בטעות העלתי את אותו הסיפור פעמים בשמות שונים אחי הנבואה והנבואה החדשה שנהם אותו הסיפור אז מי שמחכה לפרק הבא באחי הנבואה שיקרא את הנבואה החדשה.

הנבואה החדשה פאנפיק פרסי ג'קסון פרק שישי

15/10/2013 824 צפיות תגובה אחת
בטעות העלתי את אותו הסיפור פעמים בשמות שונים אחי הנבואה והנבואה החדשה שנהם אותו הסיפור אז מי שמחכה לפרק הבא באחי הנבואה שיקרא את הנבואה החדשה.

שלום מדבר תומאס:
הלכנו אני וביתן אתנה לארוחת הערב בדרך כמה ילדים מהביתן הצטרפו וגם אחותי. נכנסנו לחדר האוכל הפתוח והתיישבנו כשכול הילדים הגיעו הצלחות מלאו את עצמם באוכל מכל הסוגים ,פיצה, המבורגר. חזה עוף, ועוד מאכלים טובים. לפני שאכלנו כל הילדים כמו והלכו למזבח להקריב חלק מהאוכל לאלים. הרמתי חתיכה מהפיצה שלי וזרקתי לאתנה. כשגמרנו לאכול ראיתי את פרסי קם מהמקום שלו בשולחן הראשי. כשכולם ראו אותו קם הם השתתקו. "טוב" אמר פרסי " אני רוצה להזכיר לכם שמחר בערב יהיה תפוס את הדגל" כל הילדים הריעו. עדיין לא שיחקתי בתפוס את הדגל אז לא הבנתי למה ההתרגשות. פרסי הביט באנבת' וסימן לה עם הידיים אחר כך. לא הבנתי מה זה אומר וגם לא ניראה שמישהו מבחין בזה. כולם או הלכו לישון או הלכו למדורה. אני הלכתי לישון וברגע שהעניים שלי נעצמו נרדמתי .

בחלום ראיתי נער עם שעיר בלונדיני וגוף כחוש עומד בפסגה של הר. הנער קרע ברך מול אדם גדול ושרירי שהיה לבוש במעיל צבאי ונעליים צבעות. הנער היה באמצע דיווח " … הכול מתנהל כשורה אדון. המרגל מבשר בשורות טובות." הבחור העצום הנהן "ומה עם הצבא אני לא רוצה פשלות" אמר. הנער התרפס עוד יותר ואמר " אדון הצבא גדל מיום ליום. מספרנו עומד על למעלה מחמשת אלפים מפלצות וחיילים מוכנים בכל רגע להתקיף." אמר הנער עם גאווה בקול שלו." לא אידיוט החיפושים מה איתם?" שאל הבחור המגודל. הנער רעד ואמר "החיפושים ממשיכים. אלף לוחמים מחפשים אחרם כדי לך למצוא אותם או שתשלם על כך" הנער רעד. השתחווה ויצא החוצה. הבחור המגודל הביט למטה שם היה אלפי מפלצות היו בתחתית ההר הבחור הגדול חייך למראה הצבא. " עוד מאת תעלה לחיים שוב אבא והפעם לא נפסיד. אני לא יאכזב אותך אבא" אמר הבחור הגדול . מפלצת עלתה להר היא ראתה אותי. והסתערה עלי כשהידיים שלה הופכות לטפרים בזרועות חשופות התעוררתי שטוף זעה. אחותי הביטה בי ואז אמרה " קום כבר תומאס ארוחת בוקר" וזרקה עלי כרית. קמתי והלכתי לחדר האוכל חושב על החלום שלי.


תגובות (1)

כן, שמתי לב לזה…
המשך!

15/10/2013 06:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך