מאקס כותב
האם נדב ורייג'ל יעברו את מבחן הצ'אקרות?
עוד שלושה פרקים עד סוף העונה!!
יודעים למה? כי כתבתי את הסיפור לפני תקופת המבחנים פחות או יותר,ואחרי זה לא היה לי זמן.
אז הגעתי עד לחלק מסויים,ואני אמשיך רק אחרי שתיגמר תקופת הבחנים והמבחנים (ביום ראשון הבוחן האחרון!! ייאיי!!") סורי!

התערבות-פרק 19

מאקס כותב 04/11/2013 775 צפיות 6 תגובות
האם נדב ורייג'ל יעברו את מבחן הצ'אקרות?
עוד שלושה פרקים עד סוף העונה!!
יודעים למה? כי כתבתי את הסיפור לפני תקופת המבחנים פחות או יותר,ואחרי זה לא היה לי זמן.
אז הגעתי עד לחלק מסויים,ואני אמשיך רק אחרי שתיגמר תקופת הבחנים והמבחנים (ביום ראשון הבוחן האחרון!! ייאיי!!") סורי!

זאקי-היכולת להחדיר מחשבות אל תוך ראשו של היריב.
פיינט-היכולת למקד את האנרגיה שלך בתוך הגוף כך שתמיד תהיה בשליטה.
קאטסו-היכולת למקד את האנרגיה סביב הגוף.החושים שלך יותר חדים ואתה יכול להתנגד לכוחות של אלים וחצויים.
קרו-היכולת למדק את האנרגיה שלך לצורך התקפה.
ארבעתם יחד מרכיבים את אאורה,יכולת לחימה שפותחה בעבר.האם,לנדב ולרייג'ל,יש את הכישורים על מנת ללמוד את היכולת הזאת?

"אז איך בכלל הגעת לשאול?" שאלתי את ג'ונג.
"זהו המבחן הרביעי-לעבור את המוות" הוא אמר.
"מה זאת אומרת? המבחן הרביעי הוא למות?!" קרא רייג'ל בבהלה.
"פחות או יותר כן.עליך למות,ולחזור לעולם החיים תוך שבוע.בשביל זה אתה צריך לעבור אתגרים קשים וגם להלחם בצבא של האדס" ג'ונג הסביר.
"אז למה אתה לא עולה?" שאלתי.
"כי יש לי ולשלושת האחרים משימה לבצע כאן.אני לא מתכוון לבצע אותה,אלא אאמן אתכם כאן"
"למה לך?! אתה יכול פשוט ללכת ולעבור את המבחנים האלו" אמר רייג'ל.
ג'ונג חשב קצת,ולבסוף אמר:"אני אסביר לכם הכל אחרי שנשלים את האימונים"
"אבל אנחנו לא רוצים את האימונים,אלא את המבחן ישר!" קראתי.
"בשביל זה אתה תאלץ להתאמן.אני לא אעביר אותך למבחן הצ'אקרות בלי שתעבור קודם אימונים" הוא אמר.
נכנעתי,והנהנתי.בכל מקרה אני אעבור את המבחן הזה בסופו של דבר.
"בשביל לשלוט בזאקי-עליך לאמן את המוח.בשביל לשלוט בפיינט-עליך לאמן את הנפש.בשביל לשלוט בקאטסו-עליך לאמן את הגוף.בשביל לשלוט בקרו-עליך לשלוט בזאקי,פיינט וקאטסו.אם היה לכם 7 שנים לחכות,הייתם יכולים לאמן את הכל לאט לאט.אבל מחוסר זמן אתם רוצים להגיע למבחן הצ'אקרות.אבל קודם עליכם להבין אילו צ'אקרות נמצאות בגוף שלכם" הוא לקח ענף,והחל לייצר על החול.
"בסך הכל שבע צ'אקרות:הרוח,היסוד,המוח,הלב,השורש,המים והנשמה.כל אחת מהצ'אקרות משמשת לתפקוד אחר של אאורה" הוא אמר ושרטט שבע עיגולים,וחצים מהם.
"צ'אקרת הרוח והנשמה יוצרות את פיינט.צ'אקרות היסוד,הלב והמים יוצרות את קאטסו.צ'אקרות השורש והמוח יוצרות את זאקי.בשבע שנים,מידי שנה אחת,הגוף,הנפש והמוח מוכנים לפתוח אחת מהצ'אקרות.אנחנו נקצר את הזמן לשבעה ימים,כל יום נפתח צ'אקרה אחת"
"למה לא לפתוח את כל הצ'אקרות יחד?" שאל רייג'ל.
"משום שאדם אנושי לא יכול לעשות זאת.הגוף,הנפש והמוח לא יעמדו בלחץ.אם אתה תנסה לעשות זאת,אתה תיכשל והצ'אקרה תינעל לתמיד" הוא אמר ברצינות.
"האימונים שאני אעביר אתכם יבטיחו שאתם תוכלו לעמוד במבחנים.אנחנו מתחילים עכשיו.נתחיל מהנפש" הוא עמד עמידת מוצא,וקרא:"נסו לפגוע בי!"
"בשאול זה אפשרי בכלל?" שאל רייג'ל.
"אמרתי לכם,מיסטר.די שולט עכשיו בשאול והכל שונה כאן"
"מי זה מיסטר.די?" שאלתי.
"אתה תבין בסוף האימונים.עכשיו,הילחמו מולי!" הוא קרא.
רייג'ל רץ ושלח אגרוף,אך ג'ונג חסם אותו והעיף אותו הצידה.
"כל נזק שתחשוב שהוא פיזי כאן,הוא בעצם נזק ישר לנשמה מאחר ואתה בשאול.עליך להיזהר! הנשמה שלך עלולה לקרוס ואתה תיעלם לתמיד!" הוא אמר.
רצתי אליו ושלחתי בעיטה,אך הוא חמק ובעט אותי אחורה."אהההה!!!" צרחתי מכאב.אם זה היה בעולם החיים זאת סתם נפילה,אבל בשאול זה מרגיש כאילו שורפים אותך.
רייג'ל שלח הרבה אגרופים,וג'ונג התחמק מכולם.רצתי,ושלחתי בעיטה אל הרגליים שלו.
"נדב,אתה נלחמת מול ביסקו,נכון?" ג'ונג שאל בזמן ששלחנו אליו מתקפות שהחטיאו שוב ושוב.
"כן" קראתי."הגפנים ההם שהוא העלה.זה היה קאטסו.כשחושבים על זה,לך יש זאקי" הוא אמר.
"איך?" שאלתי וניסיתי לבעוט בו שוב.
"אני שמעתי מביירון על הקרב הראשון שלכם.אתה העלת מים ופגעת בו.זה היה זאקי-השתמשת בכוחות המחשבה" הוא אמר.
"אז…אם אני אשלוט בזה הראש שלי יפסיק לכאוב אחרי כל פעם שאני משתמש בזה?"
"וזה יהיה גם יותר חזק" הוא אמר ונתן לשנינו אגרופים בבטן,והרגשתי כאילו תוקעים בתוכי חרב.
"אבל קודם,עליך להשלים את האימונים שלי" הוא לחש.
הוא זינק אחורה ועמד מוכן מולינו."אם אני אספוג עוד מכה אחת…אני מרגיש שאני אעלם" רייג'ל לחש.
"הנזק שהנשמה שלנו מקבלת כאן מחזקת אותה.כנראה" לחשתי.
רצנו אליו שוב ושלחנו אגרופים.הוא הסתובב באוויר והתכופף,והחטאנו אותו.
הוא שלח אגרופים לסנטרים שלנו,ועפנו אחורה.נגררנו על הרצפה,וזה כאב.
"בשאול אין דרך לאמן את הגוף.אבל אתם תצליחו,אם תחזקו את הקשר בין הנשמה שלכם כאן לבין הגוף שבעולם החיים.ברגע שיווצר קשר,אפילו החלש ביותר,גם הגוף שלכם יהיה מוכן למבחן" הוא אמר.
"איך עושים את זה?" שאלתי והרגשתי שכואב לי בכל מקום.
"מתרכזים" הוא ישב ישיבה מזרחית,ועצם עיניים."תתרכזו טוב מאוד,ותדמיינו את הגוף שלכם".
אני ורייג'ל עשינו כמוהו,והתרכזנו.התרכזתי הכי טוב שיכולתי.שוב הרגשתי את הרוח הנעימה,ופתחתי עיניים.לשנייה ראיתי את הזירה,ושנייה אחרי חזרתי לשאול."הצלחתי" אמר רייג'ל."גם אני" אמרתי.
"וכעת נשאר לאמן את המוח" אמרתי."איך? נלמד עכשיו?" שאל רייג'ל.
"אין צורך.סיימתם כבר.הידע שלכם על הצ'אקרות ועל אאורה יספיק.בשביל מבחן הצ'אקרות אתם לא צריכים לאמן את הכל בקפידות" אמר ג'ונג.
"אז למה אמרת שאפילו אתה לא מוכן לזה?" שאלתי.
"אתה תבין כשתתחיל את המבחן,מחר" הוא אמר.


תגובות (6)

לפני כמה ימים התחלתי לקרוא את הסיפור הזה…מאוד יפה :)
המשך!!

04/11/2013 09:35

קאטסו מזכיר לי נאטסו ס:

04/11/2013 10:01

מה?! לך זה נגמר ביום ראשון?! O:
לי יש עוד מבחן בהיסטוריה, איזה בוחן באנגלית ועוד אחד בפיסיקה (שאני גרועה רצח בפיסיקה! T^T) ועוד ועוד… ><.
שונאת תקופות מבחנים! לפחות הכל רגוע כשזה נגמר…
אחריי כל המבחנים, יהיה לי זמן לשחק יותר במשחקים שהורדתי! (או לפחות מה שעובד מבניהם… ><)

ואני מהמרת על זה שהם לא יעברו. מוחעחעחעחע!

04/11/2013 10:54

רוצה שעכשיו אני אעזור לך?

04/11/2013 11:11

זה אפשרי…
אני כרגע מדברת עם עצלנית אז יש לי זמן עכשיו (:

04/11/2013 11:14

איך עוד שלושה פרקים?! שיסט!
תמשיך!
מנטיקורים!

04/11/2013 11:43
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך