^-^Your Death
סורי שזה לקח זמן פשוט ניסתי כמה שיותר נורמאלי..... ~דמיינוסמיילימחייךמאודמאודחזק~ ופורים שמח לכולם!!!

חצויים….. פרק 4!!!

^-^Your Death 14/03/2014 759 צפיות 10 תגובות
סורי שזה לקח זמן פשוט ניסתי כמה שיותר נורמאלי..... ~דמיינוסמיילימחייךמאודמאודחזק~ ופורים שמח לכולם!!!

-נקודת מבט של לירון-
הגענו לחדר של ג'וש, והתחלתי לדבר איתו על זה שזה חשוב להיות בקשר טוב עם ההורה האל שלך, במיוחד כשזה אחד מחמשת הגדולים.
"הבנת?" שאלתי, הוא פיהק וענה "כן, כן,תגידי ואם
אני רוצה לשאול משהו שטותי כדאי לי לשאול אותה?", חשבתי קצת,
בכל זאת אני לא בת אתנה אין לי את כל התשובות…..
"כן, אבל אם זה משהו יותר מידי שטותי, תוותר על הרעיון" עניתי,
הסתובבתי לכיוונו וראיתי אותו שוכב על המיטה עם עיניים עצומות, זרקתי על כרית.
"יואו, מה עשיתי לך?" שאל ג'וש כשראה שאני זו שזרקה עליו את הכרית, ואני.. אני פרצתי בצחוק, "מה יש לך?" שאל וקם מהמיטה.
"ה….." התחלתי, "אההההההההההההההההה" אבל נשמעה צרחה מכיוון הביתן המרכזי בו שוכנים האלים.
אני וג'וש התחלנו לרוץ לכיוון הביתן, נכנסנו אליו וראינו חצי מנטאור וחצי אירניה (המצאתי) נלחם בארס.
"מה? מה הולך כאן?" שאל ג'וש, הרה התקרבה לכיווננו ואמרה " אל תתקרבו, זה הוא יצור מזן נכחד, שהופיע פתאום במחנה, אני זוכרת את הימים בהם הוא הרג אותכם -ה- חצויים" את המילה חצויים היא אמרה בשקט, כאילו כדי שה- יצור המעורבב הזה לא ישמע.
אבל, הוא שמע. הוא הסתובב כאילו בבת אחת כאשר שמע את המילה, ריחרח את האוויר והתקדם לכיווננו.
ג'וש חסם את דרכו כדי שלא יגע בי, והתנפל עליו עם החרב שלו.
הוא תקף את היצור המעורבב בגב, אבל היצור הוציא תפרים ושרט לו את הבטן.
הרה התערבה ולקחה את ג'וש מהזירה, אבל היצור עקב אחרי התנועות שלי הפעם, אני נזכרתי בחרב שהאדס נתן לי, 'היא עדיין עליי'. ראיתי מהצד את האדס מסתכל עלי ומהנהן, אני צריכה לדבר איתו על זה.
הוצאתי את הגולגולת מהכיס, לקחתי אותה וחשבתי על החרב שעשויה זהב סטיגאי שראיתי אתמול. החרב הופיע בידי ואני לא חיכיתי דקה והתנפלתי על היצור.
בינתיים ארס הספיק להילחם איתו, והוא פצע את היצור בזרוע אך הוא החזיר לו שריטה בפנים אשר כללה דם זהוב נוטף.
"רגע!!!" הרה נכנסה לחדר " יש רק דרך אחת לנצח אותו, עם פוגעים לו בכף היד הימנית הוא מתפורר לאבק" אמרה. אז ככה מנצחים אותו.
התקרבתי אליו, קפצתי לו על הגב, משכתי בשערות האפורות אשר כיסו אותו, הוא התהפך על הגב ככה שהספקתי להגיע מהר על הבטן ולתקוע לו את החרב בכף היד.
הוא התפורר לאבק. כל הנוכחים בחדר היו בשוק, אל המלחמה לא הצליח בכך אז איך אני כן?
פתאום נשמע רעש של מכות בחוץ.
כולנו יצאנו החוצה, וראינו את ג'ניפר נלחמת באליסה….
"מה זה? מה קורה פה?" שאלתי, אליסה הסתובבה אליי ואמרה "היא אמרה שפוסידון יותר שווה מהאדס" התחילה, פוסידון גיחח והאדס.. האדס כעס," וגם אמרה שהיא בעצמה יכולה לנצח בקרב מולו ושאפילו תינוק יכול" סיימה, האדס רתח, הוא התקדם צעד קדימה והכריז…
"אני מזמין אותך לקרב, גברת ג'ניפר ניומן, קרב על החיים"…..


תגובות (10)

המשך! אהבתי תמשיכי!

14/03/2014 15:14

אבל לא ענית לי אם אני יכולה לכתוב גם אבל משהוא אחר והאלים לא באים לביקור! אם את רוצה כמובן.

14/03/2014 15:16

פורים שמח!
ותמשיכי!

14/03/2014 15:18

תמשיכיי

14/03/2014 16:35

יאייי העלת עוד פרק תמשיכי מהרררר

14/03/2014 16:55

תודה

14/03/2014 18:14

המשך!

15/03/2014 17:47

המשךךךךך
פרק מהממם אבל ג'ניפר לא הולכת למות נכון

15/03/2014 20:57

היי, רציתי לבקש משהו קטנטן… אני עושה הרשמה לסיפור ותהיתי עם באלך להירשם…

15/03/2014 20:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך