התקווה האחרונה פרק 1

צבי 4000 05/07/2013 816 צפיות תגובה אחת

<אביעד> הרגשתי בסכנה לפני שראיתי אותה. כולם ישבו בחדר האוכל כדי לדון במצב."אני לא מבין מה היה לא בסדר" שאלתי. "יכול להיות שהחנית של פורפיריון ניפצה חלק מהיהלום" אמרה איילת. הבטתי ביהלום ושמתי לב שהוא שבור לגמרי."אתם צדוקים" אמרתי "היהלום באמת שבור". "זה לא אשמתך שלא הצלחת" אמר ליאו."הדבר הטוב הוא שכולם שרדו את המסע". פתאום הספינה התנדנדה. ליאו טס לחדר המנועים ואחרי כמה דקות חזר משם."המנוע התפוצץ מרוב חום. עליתי למעלה וראיתי שהמיצבים האויריים נהרסו לגמרי. "אפשר לתקן את זה" שאל יונה. "אי אפשר לתקן את המנוע" אמר ליאו. ואז אזעקה פילחה את האוויר. "זו האזעקה של הרומאים הם איתרו את הספינה" אמר גייסון. "אם המנוע של הספינה נהרס אז זה לא אומר שהספינה הייתה אמורה להתרסק" שאל פרנק. "גם בלי דלק ומנוע הספינה יכולה לטוס כמה קילומטרים לפני שתתרסק" אמר ליאו. ואז פגז פגע בתורן הראשי והוא התרסק על הספינה."הרומאים חושבים שהספינה היא ספינה של המפלצות" אמרה אנבת. צריך לאותת להם שלא יפגיזו את הספינה" אמרתי. ליאו סובב את הספינה כך שהיא פנתה לעבר הרומאים. ברגע שהרומאים ראו את הספינה הם הפסיקו לירות. "נראה שהם מאותתים לספינה איפה לנחות" אמרה פיפר. "אז בוא ננחת שם" אמר ליאו והנמיך את הספינה.


תגובות (1)

ואוו איזה סיפור מעניין מצטערת שלא הגבתי תמשיך!!!!!!!!!!!!!!
מחכה להמשך…
אוהבת שרית

05/07/2013 08:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך