^-^Your Death
טוב אז שמעו.... בזמן האחרון לא יכלתי לכתוב כי לא היתה לי מוזה.... אז פתאום היא תקפה אותי והחלטתי שאני התחיל מהתחלה... אני עושה סיפור מיתולוגיה חדש ואני רוצה להודות לכמה קוראות שלי.... קודם לנטע די אנג'לו על הכול.... ולנ-י-ק גם אני מקווה שתקראו את הסיפור ותביאו לי דמויות... ( יש יותר מידי נקודות אני יודעת אבל זה כיף) וגם חברות שיקראו וכולם להמשיך את הסיפורים ~ תדמיינוסמיילימריםגבות~

חצויים….. הרשמה :)

^-^Your Death 11/03/2014 974 צפיות 37 תגובות
טוב אז שמעו.... בזמן האחרון לא יכלתי לכתוב כי לא היתה לי מוזה.... אז פתאום היא תקפה אותי והחלטתי שאני התחיל מהתחלה... אני עושה סיפור מיתולוגיה חדש ואני רוצה להודות לכמה קוראות שלי.... קודם לנטע די אנג'לו על הכול.... ולנ-י-ק גם אני מקווה שתקראו את הסיפור ותביאו לי דמויות... ( יש יותר מידי נקודות אני יודעת אבל זה כיף) וגם חברות שיקראו וכולם להמשיך את הסיפורים ~ תדמיינוסמיילימריםגבות~

רדו לרציתי להוסיף עכשיו….

זהו החלטתי לעשות סיפור חדש לגמרי ואתם נותנים לי דמויות….

אז מי שרוצה לתת לי דמות הדמות צריכה שיהיה לה:

שם:
שם משפחה:
גיל: (15-18)
מראה:
אופי:
הורה אנושי:
הורה אל:
רקע:
משהו מיוחד על הדמות:

ואל תכעסו עלי אבל אני אוהבת להרוג דמויות אז סורי….. ~תדמיינופאפיפייס~


תגובות (37)

שמרי לי דמות! או שתיים..

11/03/2014 17:35

שם-לירון הרפר
גיל-16
מראה- שער שחור ארוך וגולש ועיניים ירוקות חודרות
הבת של-הדס
רקע-ילדה מבית הרוס היא אף פעם לא פגשה את אבא שלה ואמא שלה ניפטרה…
עברה לבית יתומים וחיה שם עד גיל 14….עד שהיא ברחה כי היו מכים אותה….
את רוצה שאני אוסיף לך בן?

11/03/2014 17:39

    כע ברור אני צריכה מלא דמויות

    11/03/2014 17:46

אני אוסיף לך ותחליטי מה את עושה איתו…
שם-דרק רנרד
גיל-17
מראה שער בצבע בלונדיני ועיניים בצבע ירוק….
הבן של -ארוס [קופידון]
רקע-בא ממשפחה אוהבת ותומכת
אבל הוא לא כזה
הוא גילה על זה שאבא שלו הוא קופידוון בגיל יחסים צעיר …11
ואיך זה יכול להיות שאבא שלו הוא אל האהבה והוא לא מאמין בא??
הייתה לו חברה אחת..היא בגדה בו עם החבר הכי טוב שלו
הוא עבר בית ספר שכונה ומקום מגורים בשביל להתרחק מהחבר הכי טוב שלו והחברה שלו שבגדה בו
הוא ניזכר שאבא שלו הוא קופידון
והוא?אמור להיות הבן של אל האהבה?בטחחחחח הוא לא יכול יותר להאמין בכלל במושג שקוראים לו אהבה
אוווווווו לא
לא עד שהוא ימצא אחת שתיגרום לו להחזיר את האהבה שפעם היתה לו בלב..

11/03/2014 17:43

    דייייייי אני מתה עלייך נתת לי מוזה מטורפתתתתת

    11/03/2014 17:47

שם: ג'יימי בריאן.
גיל: הממממ 15.
מראה: עיניים ירוקות, שיער קצר מאוד שטני בהיר עם גוונים בלונדיניים וחלק, נמשים, סנטר שפיצי, רזה ובינונית בגובה, אף קטן וחמדמד, קעקועים של כוכבים בצווארה שיורדים על כל הגב שלה [כמו של ריהאנה אבל ארוך יותר]
אופי: היא עם פיצול אישיות: לפעמים היא נחמדה מאוד ולפעמים היא מגעילה ברמות מטורפות ואי אפשר להיות בחברתה.
הורה אולימפי: זה קשה להחליט! אממממ…. באלי או האדס או פוסידון… פוסידון! [הוא האהוב עלי מכולם!]
הורה אנושי: בתכלס יש שניים: אמא שלה, מריה, והאבא החורג הנוכחי שלה: בן.
רקע: פוסידון מאוד אהב את אמא שלה, הוא אהב אותה עד כדי כך שנשאר איתה עד שג'יימי הייתה בת שש, יש לה זיכרונות ברורים ממנו, כשהיא הייתה בת שש זאוס אמר לפוסידון שאם לא יעזוב את מריה ואת ג'יימי הוא יהרוג את שניהם, בצער רב פוסידון נעלם ולא ראה עוד את ג'יימי, למרות זאת הוא עשה הכל כדי לכוון את החצויים אליה ולשמור עליה.
מריה השתגעה, היא שלחה את ג'יימי לפנימייה ולאחר שנתיים היא הוציאה אותה משם והתחתנה עם איש נחמד בשם דייב, הוא היה מאוד נחמד אבל מריה הייתה משוגעת לחלוטין באותה תקופה, היה לו קשה עם ההתפרצויות שלה, האובססיות שלה לדברים משונים [וביניהם: אליס בארץ הפלאות, רצח חרקים ובעלי חיים קטנים, ציור אנשים מתים, הכנת עוגות שצורה של בני אדם מתים שדמו במידה מחשידה לפוסידון ועוד…], הוא נפרד ממנה והתגרש ממנה אבל בגלל שדאג כל כך לג'יימי שבאותה תקופה הייתה רק בת תשע הוא התלונן על מריה ושלחו אותה לבית משוגעים, ג'יימי ברחה וחיה ברחובות שנתיים, כשמריה חזרה מבית המשוגעים היא אספה את ג'יימי הביתה והתחתנה עוד שישה פעמים, הבחירות שלה נעשו גרועות מפעם לפעם: האחרון היה אלכוהוליסט מכה, הוא הכה את ג'יימי ואת אמה ושיעבד אותן, ג'יימי לא יכלה לשאת בזה עוד, במהלך טיול בית ספר היא ברחה ולא חזרה מעולם, חצויים מצאו אותה גוססת מרעב ליד המחנה, פוסידון הצליח להנחות אותה לשם אבל שילם במחיר כבד: זאוס הרג את מריה וקילל את ג'יימי בקללה הכי גרועה שמצא שהיא לא מוות מהיר: ג'יימי חלתה פתאום במחלה מסתורית, היא חוטפת מדי פעם התקפים שבהם היא חווה כאבים חזקים, מפרכסת וצורחת, כל התקף כזה מקצר את חייה בשלוש שנים, ג'יימי חווה התקף מדי חודש או חדשיים.

11/03/2014 17:48

אני רוצה עוד אחד:
שם: אליסה
גיל: 16
מראה: שיער שחור חלק ארוך, עיניים שחורות, חיוורת.
אופי: מתבודדת, יש לה חרדת נטישה.
הורה אל: האדס דאאאאאא
הורה אנושי: בלה, שחקנית מצליחה שלא דומה לאליסה בגרוש. [שיער בלונדיני, עיניים כחולות]
רקע: האדס נטש אותה ברגע שנולדה, היא גדלה עם אמא שלה שרצתה שתהיה שחקנית כמוה אבל הפכה לטומבוי כדי למרוד בה.
נאספה על ידי חצויים לאחר שבטעות זימנה את המתים והרגה אלפי אנשים.

11/03/2014 17:52

    ואותה תוסיפי?

    11/03/2014 17:56

    אני מוסיפה גם…. תביאי עוד דמויות

    11/03/2014 18:00

ובכללי….. עוד דמויותתתתתתתתתתתתתתת

11/03/2014 18:00

אני עוד מעט צריכה ללכת, אני לא אספיק לרשום לך עוד דמות.
נעשה ככה: אני אנסה לכתוב עכשיו עוד דמות של בן, אם אני לא מספיקה אני נותנת לך מחר שלוש דמויות!

11/03/2014 18:01

אוקי אני לא מספיקה. מחר שלוש דמויות

11/03/2014 18:02

שם/כיוני: בוכסוביצקי (כמו שזה נראה (אני רציני בקשר לשם הזה))
שם משפחה: אין
גיל:18
הורה אנושי: לא ידוע
הורה אולימפי: איריס אלת הקשת בענן
משהו מיוחד על הדמות: תודות למורשתו (בנה של איריס) הוא יכול ל"תקשר" עם מי שהוא רוצה בעזרת גביש עם מנורה בפנים שיש לו בכיס
רקע: בוכסוביצקי נזרק על ידי אביו האנושים לבית יתומים בגלל שלא רצה ילדים ושם הוא קנה לעצמו שם של טיפוס קוסם כזה בעזרת שימוש ביכולתיו להאזנה לאנשים רגילים כאשר הוא התבגר הוא התחיל לעבוד בתור "קוסם"- אנשים היו באים אליו כדי לראות אנשים רחוקים ואהובים (או כאלה שפשוט לא טורחים להרים את הטלפון…)

דמות די מוזרה…

11/03/2014 18:05

    שככתי אופי: אוהב לדבר על הכול ולא יודע לשמור סוד
    מבנה גוף: גבוה ודקיק לא בנוי כמעט לשטח (לדעתו)

    11/03/2014 18:09

    אני אוהבת את זה שזה מוזר מוסיפה

    11/03/2014 18:10

    (מנגינה ברקע של הפרסומת של ווינר) ווינר ווניר – הנצחון היומי שלך!!! ניצחתי!!!

    11/03/2014 19:09

שם: אור
גיל:16
הורה אל: האדס ונמסיס(אם אפשר שניים)
רקע:הוא נולד עם קעקוע על הכתף שלפעמים אם הוא מתעצבן באמצע קרב היא זוהרת באור אדום מאיים.כשהיה בן 13 תקפו אותו מפלצות בפעם הראשונה ומאז הוא מתאמן. הוא יודע שאת הקעקוע חרט האדס והוא יודע שככל שהקעקוע זוהר יותר חזק כך הוא נהיה יותר חזק

11/03/2014 18:29

    וואוווווווו אני בחיים לא הייתי חושבת על זה…… זה פאקינג רעיון טוב………. תודהההה אני מוסיפה

    11/03/2014 18:39

שם: היקרי
גיל: 17 (אם את רוצה את יכול לשנות)
מראה: היא יפנית אז יש לה עיניים מלוכסנות ומראה אסייתי כזה אבל יש לה שיער בצבע בלונד-חול כזה ועניים בצבע אפור ירקרק. נמוכה.
אופי: מצחיקה, לא הכי חכמה אבל גם לא מטומטמת, שונאת אנשים שיורדים עליה בגלל שהיא יפנית, אוהבת לחפור לאנשים (לחפור זה בריא), צלפית טובה, תמיד מחייכת ויש לה חוש טכני.
הורה אנושי: אין. אמא שלה מתה 2 אחרי שהיקרי הגיעה למחנה. אמא שלה פגשה את אפולו כשביקר ביפן (בקללת הטיטאן היה רשום שאפולו ביקר שם ולא, אני לא קראתי את הספר מלא פעמים פשוט יש לי זיכרון טוב לספרים)
הורה אל: אפולו
רקע: נולדה וגדלה ביפן עם אמא שלה ואם אחותה התאומה האנה (תיאור בהמשך) והיא תמיד ידעה שאבא שלה הוא אל והיא הייתה די בסדר עם העובדה שאין סיכויי שהיא תיראה אותו והיא, האנה ואמא שלה חיו חיים טובים אבל כשהיא והאנה היו בגיל 9 הם עברו לאמריקה בגלל שביפן היו מלא מפלצות והיה צריך להביא אותם למחנה החצויים. באמריקה להיקרי ולהאנה לא היו הרבה חברים ולמעשה כולם שנאו אותם אבל הם היו בסדר כל עוד היו להן אחת את השנייה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שם: האנה
גיל: 17
מראה: נראית בדיוק כמו אחותה וההבדל היחיד ביניהם זה שהיא גבוהה
אופי: חכמה, חייכנית, אוהבת לחפור כמו אחותה, אוהבת לשיר, צלפית טובה, טובת לב, נאמנה, יש לה פתיל קצר ויש לה חוש הומור מפותח.
הורה אנושי: כמו אחותה
הורה אל: כמו אחותה
רקע: כמו אחותה
משהו מיוחד על הדמות: היא הייתה ממש קרובה לאמא שלה (אפילו יותר מהיקרי) וכשהיא מתה זה ממש אבל ממש שבר אותה והיא נהיית ממש דיכאונית כשהיא נזכרת בה. אוהבת לצחוק על היקרי בגלל שהיא חושבת שהשם של אירוני (היקרי=אור ביפנית ואפולו ואל השמש והשמש מפיצה אור ואפולו הוא אבא שלה אז…).

נ.ב
אם את רוצה לשנות או להוסיף משהו אין לי בעיה

11/03/2014 19:16

    אין לי בעיה….. אני מוסיפה

    11/03/2014 19:47

    אם את רוצה עוד דמות אין לי בעיה לתת לך אחת

    11/03/2014 19:53

    סבבה, רצוי בן…. אבל את יכולה עוד בת

    11/03/2014 20:36

שם: דייב רו
גיל: 15
הורה אולימפי: אתנה
רקע: דייב גדל עם אביו שמיסה לעשות הכל כדי שהחיים של דייב יהיו טובים. כולל להתערב בענינים של דייב עם חברים שלו. הוא רב עם אביו כמעט כל יום ובסוף מחליט לברוח מהבית. אחרי שוטטות ברחובות של כמעט שנה, תוקפת אותו מפלצת (תחליטי איזו, לא משנה) ולמזלו חצוי אחר מציל אותו ומוביל אותו למחנה.
אופי: שקט, מנהיג טבעי, דיסלקציה (כמובן), מתעצבן במהירות, נכנס מהר לדיכאון אבל נאמן לחבריו, לעולם לא יבגוד.

אני יודעת שיחסית לאחרים זה קצת, אבל אני מקווה שתאהבי את הדמות שלו :)

11/03/2014 19:40

שכחתי מראה: שיער חום עד העורף בערך, עיניים אפורות, גבוה לגילו, לא יותר מדי רזה ולא יותר מדי שמן.

11/03/2014 19:42

    אני מוסיפה זה בסדר

    11/03/2014 19:47

שם: ג'וש
גיל: 16
מראה: שיער שחור פרוע, עיניים כחולות, גבוה, עור בהיר.
אופי: מנהיג טוב, יש לו בעיית קשב וריכוז, לא החלטי, אמיץ, נחמד, נאמן וידידותי.
הורה אנושי: לא ידוע
הורה אל: לא ידוע
רקע: סאטיר הביא אותו למחנה בגיל שנה כשמצא אותו בהריסות של בית שרוף. ג'וש גדל במחנה אבל הוא מעולם לא קיבל שום סימן מההורה האולימפי שלו והוא אפילו לא יודע אם אמא שלו היא אלה או אבא שלו כי אין לו שום זיכרונות שהם לא מהמחנה. בגלל שהוא כל החיים שלו היה במחנה הוא לוחם ממש מעולה ומיומן בשימוש בחץ וקשת, חרב, פיגיון, סכין, חנית, אומנויות לחימה ועוד…
משהו מיוחד על הדמות: יש אנשים שחושבים שהוא מוזר בגלל שכשהעניים שלו ממש בוהקות זה אומר שמשהו ממש רע עומד לקרות.

11/03/2014 21:04

    יואו תודה….. זאת דמות מעולה ~דמיינוסמיילימנשק~

    11/03/2014 21:16

שם : ניקול
שם משפחה : פטרובה
גיל : 17
מראה : מטר 67 בלי עקבים, קעקוע על הגב, ועל פרק היד רזה יחסית, ספורטיבית, ציצים ת'חת וזה > אני ממש מתכוונת לקרוא את שלך גם אם לא תקחי את הדמויות שלי (: אני אוהבת סיפורים עם אלים אולימפיים, ות'אמת לא הייתי בטוחה שיש עוד הרבה אנשים שגם אוהבים (:

11/03/2014 22:10

    זה לא עושה חצי מהתיאור אפילו אמא מה O_________O

    11/03/2014 22:12

שם : ניקול
שם משפחה : פטרובה
גיל : 17
מראה : מטר 67 בלי עקבים, קעקוע על הגב, ועל פרק היד רזה יחסית, ספורטיבית, ציצים ת'חת וזה > אני ממש מתכוונת לקרוא את שלך גם אם לא תקחי את הדמויות שלי (: אני אוהבת סיפורים עם אלים אולימפיים, ות'אמת לא הייתי בטוחה שיש עוד הרבה אנשים שגם אוהבים (:
בהצלחה ♥

11/03/2014 22:11

    שם : ניקול
    שם משפחה : פטרובה
    גיל : 17
    מראה : מטר 67 בלי עקבים, קעקוע על הגב, ועל פרק היד רזה יחסית, ספורטיבית, ציצים ת'חת וזה > אני ממש מתכוונת לקרוא את שלך גם אם לא תקחי את הדמויות שלי (: אני אוהבת סיפורים עם אלים אולימפיים, ות'אמת לא הייתי בטוחה שיש עוד הרבה אנשים שגם אוהבים (:
    בהצלחה ♥

    11/03/2014 22:13

זה כאילו פשוט לא מפרסם יש מצב אני שולחת לך בפרטי ?

11/03/2014 22:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך