התקווה האחרונה פרק 7 בבקשה תגיבו

צבי 4000 14/08/2013 741 צפיות תגובה אחת

<אביעד> אחרי שמאיקסוס לא נותר דבר מלבד עפר אביעד לקח את חניתו שנחה על האפר."צריך לשמור את הנשק במקום שמור היטב" אמרתי. "אולי פשוט אני אשתמש בו" אמר ניקו שבא יחד עם גייסון והאחרים. "זה הגיוני" אמרתי והושטתי את החנית לניקו. ניקו לקח את החנית."היא ממש מתאימה לי" הוא אמר. פתאום התליון בידה של רינה החל לזרוח וקרן אור סגולה פרצה ממנה עד העננים. "התליון מאותת לכאוס איפה נמצא המחנה" אמרה הייזל. "איך את כול כך בטוחה בזה" שאל פרסי. "תאמין לי אני יודעת" היא אמרה. "אז חייבים להתכונן כאוס יגיע עם כל צבאו" אמר פרנק. "אבל אין לנו מספיק כלי נשק כדי להתמודד מולו" אמרה ריינה. "אני יודע מאיפה יהיה לנו כלי נשק שכאוס לא יודע עליהם" אמר יונה. "מאיפה נשיג כלי נשק כאלה" שאלה פיפר. "מצאתי ליד המחנה בסיס של צבא ארצות הברית שיש שם כלי נשק טובים ותקינים" אמר יונה."תוכל להראות לנו אותם" שאלה איילת. "בשמחה" אמר יונה. "בואו אחרי". אחרי כמה דקות הליכה הגענו לבסיס. היו שם 1000 טנקים. 2500 מטוסים מסוג אף 16(מטוס מתקדם של צבא ארצות הברית) והמון נשקים טובים כמו אר-פי-גי(בזוקה)." איך נפעיל את כל הטנקים והמטוסים" שאלה ריינה". "ואיך נוסיף להם ארד שמימי וזהב קיסרי" שאל גיסון. "זאת לא ממש בעיה" אמרתי. "לוקחים קליע של ארד שמימי או זהב קיסרי והם מוכנים. "יקח לנו נצח לבנות קליעים לדברים האלה ואתה יודע שאין לנו הרבה זמן" אמרה ריינה."בגלל זה אני ויונה כבר עשינו קליעים לדברים האלה" אמרתי ויונה הביא עגלות מלאות תחמושת. "הגיע הזמן שכאוס ידע את השכלולים החדשים בטכנולוגיה האנושית" אמרתי "בוא נלך להפציץ למפלצות את הצורה" אמר יונה. כולם הריעו והחלו לקחת דברים מהבסיס אל המחנה בעזרת שער שנפתח כדי לאפשר מעבר של דברים גדולים."חכה חכה כאוס" חשבתי בלבי."אתה הולך לשלם על התוכנית שלך ביוקר"…..


תגובות (1)

אביעד חיימי שלי כול כך התגעגעתי הייתה חסר לי מאוד פה
תקשיב הפרק יצאה מאוד מותח ויפה ועכשיו אני דורשת המשך זה מובן ?
תמשייייייייייייך!!!!!!!!!
מחכה להמשך ….
אוהבת שרית
לילה מקסים

14/08/2013 13:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך