צבי 4000
נכון מותח

התקווה האחרונה פרק 3 עלילת הרצח(יצא מותח)

צבי 4000 10/07/2013 663 צפיות תגובה אחת
נכון מותח

<אביעד> כאשר קמתי בבוקר שמעתי מין קולות של ויכוח. פתחתי את הדלת ויצאתי החוצה. "הודעה חשובה מפי אקיסוס הדגול" קרא חייל רומאי. "מי זה אקיסוס" שאלתי את יונה שיצא מחדרו. "הוא אחד הגנרלים בצבא הרומאי" ענה יונה. "בוא נשמע מה יש לו לומר" הציעה איילת שגם יצאה מחדרה. עקבנו אחרי החייל והגענו לבימה שסביבה עמדו תושבים וחיילים של רומא החדשה. איקסוס עלה לבמה ופתח בדבריו. "היום בבוקר הודיעו לי שמישהו רצח את ריינה" ."איך זה יכול להיות" שאל יונה. "אני לא יודעת" ענתה איילת. "אני יודע מי רצח את ריינה" המשיך אקיסוס בדבריו. "מי שרצחה את ריינה היא בת של אלה שאף פעם לא הולידה ילדה שהיא חצוייה". "מי שרצחה את ריינה היא בת של אלת האדמה". מי שרצחה את ריינה היא איילת" אמר אקיסוס. "זה ממש לא נכון" אמרה איילת. "זה ברור כשמש" אמר אקיסוס. "שומרים תפסו אותה". באותו רגע שלפתי את חרב האלים וצעקתי למלתעות. מלתעות הגיח מבין העננים והבריח כמה אנשים. "מה זה הדרקון הזה" שאל איקסוס. ואז ברד הגיח ונשף קרח על השומרים שנמלטו משם."כדאי שתמחק את ההאשמה הזאת אם אתה לא רוצה להפוך לפסל קרח" אמר יונה. "תפסיקו את הבלגן הזה" אמרה איילת. אני ויונה הרגענו את הדרקונים שלנו. "את מפלילה את עצמך"התפלאתי. "כן" היא אמרה והניחה לשומרים לכבול אותה. אחרי כמה דקות אני ויונה הלכנו לחדר שלי. "אנחנו יודעים שמה שהוא אמר לא נכון הרי לאיילת אין כוחות אדמה" אמר יונה. ,"נכון וכשהגענו ראיתי תליון שחור על צוארו של אותו האיש שדיבר" אמרתי. "אני מרגיש שמה שהוא אמר לא נכון" הוא אמר. צריך לבדוק במרתף הארמון" אמרתי. "עכשיו" שאל יונה. "לא" אמרתי. "נחכה עד הלילה ואז נרד למרתף".


תגובות (1)

האאא…ואוו…אמ..אמ…
תמשיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה מתח..מתח..מתח..מתח..
מחכה להמשך…
אוהבת שרית =)

10/07/2013 07:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך