המשמידה- פרק 4 חלק 2:

Lucy Koren 17/01/2012 867 צפיות 10 תגובות

"אוקיי. מיכאל נולד במחוז תסליה שביוון. כשנולד המחוז כמעט ולא היה מיושב, והוא גדל עם עוד שלושה ילדים שנולדו באותה השנה."
'מי היו השלושה ילדים?'
"הם היו גבריאל, אוריאל ורפאל."
'שמות יפים.'
"גם אני חושבת."
'תמשיכי?'
"מחוז תסליה היה מיוער מאוד, ומשום שלא היה מיושב, רבצו שם חיות טרף. אמו של מיכאל נהרגה בידי דוב, ואמו ואביו של אוריאל נהרגו בידי אריה. אביו של מיכאל אימץ את אוריאל ומאז הם גדלים כאחים. הם גדלו להיות בחורים נאים מאוד, רודפי שלום וצדק ומאוד רגישים. אוריאל התפתח יותר לכיוון השפיטה, הוא מאוד אהב לתווך בוויכוחים. מיכאל העדיף לשמור על משפחתו ועל משפחות חבריו בכך שלמד להשתמש בחרב, אך הוא מעולם לא הרג חיה. הוא לא העז לפגוע בחיות."
'אהההה.'
"מה קרה?"
'היא מכאיבה לו, לי, אני לא יודע. כואב לי!'
"תירגע איידן, הכל בסדר. אפולו עוד מעט יבוא והוא יעזור."
'תמשיכי? זה מרגיע אותי.'
"ארבעת החברים נשארו תמיד יחד, אוריאל עזר להם לפתור ביניהם וויכוחים, מיכאל הרתיע את החיות המתקרבות בעזרת קצת חוכמה, גבריאל היא קו ההגנה השני. אם מיכאל לא הצליח להבריח את החיה, גבריאל היה עובר להתקפה. ורפאל היה עוזר לכל מי שנפצע- הרופא שלהם במובן מסוים."
'וואו, נשמע כאילו לא היה חסר להם כלום.'
"זה באמת נשמע ככה, אבל הם לא רצו להישאר במחוז תסליה. הם החליטו לצאת למסע לאתונה. כדי לראות איך יוכלו להוכיח את עצמם. גברים הם מאוד שאפתניים, אני בטוחה שאתה יודע את זה."
'כן, את כנראה צודקת.'
"היה להם קשה להתאקלם באתונה. היו שם הרבה אנשים, והם לא היו רגילים לחברה. היה להם קשה למצוא עבודה שתוכל להביא להם אוכל, משום שהם לא למדו דבר שהיה שימושי לכך. עד שאוריאל מצא עבודה בבית המשפט. המזל שלהם התחיל להשתנות. הם תפסו תאוצה, והמעמד החברתי שלהם עלה. בתוך כמה חודשים הם כבר נחשבו לבני המעמד הגבוה. כמובן, לאנשים במעמד כזה יש אויבים. מישהו חשב שהם מרמים, שאין כל דרך להצליח במהירות כזאת בלי לרמות. אותו המישהו הלך לרשויות- המלך."
'איזה בן…'
"אל תגיד את זה, אתה במקום קדוש."
'סליחה.'
"נמשיך. המלך הקשיב לאיש שנקרא, דימיטריוס והחליט להוציא את ארבעתם להורג בעוון הונאה. הם לא נלחמו באנשים שבאו לקחת אותם לכיכר הראשית, הם ידעו שזה יביא להם רק צרות, ולא יוכיח את חפותם. באותו יום ראשיהם פגשו את הגיליוטינה."
'אוי.'


תגובות (10)

חחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עם הקטע של "יבן…"
"זה מקום קדוש"
תמשיכי ממש מהר (האמת ששחכתי שאת מעלה את כל הפרקים מחדש D:)
בכל מקרה אחלה פרק !!!!

17/01/2012 13:43
Gal Gal

יש דבר אחד טוב בזה שיוצא לי להיכנס לאתר רק מדיי פעם !
תמיד אני מקבלת כמה פרקים אחד אחריי השני לקרוא !!! (:
הפרק (וגם כל השלושה שלפניו ) פשוט מ-ע-ו-ל-ה-!! אני כל פעם מחדש מופתעת לראות כמה הכתיבה שלך טובה, ומשתפרת מפרק לפרק !
מחכה בקוצר רוח לפרק הבא !
גלי ♥

17/01/2012 13:48

ממש תודה רוני, גם אותי הקטע הזה הצחיק כשכתבתי אותו חחח
תודה גם לך גלי, התגובות שלך נותנות לי תמיד עוד דחיפה קטנה לכתיבה (:
איזה כיף לקום בבוקר ללימודים ולראות דברים כאלה.
תודה לשניכם!

17/01/2012 21:23

תמשיכי מהר!! אני משתגעת מהכתיבה שלך!!!! ואני ממש אוהבת את התמונה שלך! חח אבל זה לא קשור…. חח :) אבל אם הם הלכו לגליוטינה, איך הם מלאכים?

19/01/2012 12:19

אתם תראו בפרק הבא (:

19/01/2012 12:24

אמאל'ה!
איזה פחד!
תמשיכי…

19/01/2012 12:55

מדהים!תמשיכי…

20/01/2012 12:02

תודה ויקוש (:

20/01/2012 12:06

חחחחחח =]

20/01/2012 12:16

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אהבתי את הקטע הזה!! XDD

06/05/2012 11:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך