אני אשמח אם תגיבו לי כי לקח לי שעתיים וחצי לחשוב על סיפור שאולי יעניין אתכם....
אם תגיבו אני אעלה עוד כמה פרקים :)

הנקמה של פרומותאוס ואטלס פרק 1

22/09/2012 1015 צפיות אין תגובות
אני אשמח אם תגיבו לי כי לקח לי שעתיים וחצי לחשוב על סיפור שאולי יעניין אתכם....
אם תגיבו אני אעלה עוד כמה פרקים :)

אני הולך לספר לכם אגדה מאד מסתורית שגליתי באופל, אגדה שאף אחד לא ידע אותה ואני…
אתם מבינים כאילו אני…. הולך לספר לכם אותה, אז תקשיבו טוב טוב כי אני מספר רק פעם אחת ולא פעמיים אוקיי?…. טוב אז התחלתי לספר, קדם כל נחזור לעבר למה שאתם יודעים כבר:

אתם בטח מקירים את האגדה על פרומותאוס: הוא מי שייצר את האנשים ונתן להם את האש והחיים,
את האש הוא גנב מזאוס וגם ניצח אותו על הבשר למי הוא יהיה לאנשים או לאלים האולימפיים ובסוף האנשים קיבלו את הבשר והאלים קיבלו את השאריות, שומן, ועצמות, זאוס מאד כעס על פרומותאוס וקשר אותו באזיקים של הפיסטוס אל המתכת, ואי אפשר לקרוע אותם, לקח נשר שכל יום תדקור לו את הבטן וכל יום הפצעים שלו מחלימים, מאות שנים פרומותאוס בייסורים גדולים היה כבול באזיקים כשהנשר דוקרת אותו אך הגיע יום אחד הגיע קנטאור הכירון וויתר על חייב תמורת שחרור פרומותאוס ופרומותאוס הבטיח נקמה, את זה לא ידעתם…..טוב לא משנה נחזור לקטע….

ויש עוד אגדה שאתם כמובן מכירים על אטלס: אטלס היה כמו פרומוטאוס טיטני
מספרים שהטיטנים היו מפלצות ענקיות שהיו גם בני אלמוות שנלחמו באלים, בסוף האלים ניצחו את הטיטנים, את כל הטיטנים כלא זאוס מיתחת באדמה בכלוב, ורק שלושה אלים היו מעל האדמה: פרומותאוס החכם, אפימתיהוס האח המטומטם שלו, ואטלס.
אבל לפרומותאוס ואחיו נתן חיי אושר, ולאטלס הוא השתתף במילחמה והוא היה המפקד, אז הוא נתן לא עונש אחזרי ונורא להחזיק לנצח את כדור הארץ בלי אוכל ושתייה, והוא הבטיח נקמה, את זה לא ידעתם אני סיפרתי לכם טוב אז לא משנה…..
אז עכשיו אני מספר לכם מה שלא ידעתם, האגדה האפלה… הנקמה!!!

אפרימתאוס ישב בבית שלו וכעס מאד על זאוס, הוא מאד אהב קנטאור הכירון, פרומוטאוס הלך לאטלס לשמוע אם הוא רוצה גם נקמה, כשהוא בא אליו ושאל אותו אז אטלס אמר: "תמשיך לדבר………"

המשך יבוא……..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך