התקווה האחרונה פרק 5 המהלך של הדרקונים

צבי 4000 18/07/2013 701 צפיות 6 תגובות

<אביעד> "למה עשית את זה" צעקתי עליו. "את מה" איקסוס שאל. "לשקר לכולם" אמרתי. "אני מופתע מכך שאתם מאשימים אותי במעשה שקר". "אל תעשה את עצמך תמים אקיסוס" אמר יונה. שלפתי את חרב האלים ולפני שאיקסוס שם לב כבר הצמדתי אותו לקיר התא של ריינה "תשחרר אותה עכשיו או שהלך עליך" אמרתי."נראה לי שהלך עליכם" הוא אמר וכ20 שומרים הקיפו את אותי ואת יונה בלי ששמנו לב. עכשיו שמעתי שגם לכם יש דרקונים אז הבאתי את הדרקון שלי" הוא אמר ופתאום דרקון סגול וענקי נעמד מולנו. אקיסוס עלה על הדרקון."עכשיו תיכנעו או שתושמדו"."נראה לך שנכנע לשקרן כמוך" אמר יונה."אז טעית ובגדול". "אוקי אתם יודעים שיש לי דרכים אחרות לכפות עליכם להיכנע" אמר איקסוס ושני שומרים נכנסו אל תוך מעגל הלוחמים כשהם סוחבים את איילת. אז מה אתם אומרים עכשיו" "עדיין אין סיכוי ואתה יודע את זה" אמרתי. "אם כך אתם רוצים" הוא אמר ופתאום הופיע חנית בידיו. במשך כל זמן השיחה אמרתי למלתעות דרך המחשבות שהוא וברד יעשו את המהלך שלהם. "עכשיו תגידו ביבי" הוא אמר והפה של הדרקון שלו נמלאה אש סגולה. "נראה לי שאתה הוא זה שיגיד ביבי היום אמרתי ואז הרמתי מגן בוער סביב החברים שלי ומלתעות וברד פרצו והרסו כול דבר שהיה כולל את איקסוס והדרקון שלו חוץ מהמגן הבוער.


תגובות (6)

צבייייי !!!!
תמשייייייייייייייך!!!!!!
אין על הסיפור הזה אהבתי תפרק מאוד
אוהבת שרית =)

18/07/2013 12:14

שרית אם לא היית מגיבה לא הייתי ממשיך את הסיפור

18/07/2013 12:17

האאאאאאא לאאאאא שלא תחשוב על זה אפילו אתה חייב להמשיך זה ברור קטנצ׳יק חיחיחי -.^
מתה על הסיפורים שלך=)

18/07/2013 12:20

אבל אף אחד לא מגיב לסיפור הזה

18/07/2013 12:40

זה בגלל שבינינו – האתר לגמרי התמלא בסיפורי מפורסמים, אז מי שלא קורא את זה לא מוצא סיפורים, ובינתיים יוצא שאי אפשר לזהות סיפורי מיתולוגיה יוונית (שאני מאוד אוהב) ועד שאני שם לב, יש כבר מלא פרקים וקשה להשלים.
אני אשתדל לעקוב אחרייך עכשיו, כי יש את התמונה שלך.

18/07/2013 12:42

אני מסכימה עם Estonian הוא צודק
ואל תדאג עם הזמן אני בטוחה שהיו לך תגובות
ומי שלא קורא מפסיד באמת
לילה מקסים

18/07/2013 13:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך