Lucy Koren
מצטערת שלקח לי הרבה זמן, תקופת מבחנים...

המשמידה- פרק 7 חלק 2:

Lucy Koren 13/02/2012 940 צפיות 9 תגובות
מצטערת שלקח לי הרבה זמן, תקופת מבחנים...

"הבית.." ארס הרים את ראשו במהירות והביט בריכוז אל תוך היער. עיניו כאילו חדרו את גזעי העצים וראו בדיוק מה קורה גם ממרחק רב כל כך.
"בוא מהר, הן שם." אמר ארס והחל לרוץ אל תוך היער במהירות מושך אחריו את איידן, שניסה לשמור על קצב ולא ליפול מרוב מהירות.
לפני שרגלו הימנית דרכה על הקרקע, כבר רגלו השמאלית הייתה צריכה לזוז, איידן הרגיש שהוא עף. קול פיצוח חזק נשמע, וענף נפל מאחורי איידן במרחק של חצי צעד. הוא הפסיק לקלל את ארס על מהירותו, ובירך אותו על כך שהענף לא נפל עליו. ארס עצר ללא התרעה מוקדמת ואיידן נפל על הבוץ.
"אתנה!" הוא צעק ורץ אליה.
אתנה שכבה על האדמה והתוגה הלבנה שלה הייתה קרועה. כתמים בצבע בורדו היו מרוחים עליה במקומות אקראיים, וכתמים כחולים של מכות יבשות נראו על פניה.
ארס התכופף על ברכיו והרים אותה בעדינות. ידיה היטלטלו ברפיון באוויר.
איידן הרגיש בנוכחותה של אנרגיה חזקה שהתפצלה משני כיוונים, ארס לימד אותו להרגיש זאת באימונים שלהם עם החרב שלו איטיקו. "ארס.." הוא אמר בלחש.
"תחפה עלי." אמר ארס ונעמד מאחורי איידן.
"אני לא יכול לראות אותן, אני עדיין לא מלאך."
"בוא הנה בזהירות." אמר ארס. הוא העביר את ידו מול עיניו של איידן.
אור ירוק הבזיק מעיניו החומות, ופתאום העולם נראה לו שונה. הוא ראה דברים שלא ראה קודם, והרגיש דברים שלא ידע על קיומם. צבעים שלא הכיר נראו בין העלים של העצים ובתוך הגזעים, צבעים שלא היה לו שם בשבילם. הרגשות שלא ידע לומר מה הן.
הוא הרגיש בנוכחות מאחוריו והסתובב במהירות עם חרבו במצב הגנה.
"לילדון יש חרב גדולה, אתה בטוח שזה בטיחותי לתת חרב כזאת לילד?" שאלה קייט שנראתה פתאום לפניהם והביטה בארס בקול מזלזל.
"אני בטוח שהחרב הזאת בטוחה יותר בידיים שלו מאשר בידיים שלך." ירק ארס, "עכשיו זוזי מפה!" הוא צעק.
"מישהו לא מנומס פה, וזו לא אני. אתה אמיץ, כשאתה עומד מאחורי הילד."
"תשתקי קייט. ה"ילד" הזה טוב יותר משאת חושבת." אמר ארס והביט בשדה בכעס.
"תפסיקו לקרוא לי ילד!" צעק איידן.
"התגובה הזאת מראה על ילדותיות, ילד." אמרה קייט, "דרך אגב, בדקתי את הסוגיה בשבילך."
"הסוגיה?" הופתע איידן.
"ההורים שלך סובלים יותר משאתה חושב."
"הם בשאול?" הזדעק איידן.
"היו מתים.. אהה.. היו חיים!" אמרה קייט.
"סובלים בגן עדן?"
"בטח, מי כמוך יודע? שופט מלוכלך, הרשעים הולכים לגן עדן."
"מה בדיוק את רומזת?"
"שום דבר, למה אתם תמיד מחפשים את הסיבוך בכל דבר?!" נאנחה קייט, "הרשעים נמצאים בגן עדן, וגם כמה אנשים שחשבו שיהיה להם טוב שם למרות החברה ה.. מפוקפקת. ההורים שלך הם מאותם האנשים שחושבים כך."
"תפסיקי להסיח את דעתו!" צעק ארס.
"מה קרה? אני הבטחתי שאבדוק את זה בשבילו, ואני עומדת בהבטחותיי."
"הוא ביקש את זה?"
"לא, שאלתי אותו שאלה, והוא לא ידע את התשובה, אז אמרתי שאבדוק."
"זה לא תפקידך."
"אתה לא מכתיב לי את תפקידי!" אמרה קייט בגאווה גלויה.


תגובות (9)

Gal Gal

היי לוסי (:
תביני שישבתי וקראתי עכשיו את כל חמשת הפרקים האחרונים מאז הפעם האחרונה שהייתי כאן (אל תשאלי, חרישות למבחן בפסיכולוגיה,ביולוגיה והשאר ;) )
בכל מקרה… לביקורת (אם בכלל אפשר לקרוא לה ככה, זה יותר חיזוקים!!!! אני מושפעת חזק מפסיכולוגיה :| ).. בחיי שכל פעם שאני קוראת פרק נוסף אני שמה לב להתקדמות בכתיבה שלך, אני עוד מנסה לעמוד בקצב ולקלוט מה קורה כאן! אבל אני בטוחה שאני אבין מהר מאוד ; )
ואני אוהבת את קייט !
בכל מקרה, הסיפור שלך מקסים, באמת, אין לי שום דבר רע להגיד (לא שאני רוצה !) ,המבנה מעולה, הכתיבה פצצתית, התיאורים מדהימים והרעיון בכלל מעולה(התאהבתי !)
מצטערת על החפירה הרצינית חח !
גלי ♥♥
נ.ב- בקשר למה ששאלת על הסיפורים שלי, הגבתי לך בעמוד של הפרק האחרון שפירסמתי (:

13/02/2012 11:34

מעניין אותי תקופת מבחנים!!!!!
פרק.. אממ… אה.. פרק…
פרק שלא היה כמוהו!!!!!!
פרק מוטרף ברמות!! מוטרף אני אומר לך!!
בואנה הקייט הזאת!! להצדיע לה!!
פרק מושלם ומעולה ומדהים ופנטסטי ו.. ו… ומדהים!!!
אפשר להגיד שאני אפילו לומדת מי זה !!
מושלם!! :):):)

13/02/2012 11:37

פרק מושלם :)
אוף. אני פשוט כל כך אוהב את הדמויות שזה מדהים D:
תמשיכי. בדחוף XD

13/02/2012 12:57

אני מאושרת שאתם אוהבים את קייט, גם אני מתה עליה! D:

גלי ממש ממש תודה, התגובות שלך תמיד מכניסות בי כוח ללכת לבית ספר, ולא רק זה, אלא גם ללמוד לפסיכולוגיה וביולוגיה חחחחח
ד"א: לא חפרת בכלל, אני נהנית לקרוא את התגובות שלך, ארוכות ככל שיהיו.

טלי, כרגיל התגובות שלך מצחיקות אותי, אני באמת שמחה שאת מתחילה לאהוב מיתולוגיה יוונית (אם אפשר לקרוא לדבר הזה מיתולוגיה יוונית). ממש תודה (:

רוני, אתה פשוט מגיב על כל פרק, אין לך מושג כמה שזה מעודד ומחזק, ממש ממש תודה!

13/02/2012 22:19

תמשיכיייייייייי מאררררררררררררר !!!
אוהבת ויקוששש♥

15/02/2012 09:30

תודה ויקוש (:

18/02/2012 05:42

מתי את ממשיכה??????

20/02/2012 10:47

ואוו זה סיפור מושלם מתי תמשיכי אותו ????. ממני באהבה בקי ♥♥♥

21/02/2012 07:01

תודה בקי, ההמשך מחכה לאישור (:

21/02/2012 10:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך