Lucy Koren
הסוף כבר כתוב לי, אז זה יעלה מהר...
פרק לפני אחרון, מקווה שתהנו! D:

המשמידה – פרק 10 חלק 3:

Lucy Koren 07/04/2012 873 צפיות 9 תגובות
הסוף כבר כתוב לי, אז זה יעלה מהר...
פרק לפני אחרון, מקווה שתהנו! D:

"איידן, תשמור על עצמך. אל תתן להם לגעת בך, אתה חשוב מאוד לאיזון."
"כן אדוני המלאך גבריאל." אמר איידן. הוא לא חשב שהמלחמה הזאת נחוצה. או שהיא נחוצה, אבל לא בסדר גודל כזה.
"אתם מוכנים?" שאל גבריאל את מלאכים שעמדו מולו.
"מוכנים!" הם צעקו.
"השמדה מוחלטת! בלי רחמים."
"בלי רחמים!"- "בלי רחמים…" מלמל איידן קצת באיחור. למזלו, אף אחד לא שמע אותו.
"עמדו בשורה." אמר גבריאל אל המלאכים.
כולם נעמדו במבנה הקרב שעליו התאמנו בשעה האחרונה. כל אחד ידע לאן הוא זז כאשר יפגשו בשדים, וכל אחד ידע את מי הוא תוקף. "מוכנים?" צעק גבריאל.
"מוכנים!" צעקו כולם. איידן לא צעק. משהו הרגיש לו שגוי במלחמה הזאת.
"טוס!" צעק גבריאל עוד לפני שאיידן הספיק למצמץ, וכולם התעופפו לעבר הכתם השחור אדום שנראה במרחק.
"גבריאל?" שאל איידן.
"ילד, מה אתה עושה פה? אנחנו במלחמה, טוס!"
"אני לא לוחם גבריאל, אבל אני מבטיח לעשות כמיטב יכולתי על מנת לעזור לשמור על העולם מהשמדה ומאנרכיה."
"בסדר, מספיק טוב בשבילי. תנסה לחזור בחיים ילד, עכשיו טוס!"
"אתה מגן האולימפוס, ואתה לוחם הגון. למה השמדה מלאה? אתה יודע שזה יפגע באיזון של העולם. אתה יודע שאסור לנו לתת לזה לקרות, משום שבדיוק על האיזון הזה ניסינו לשמור כל השנים."
"אתה לא תבין, אתה רק ילד."
"אני ילד, אבל עברתי מספיק בחיי הקצרים, ובקיומי הקצר בתור מלאך, אני לא רוצה לראות אותך מאבד את עצמך."
"אני לא מאבד את עצמי שופט." אמר גבריאל בקול תקיף, מתחיל לאבד את עשתונותיו.
"בדיוק על זה אני מדבר. שמעתי שהיית אדם טוב תמיד, שהגנת על חבריך, שמרת עליהם.."
– "ואז הגענו לפה, ולא הצלחתי להגן על חבריי! נשארנו שניים, ורפאל לא יכול לעשות הרבה."
"גבריאל, אני מבין את האובדן שלך, באמת. מיכאל ואוריאל היו כמו אחים בשבילך.."
– "לא כמו. הם היו אחים שלי."
"אני יודע כמה קשה לאבד את מי שאתה אוהב, בעיקר כשהאשם לא נענש על מעשיו. הורי נרצחו לפני שבע שנים במקום כלשהו ביער ליד הבית שלי, השוטרים אמרו שזו הייתה תאונה, אבל אני יודע שזה לא נכון. הייתי במקום וראיתי…. את מה שקרה שם" איידן מלמל את המילים האחרונות.
"אני מצטער ילד, באמת."
"גבריאל, אל תרד לרמה הזאת, נקמה היא משהו כל כך נבזה, כל כך לא נכון, כל כך לא אתה."
"אני.. אני כבר לא יודע מי אני. האחים שלי תמיד ידעו מי אני, תמיד אמרו לי, ואני האמנתי להם, עד שהם מתו. עכשיו, עכשיו אני לא יודע כלום."
"אתה המלאך גבריאל, אחד מארבעת שומרי האולימפוס, המפורסם ביותר בארץ מלמטה, והגיבור הגדול באולימפוס ובשאול גם יחד. אתה אמיץ וחזק, וטוב לב. אתה גבריאל, שנולד במחוז תסליה עם מיכאל, אוריאל ורפאל. אתה גבריאל שהציל אותם מחיות הטרף שעברו את המלכודות של מיכאל. אתה המלאך שמוכן לעשות הכל למען הצדק ולמען חבריו."
"לא מגיעות לי כל כך הרבה מחמאות."
"אלה לא מחמאות, אלו עובדות. עכשיו צא לשם ותודיע לכולם שאתה יודע עכשיו מי אתה, ושאתה לא מוכן להשמדה מלאה. אתה בעד העולם ובעד הסדר והאיזון."
"אתה צודק ילד, תודה."
"בוא נלך להילחם." אמר איידן בחיוך ושלף את חרבו מנדנה. איטיקו השמיעה צליל מתכתי ומלודי, ונוצת הנץ שליד הניצב התעופפה ברוח הקלה.


תגובות (9)

לוסי, שנים! (:
חח בידוק באתי לומר שאני מתלהבת מהשם בגלל שככה קוראים לדמות הראשית בסיפור שלי ואז ראיתי שזו את!
אז דבר ראשון עכשיו אני משלימה את הסיפור שלך והוא ממש יפה!
לגבי ההערות אין לי כי הסיפור יפה, עלילה, דילמה, כתיבה יפה – אז תמשיכי [:

07/04/2012 16:04

פרק לפני אחרון???
פרק לפני אחרון???
לא, לוסי.. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!
פרק פשוט מושלם בפני עצמו!!!
אויי.. מעניין מה יהיה בסוף…
אבל זה אומר שכבר לא יהיה את המשמידה!!!
ו..ו… אוחחח…
באסה…
פסח שמח לך:)

07/04/2012 16:55

תודה עדידי, ותודה טלי, עשיתן לי את הבוקר ועכשיו יש לי כוח ללמוד לפסיכולוגיה חחחח. ממש ממש ממש ממש תודה! D:
עדידי, גם אני חשבתי על זה חחחחח

07/04/2012 23:39

פסיכולוגיה – מגניב, אז את יכולה לנתח אותי וכאלה D:
ועל מה גם חשבת לא הבנתי.. (;

08/04/2012 00:16

על זה שהשם שלי והשם של הדמות הראשית בסיפור שלך זהים חחחחחח

08/04/2012 00:29

אהההה חחחחח (;

08/04/2012 00:31
Gal Gal

מה פרק לפניי אחרון ?! מה פרק לפניי אחרון !??!
איך אני אשרוד בלי שינוי תנוחות ובלי הפתעות חדשות בחיי ???? *-*
רציתי לכתוב ראשונה… אבל כבר היו שש תגובות לפניי, אז החלטתי שלא חחחח
בכל מקרה לוסי !
יש דמויות שאני אוהבת יותר ויש דמויות שאני אוהבת פחות, אבל אם יש מישהו שאני מאוהבתת בו ! זה איידן !
הוא כזה מתוק, וכן ואמיתי ! שאי אפשר לא לאהוב אותו (:
אני כבר תכננתי איזה סיפור אהבה לא נורמאלי או היגיוני בין איידן וקייט, אבל פרק הבא פרק אחרון ? באלי למות.
גם הארי פוטר וגם המשמידה באותה שנה ? זה לא הגיוני ! חחח
בכל מקרה, אני מקווה שהפרק הבא יהיה ארוך מאוד (!) ושלא ייגמר לעולם עם כתיבה מדהימה כמו שלך !
אוהבת המון,
גלי ♥♥

08/04/2012 03:50

אהלן לוסי ועוד איך נהניתי תודה לך ♥

08/04/2012 04:42

לצערי הפרק הבא קצר קצת יותר מהפרק הזה, אבל אני אנסה להתחיל סיפור חדש בהקדם עם דמויות שיעניינו אתכם (:

08/04/2012 06:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך