המשמידה- פרק 9 חלק 3:

Lucy Koren 11/03/2012 708 צפיות 9 תגובות

"הקשבה אלי!" צעקה קייט בבור האימונים של השדים.
כל העיניים הופנו אליה, חצי כועסים, חצי לחוצים וחצי מבולבלים.
"קייט.." מלמלו כמה שדים ממקומות אקראיים בבור.
"מעשיי הם אשמתי הבלעדית. אני אחראית לכל מה שקרה. אני לא אכריח אתכם לצאת לשם ולהילחם בשבילי. אתם יכולים להישאר פה." היא אמרה, נשמע עמוק והסתובבה לכיוון היציאה מהבור. היא אמרה, נשמע עמוק והסתובבה לכיוון היציאה מהבור.
"קייט!" נשמעה צעקה מאחוריה.
קייט הסתובבה וראתה את סטיירוס מתקדמת לעברה בנחישות.
"סטיי…"
"את לא לבד. אני איתך לא משנה מה! בשביל זה התאמנו, אמרת לנו שהמלחמה קרובה, אף פעם לא הבטחת שלא את תתחילי אותה."
"היא צודקת!" נשמעו צעקות מכל רחבי הבור.
"הסתדרו בשורה, כל מי שמתכוון להילחם לצידה של קייט! כל מי שמתכוון לעמוד לצידה ולמות למען השדה החזקה בהיסטוריה! השדה שהעזה להתחיל מלחמה עם האלים!"
"סטיירוס את לא…"
"אני פה קייט, אני איתך. כמו שהבטחתי כשהיינו קטנות."
"שתינו הבטחנו." אמרה קייט וחיוך גדול הופיע על פניה.
"נראה כאילו אתן מוכנות להגן אחת על השנייה, מוכנות לעמוד אחת לצד השנייה גם ברגעים קשים. השדים לא רעים ביסודם, הם לא חסרי רגישות, הם לא רוצחים בדם קר, לפחות לא בהיותם שדים. לא אכפת לי מה הייתם בחייכם, לא אכפת לי מהחטאים שלכם. אכפת לי מההתמודדות שלכם עם התוצאות, ואתן שתיכן ההוכחה לכך שלשדים יש מקום בעולם, הם שווים בדיוק כמו המלאכים.
"כן!" צעקו כולם.
"צאו לשם ותראו להם מה אנחנו שווים! תראו להם שאתם לא חסרי תועלת, שאתם בעד סדר בעולם, ושבלעדיכם זה לא אפשרי!"
"כנפיים הכן.." שלוש מאות כנפיים נפתחו והוכנו לצד גופו של כל שד. "עיניים הרם.." שלוש מאות עיניים הורמו מעלה לכיוון היציאה הקטנה מהשאול. "ידיים מתח, ו.. עוף!" מאה וחמישים שדים יצאו מהשאול לכיוון השמיים, מודעים לסיכון שהם לוקחים ומוכנים לקחת אותו. מודעים אחד כלפי השני ומוכנים להגן אחד על השני. מודעים לקייט שעפה בראשם, ומוכנים לפעול תחת פיקודה. תחת פיקודה של השדה החזקה בעולם, המנהיגה הכי טובה שיכלו לבקש. השדה שהעזה להתחיל מלחמה עם האלים.


תגובות (9)

אני…. לא……וואו….זה…….וואו…..
וואו וואו וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין מה להגיד!!!!!!!!
מה זה הפרק הזה???????.
נשארתי בלי מילים!!!!!!!!!
זה פשוט פרק מדהים ומושלם ומדהים ומושלם ברמות, לוסי!!!!
כמה זמן חיכיתי לפרק הזה!!!
זה פשוט מותח בצורה עדינה כל כך שלא שמתי לב ופשוט נבלעתי לתוכו!!
ויש לי רק דבר אחד להגיד על הבליעה הזאתי…
שלא בא לי לצאת ממנה!!!!
פשוט מעולה וגאוני!!!
כיף אמיתי, לוסי!!!
פשוט כיף אמיתי:):):):):)

11/03/2012 11:06

פרק קצר ומעניין. אהבתי מאוד,
אני מקווה שאני לא פולש לפרטיות
ומבקש לשאול למה לוקח לך הרבה זמן להעלות?
רוני :)

11/03/2012 13:47

אתה לא פולש לפרטיות חחח, פשוט הייתי חולה שבועיים, אז היה לי קשה למצוא את המוטיבציה לכתוב, ועכשיו כל הלחץ הזה עם הטילים והבגרויות שיש עוד מעט, וזה שאין בית ספר וכל הבחינות נדחות למועדים אחרים, וכמובן, הרבה פחות נוחים וקרובים יותר למתכונות… בקיצור- אני בלחץ…

11/03/2012 13:59

העיקר שאת לא מפסיקה!!!, כל הכבוד על המאמץ!!!.

11/03/2012 14:01
Gal Gal

לוסי פרק מקסיםמקסיםמקסים ! (:
מחכה כבר לראות את תיאורי הקרב שלך (שאני בטוחה שיהיו מדהימים בדיוק כמו כל דבר אחר שאת כותבת, ואפילו יותר ! )
ואגב.. ! תרגישי טוב ואני מקווה שהלחץ יירד בקרוב עם כל מה שקורה בדרום :\
אוהבת מלא, ותומכת !
גלי ♥♥

12/03/2012 05:35

אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד ♥ ויש לי רק שאלה אלייך לוסי מדוע אינך מגיבה ולו פעם אחת לסיפורים שלי האם את ממש לא אוהבת אותם האם את ממש לא בא לך לקרוא אותם או מסיבה אחרת אולי ?? מבחינתי אני כותבת להנאתי ולא מתעניינת בתגובות אך לפתע עלתה בראשי השאלה למה ???? מה הסיבה ???? אני פוטרת אותך מלהגיב אך לסיפורים שלך ושל כל הכותבים אני אמשיך להגיב באהבה כפי שאני עושה במהלך כל זמן היותי כותבת באתר נפלא זה תודה לוסי וערב טוב

12/03/2012 11:17

מה את חושבת לעצמךךךךךך ??!!??
הוא ק-צ-ר!!! ולפרק הבא אני דורשת פרק ארוך!!!
אוהבת ויקוש!!

12/03/2012 12:48

תודה רבה רבה לכולכן בנות, זה באמת כיף לקרוא!
לצערי, אני חייבת להודיע שלא אעלה סיפורים לפחות עד ה-28 לחודש, משום שיש לי חמישה מבחנים בשבועיים האלה, ועבודות הגשה.. מצטערת אם אתן רוצות לקרוא, ושמחה בשבילכן אם נמאס לכן מהסיפור (:
נתראה בקרוב..

14/03/2012 10:05

ממתינים לשובך בהרבה אהבה ועד אז בהצלחה ושבת שלום ומבורך ממני באהבה בקי ♥♥♥♥

16/03/2012 03:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך