צבי 4000
2 תגובות ומעלה ואני ממשיך

התקווה האחרונה פרק 13

צבי 4000 04/09/2013 655 צפיות אין תגובות
2 תגובות ומעלה ואני ממשיך

<אביעד> המערבולת שכאוס יצר הייתה כמו חור שחור שבולע הכל. "בפעם האחרונה שנלחמתי בכאוס לא היה לו חור שחור" אמרתי. "החור השחור הוא רק כוח אחד מבין רבים שיש לי" אמר כאוס. ברד ניסה לתקוף אבל כאוס תפס אותו. "תשחרר אותו" צעק יונה."לא נראה לי" אמר כאוס והתחיל לחנוק את הדרקון. "מלתעות תוציא עליו כל מה שיש לך" אמרתי ומלתעות ירק מכל שלושת הראשים שלו על כאוס. כאוס הצליח לבלום את כדור האש של מלתעות אבל בלי ששם לב ברד השתחרר מאחיזתו והקפיא את היד של כאוס."תחזור הנה דרקון מקולל" שאג כאוס אבל ברד החזיר לו בהוגן כשהקפיא אותו "כל הכבוד" צעק יונה אבל הוא השתתק כשכאוס ניפץ את כלא הקרח שיצר ברד. "גמרנו לשחק הוגן" אמר כאוס. פתאום איילת הופיעה ביד שלו. "יש לכם שני אפשריות" הוא אמר. האחת שתנסו לעצור אותי מלהרוג את הנערה או שתיכנעו לי ואני אשחרר אותה. אמר כאוס."אתה יודע שלעולם לא ניכנע לך" אמר קרטר. "נכון מאוד" אמר יונה. "אתם סרבתם להצעתי הנדיבה ולכן הגיעה שעת ההריגה" אמר כאוס זרק את איילת על הרצפה והניף את חרבו. פתאום החרב שלי זהרה ורחיפה באוויר עד שהיא רחיפה ביני ובין כאוס ואז היא התפוצצה. ואז כאילו שהמוח שלי עבר למצב הגנה שלפתי את חרב האלים ונעצתי אותה באדמה. החרב הרימה מגן זוהר סביבי וסביב החברים שלי בול שגל ההדף של הפיצוץ כמעט פגע בנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך