיע בקרוב מאודד *-*
מחכה בקוצר רוח,
גלי ♥

03/04/2012 13:31

שמחה לשמוע שאהבתם (:
אמינה, תודה על התגובה, גם אני מקווה שעברתי את משבר הכתיבה, אני עוד לא בטוחה לגמרי חחח
מחסלת, זאת פעם ראשונה שאני רואה אותך פה, ואני שמחה על זה, אז ממש תודה על התגובה! D:
גלי, לא חשבתי שלסיפור הזה יש כזאת השפעה על אנשים, הוא עד כדי כך טוב בעינייך ששינית תנוחה?! חחחחח אני גאה בעצמי יותר מתמיד (:

03/04/2012 13:52

פרק מדהים!!!
מושלם ומשגע!!!!!
כבר התחלתי להשתגע!!!!
אין יותר מושלם מהסיפור שלך!!!
סוף סוף חזרת!!
ואת יודעת מה… זה בכלל לא נראה שהיה לך משבר!!
את סתם בלחץ חחחחח
לא סתם סתם אבל זה פשוט מושלם!!!!!!!!!! אין לי כבר מה להגיד!!
אני פשוט שמחה שאת חזרת!!! :)

03/04/2012 13:58

תודה טלי, שמחה שאהבת (:

03/04/2012 14:03

חבל"ז פרק נפלא , כתיבה מהממת ומושלמת , שמחה ששבת אלינו המתנו לשובך בגעגועים והציפייה השתלמה ♥♥♥
תודה לוסי באהבה בקי ♥♥♥♥♥

04/04/2012 07:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך