צבי 4000
2 תגובות ומעלה ואני ממשיך

התקווה האחרונה פרק 6

צבי 4000 26/07/2013 641 צפיות אין תגובות
2 תגובות ומעלה ואני ממשיך

<אביעד>חיכתי כמה שניות עד שגל ההדף של מהלך הדרקונים יחלוף ואז הורדתי את המגן הבוער. כשהמגן נעלם סופית כל מה שנותר ממרתף המצודה היה אש וחורבות בכל מקום כולל חלקי שריון שהיו פזורים פה ושם על הרצפה. "כולם בסדר" שאלתי."כן" אמר יונה. ריינה ואיילת יצאו מהכלא ההרוס שלהם."מה קרה כאן" שאלה ריינה. היינו צריכים להשמיד את המקום כדי להרוג את איקסוס וחבורת הבוגדים שלו" אמרתי. "ואל תשכח את הדרקון הסגול שלו" הוסיף יונה. פתאום שמענו פיצוץ והדרקון של איקסוס עלה מתוך ההריסות."תכוננו למות" קרא איקסוס מגב הדרקון שלו. "חשבתי שהוא מת סופית" אמרה איילת. "נראה לי שאת הטיפוס הזה קשה להשמיד אמרתי ושלפתי את חרב האלים. יונה כבר היה מוכן עם אגרופי מים ואיילת שלפה את חרב האלות. ריינה קראה לפגסוס שלה ועלתה על גבו. ברד ומלתעות תקפו ראשונים במהלך משולב ופגעו בו בצורה כל כך חזקה עד שאיקסוס נפל מגב הדרקון שלו והתליון שהיה על הצואר שלו עף הישר ליד של ריינה. "נראה לי שיש לנו כאן בוגד" היא אמרה. איקסוס שלף חרב שחורה ומפחידה למראה. "הגיע הזמן לחסל" הוא אמר והסתער אבל משב רוח העיף אותו הישר ליד של מלתעות." מישהו כאן ניסה לחסל את ריינה" גייסון שאל."אתם חייבים להבין" הוא זעק. "גאיה הכרחה אותי לעשות את זה". "תגיד את זה לשופטי המתים" אמרתי. "מלתעות שרוף אותו" "לאאאאאאאאא" איקסוס זעק כאשר מלתעות שרף אותו עד שכל מה שנותר ממנו היה עפר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך