התקווה האחרונה פרק 2

צבי 4000 05/07/2013 768 צפיות תגובה אחת

<אביעד> סולם החבלים של ארגו 2 נפרש עד שהגיע למטה. ליאו ירד ראשון וברגע שהוא הגיע למטה הרומאים שלפו כלי נשק."כולם להמניך כידונים" פקדה ריינה בטון תקיף. ואז היא פנתה אל ליאו "אני רוצה לשמוע את הסיפור של מה שקרה ברומא החדשה. ליאו התחיל לספר לה את השלתשלות הענינים מאז שהם תקפו בטעות את רומא החדשה. אחרי שהוא גמר את הסיפור כולם חיכו לשמוע אם הוא אשם או לא. "הוא לא אשם" אמרה ריינה. "איך את יודעת שאל מישהו". "כי ליאו סיפר לי הכל מהתחלה" אמרה ריינה. "ואולי הוא לא סיפר הכל" הוא שאל שוב. "אני אומרת לך שאני יודעת שליאו אף פעם לא ישקר" אמרה ריינה בקול יותר תקיף. ואז הבחנתי במשהו מנצנץ על צוארו של מי ששאל את ריינה תליון שחור. אחרי שכל הרומאים הסתלקו בחזרה לעיסוקיהם כולם ירדו מהספינה. ריינה הובילה אותם אל תוך המצודה "אני עורכת משתה כדי לחגוג את שיבתכם הביתה" היא אמרה. "אבל לא הצלחנו לעצור את גאיה" אמרתי. "נכון אבל הצלחתם להמלט מהפיצוץ שהרס את יון" "רגע איך את יודעת" שאלה פיפר. "אני יודעת כי אפילו מרחוק ראית את העשן שעלה מהפיצוץ". "טוב ודרך אגב נשמח מאוד לבוא למשתה" אמר גייסון. "טוב אז נתראה במסיבה" אמרה ריינה. אחרי שהגענו לחדרים שלנו במצודה(ריינה נתנה להם חדרים שבהם יכולו לישון)ואחרי שאני ויונה שמנו את הדרקונים(ברד ומלתעות) לאורווה נכנסתי לחדר שלי והשקפתי על הנוף רק שלא ידעתי שמחר הולך להיות כל כך מסובך.


תגובות (1)

צבי חמודי תמשיך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואוו אין מחכה להמשך…
אוהבת שרית =)

10/07/2013 07:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך