^-^Your Death
פרק 10! ~דמיינוסמיילימחייךמהתרגשות~ נו איך? להמשיך?

חצויים….. פרק 10!!!

^-^Your Death 17/03/2014 639 צפיות 6 תגובות
פרק 10! ~דמיינוסמיילימחייךמהתרגשות~ נו איך? להמשיך?

-נקודת מבט של אור-
"השאול".
"רגע" אמרה היקרי, כשהינו בדרך לקראוון שחנה בחוץ, "איפה השאול?" שאלה והסתכלה אלי, "מה אני? למה תמיד אני? תשאלי את לירון היא החכמה מבינינו" אמרתי לה, אליסה הסתכלה אלי במבט של 'חכה, חכה'.
לירון היתה מופתעת מהתגובה שלי ואמרה "חשבתי שאתה יודע…", כולם היו בשוק, עד שג'וש התחיל לצחוק.
"אתם… רוצים להגיד לי, שאתם כולכם ילדים של אל השאול, ולא יודעים את הדרך אל השאול?" שאל ג'וש, אני ולירון הינהנו חוץ מאליסה, שנזכרתי שהיתה פעם בשאול.
"חוץ מאליסה, שהיתה שם" אמרתי וגרמתי לכולם לסובב אליה את הראש, "נו איפה הוא?" שאל ג'וש, וג'יין הוסיפה "למה לא אמרת מילה?".
"תגידו תודה לאור, אני גם לא הולכת להגיד" אמרה אליסה, והסתובבה עם הגב אלי, כולם הסתכלו עלי כאילו אני מפלצת מעצבנת.
"אור תבקש סליחה" אמר לי ג'וש, לירון הינהנה וגם ג'יין, דרק בינתיים הסתכל על אליסה במבט מאוהב, והתאומות גם הינהנו, רגע… דרק הסתכל על אליסה במבט מאוהב?!.
יש לי רעיון!, התקדמתי לאליסה, ולחשתי לה באוזן ככה שאף אחד לא ישמע "אני מצטער, אבל אני יודע שזה לא מעניין אותך הסליחה שלי, אז לי אין בעיה לספר לכולם מה את מרגישה לדרק".
אני יודע שאני אכזרי, אבל בכל זאת בן האדס אין מה לעשות בעניין, הסתובבתי והלכתי לכיוון כולם, ואליסה קראה מאחורי "לוס אנג'לס" חייכתי לעצמי.
נכנסנו והתחלנו לנסוע, לכיוון לוס אנג'לס, אליסה ישבה ליד דרק, ולא הוציאה מילה מהפה, ואני ישבתי ליד ג'יין ורציתי להתחיל שיחה.
"אז, מה, את חושבת שהפייסטוס באמת יעשה את זה?" שאלתי, היא הרימה את ראשה מהספר שקראה ואמרה "הכול יכול להיות, זה הפייסטוס הוא תמיד נוקם, אבל השאלה היא למה לו לנקום בהאדס?".
"צריך לחשוב מה האדס עשה לו…" אמרתי, היא הנהנה ונראה היה כאילו שוקלת אם לספר משהו או לא לספר.
"אוקיי תשמע, יש לי משהו לספר, אתמול כשהאלים הלכו לישון אני שמעתי את הפייסטוס והאדס מדברים" היא התחילה.
היה נראה כאילו היא חוששת ממשהו אבל המשיכה "האדס אמר להפייסטוס, להביא את הבגדים שלו למכבסה של המחנה, עכשיו הפייסטוס אמר שהוא לא משרת שלו, והאדס אמר שדווקא בשאול הוא היה יכול להיות משרת מצוין".
"הפייסטוס התעצבן ואמר שאם הוא כלכך בטוח בזה, השאול לא הולך להיות שלו עוד הרבה זמן, האדס צחק ואמר שהפייסטוס לא יצליח לקחת את השאול ממנו, והפייסטוס חייך ואמר עוד נראה, טוב זה מה שאני שמעתי" סיימה ג'יין.
הייתי בשוק, "למה לא סיפרת לאף אחד?" שאלתי את ג'יין ,היא הסתכלה עלי ואמרה,"תגיד את זה אתה לכולם, אני התכוונתי לספר להם עכשיו אבל גם אתה יודע, אז… יאללה" היא חייכה אלי, אני לא יודע למה אבל הרגשות שלי אליה נעלמו.
"טוב" משכתי כתפיים וצעקתי "כולם! אספה!", ראיתי את אליסה קופצת במקום מרוב שנבהלה ממני, תמיד הייתי עושה לה את זה כשהיינו קטנים.
כולם התאספו ואני התחלתי לספר את מה שג'יין סיפרה לי, כולם הקשיבו לי עד שסיימתי וישר ג'וש אמר "הפייסטוס מקנא בהאדס", ג'יין הסתכלה עליו ואמרה "נכון, אבל יש לו סיבה, שהיא זה שהוא לא רוצה להיות מושפל".
"ובגלל שהוא לא רוצה להיות מושפל, הוא משתלט על השאול? אני חושבת שיש עוד סיבה לזה והסיבה היא :גאיה" אמרה לירון.
פתאום הופיע, הודעת איריס-נט מהמחנה-
"חברים" הופיע על הצג ניקול כשמאחוריה כירון.
"גיליתם איזה אל הוא האל הבוגד?" שאלה, ג'יין נראתה כאילו היא עוד שניה תחנוק אותה.
"אתם לא גיליתם בעצמכם, כלומר איזה אל חסר במחנה?" שאלתי, ניקול הסתובבה לכירון והוא אמר "כל האלים נעלמו, אז תאמרו לנו מי האל הבוגד?".
"הפייסטוס, אבא שלי, אני יודעת גם למה…" אמרה ג'יין, כירון הסתכל אליה וסימן לה לדבר, היא סיפרה לו את כל הסיפור שהאדס העליב את הפייסטוס והוא נוקם בו על כך.
"עכשיו הכול מובן, התחנה הבאה שלכם היא השאול, נכון?" שאלה ניקול, הינהנתי והיא הסתובבה לכירון ולחשה לו משהו שלא יכולנו לשמוע.
"חברים, ניקול מתצטרפת אליכם היא תחכה לכם בכניסה ללוס אנג'לס" אמר כירון.
והודעת האיריס-נט נכבתה.
"טוב עכשיו צריך לפגוש את ניקול" אמר דרק שנעצר ליד השלט "ברוכים הבאים ללוס אנג'לס".
פתאום הדלת נפתחה וניקול נכנסה בה "היי, יאללה תעדכנו אותי".
חייכתי.


תגובות (6)

המשך

17/03/2014 16:26

תמשיכי!

17/03/2014 16:47

תמשיכי!

17/03/2014 17:30

תמשיכי.
ותגידי ג'ניפר תיכנס למסע חיפושים איתם?

17/03/2014 17:46

    חכי ותראי ~דמיינוחיוךשטניעםגבות~

    17/03/2014 18:55

תמשיכיייי מהררר

17/03/2014 18:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך