^-^Your Death
שמעו.... בגלל שהפרק דיבר רק על ג'וש ועל העבר שלו אני אעשה ככה שרק בפרקים הבאים הדמויות האחרות גם יתווספו, אוקי? ורגע אני צריכה את הצחוק המרושע שלי... מוחעחעחעחעחעחעחעחע

חצויים….. פרק 2!!!

^-^Your Death 13/03/2014 789 צפיות 13 תגובות
שמעו.... בגלל שהפרק דיבר רק על ג'וש ועל העבר שלו אני אעשה ככה שרק בפרקים הבאים הדמויות האחרות גם יתווספו, אוקי? ורגע אני צריכה את הצחוק המרושע שלי... מוחעחעחעחעחעחעחעחע

מה?!?!?!??!
הרה אמא שלי? מה? אבל איך? להרה אף פעם לא היו ילדים שהם לא מזאוס ובכלל כול אלה שהם מזאוס הם אלים…… איך זה לא יכול להיות.
כל העיניים עליי, שוב, הרה חייכה ואמרה "כל האלים רשאיים עכשיו לדבר עם ילדיהם". אפילו כירון פער עיניים ופה, הרה הלכה לכיווני ואני נשארתי דומם כמו פסל של מדוזה… ותאמינו לי ראיתי כמה כאלה. "בוא נלך לדבר בצד" אמרה והתחילה ללכת, אני בלית ברירה הלכתי אחריה, עד שנעצרה בצד של האולם (בביתן המרכזי יש אולם גדול בו היתאספנו) מהצד ראיתי את ארוס בא ולוקח את דרק, את אפולו לוקח את התאומות, את סלנה לוקחת את לונה ואת האדס אומר משהו לאליסה,אור ואחיהם לביתן משהו ולוקח לצד את לירון, 'מה הוא רוצה ממנה? כאילו ברור הוא אבא שלה אבל אחרי מה ששמעתי לא בוטח בו יותר' "אל תדאג,הוא רק רוצה לדבר איתה" אמרה הרה וקטעה את מחשבותיי, (פחחח ממש כאילו קראה אותם) כך שהייתי צריך להקשיב לה…… "אני רוצה קודם כל להתנצל על כך שלא סיפרתי לך על זה שאני אימך" התחילה, הינהנתי כי ידעתי שהיא מחכה לאישור שלי עם אני סולח לה על כך, "יופי, אז ככה, אביך היה איש ניפלא, אף פעם לא ראיתי איש כזה, היה בו משהו….. שלא היה באף אחד אחר, הוא היה רומנטי, הוא הזמין אותי לסופ"ש בח"ול איפה שאני אבחר, בחרתי בפריז, עיר האהבה…. נסענו לשם, נהנתי כלכך איתו ולא שלטתי בזה ונישקתי אותו…. היינו צריכים לנסוע חזרה לארץ, ואז רק בארץ גיליתי שאני בהריון ממנו, נשארתי איתו שנה ואז אתה נולדת…. רציתי להיות גם איתך וגם איתו אז נשארתי עוד שנה עד שהייתה בן שנה, כנראה שזאוס הרגיש שמשהו לא בסדר אז הוא ירד לבדוק מה קורה בעולם הזה… ואז….. הוא הגיע למקור העוצמה החזק היחיד שהוא לא אני, אתה" הרה עצרה, נשמה עמוק והמשיכה " הוא הרגיש בכוחות שלך, הוא הרגיש שעולמות מתהפכים בגלל מה שקרה, הוא גילה…. שהייתי עם בן אנוש, הוא מצא אותו לבד ו…. איך להגיד את זה במילים עדינות, סגר איתו חשבון… אני הייתי בקניות באותו זמן ואתה.. אתה הייתה אם אביך בבית, זאוס שלח ברק חזק אשר היכה את הבית והבניין התחיל לעלות באש, אביך רץ מהר אלייך לקחת אותך איתו או לפחות להוציא אותך מהבניין…, זה הצליח… הוא הוציא אותך אבל האש כלאה אותו בפנים,הבניין נשרף ואביך איתו. חזרתי לשכונה שבה גרנו וראיתי את הבניין שרוף, נכנסתי לבפנים חיפשתי את אביך אבל לא נשאר זכר ממנו, חיפשתי אותך וגם לא מצאתי, הבנתי שזה מעשה ידיו של זאוס והצטערתי על כך, הגעתי לזאוס וביקשתי ממנו שיגיד לי היכן אתה, הוא אמר שסאטירים לקחו אותך למחנה החצויים וישר נרגעתי, מאז אני עוקבת אחרייך ועם קורה לך משהו אני מדווחת לזאוס שזה אשמתו ואני מתחילה מלחמה, הוא כמובן תמיד נכנע ועוזר לך לצאת מכל מצב שאתה נמצא בו….. הסוף, נו, קיבלת תשובות לשאלותייך?" סיימה ושאלה, הייתי בשוק…. אבל הינהנתי. "אני… אני לא חשבתי שזה כל כך מורכב"עניתי בשיא רצינותי, "הממממ… תגידי הרה… איך קראו לו?זאת אומרת לאבא שלי.." הרה חייכה ואמרה " דין רומנס, הוא היה עובד כעורך דין וכולם הלכו רק עליו, הוא היה עשיר ככה שהבניין שנשרף היה רק שלנו, וג'וש אתה יכול לקרוא לי אמא, זה בסדר" היא חייכה,הסתובבה והתחילה ללכת. ואני… אני נשארתי באותו שוק…. דומם….


תגובות (13)

תמשיכייי מהררר

13/03/2014 14:56

    ורק עוד משהו אני ממש אשמח עם תאריכי את הפרקים
    כיאילו בהרבההההה
    ויואווו איך אני שמחה שהעלת שני פרקים היום יש סיכוי את תעלי עוד 1?[היום???]

    13/03/2014 15:01

    נראה…… אולי היום אבל אולי מחר ~דמיינופאפיפייס~

    13/03/2014 15:08

תמשיכי

13/03/2014 15:26

המשך במהירות
אני מכורה לסיפור

13/03/2014 15:29

תמשיכי! ולא אכפאת לי איך יקראו לדמות שנתתי אבל לפות את תכונותיה ומראה! בבקשה!

13/03/2014 15:31

יייאייייייייי ג'וש!!
דמות שאני נתתי ^-^
ותמשייכייייייי

13/03/2014 15:53

    הוא הדמות הראשית….. מזל טוב!!!

    13/03/2014 15:58

אז תתני לדמות שלי שם אחר ותתני לה את הנשמה שנתתי לה? או שלא?
בעצם את מחליתה אם לזרוק את נשמתה לפח ולהשתמש בשמה.

13/03/2014 16:00

    אוקיי… אני השתמש בדמות שלך… המלאה, היא נראת לי יותר טובה

    13/03/2014 16:03

:) תודה .

13/03/2014 16:04

בבקשה

13/03/2014 16:05

תמשיכי רק להבא תפרידי קצת שורות…

13/03/2014 20:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך