צבי 4000
פרק לפני אחרון.

התקווה האחרונה פרק 27:נפילתו של כאוס

צבי 4000 13/10/2013 819 צפיות תגובה אחת
פרק לפני אחרון.

<אביעד> המצב של כאוס אחרי שפצעתי אותו היה פחות גרוע מהמצב של איילת. היא הייתה חיורת כולה,מהבטן שלה ירד הרבה דם,השפתיים שלה היו סדוקות והיא הייתה חמה כשנגעתי בה כנראה מפגיעת הברק. פייפר נתנה לה נקטר ואמבורסיה אבל זה לא עזר הרבה."ניצחנו" איילת שאלה בקול חלש."כן" אמרתי. בניתים הקרב כבר הוכרע. מפלצות שכבו מתות על הרצפה. "לפחות ניצחנו" אמר ליאו. פתאום עמוד אש אדיר עלה מתוך טרטרוס והתגשם לצורה של ענק "אי אפשר להביס אותי עכשיו" קרא כאוס. "לא שוב" אמר פרסי. נשאתי מבט אל כאוס ואז שלפתי את טורפי האדס "אתה לא יכול להילחם בכאוס לא כשהוא במלוא כוחו" אמר קרטר אבל לא הקשבתי לו. רצתי לעבר כאוס בעוד שהוא הרים את ידו בניסיון למחוץ אותי. קפצתי לעבר היד ותקעתי שם נעיצה רצינית והוא צעק מכאב. הגעתי לראש שלו ושלפתי את חרב האלים. כאוס העיף אותי כאילו הוא מגרש זבוב מהראש שלו ונחתתי על הרצפה." המוות שלך יהיה הרבה יותר מהיר משחשבתי" כאוס הניף את חרבו והנחית את המכה אבל הצלחתי לבלום את חרבו הענקית בקושי. ואז נזכרתי במה שאמר לי תנטוס כאשר הביא לי את חרבו. שלפתי את החרב שתנטוס נתן לי והסתערתי על כאוס. בתנופה אדירה קפצתי גבוה באוויר ונעצתי את החרב בראשו של כאוס והוא צעק מכאב. ואז קפצתי לאזור בטנו. שלפתי את טורפי האדס ונעצתי אותם בבטנו של כאוס ואז עברתי אל היד השמאלית שלו ושם נעצתי את קלשון פוסידון. משם קפצתי אל הקרקע וזימנתי ברק שאותו השלכתי על העין השמאלית של כאוס."אני צריך את הרובה של איילת" צעקתי לעבר חבריי. קרטר לקח את הרובה וזרק אותו אלי."למה זה כל כך כבד רטנתי ברגע שהרובה הגיע ליד שלי. "מלתעות" צעקתי ותוך שניה מלתעות הופיע לידי. "אני צריך את כדור האש הכי גדול שתוכל ליצר" אמרתי."בסדר" אמר מלתעות בתוך הראש שלי ותוך שניה כבר הטענתי את כדור האש ברובה. "אתה יודע שהרובה המטופש לא הצליח לעצור אותי" אמר כאוס."חכה ותראה" אמרתי ובמילים האלה יריתי. כדור האש עשה את שלו ופגע בכאוס כל כך חזק שהוא נפל לטרטרוס.


תגובות (1)

יש! ובאסה. לפחות יש סדרת המשך!

13/10/2013 12:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך