^-^Your Death
להמשיך???????? אני מקווה שאהבתם!!!

חצי ילד, חצי אל – חצוי, פרק 1

^-^Your Death 14/12/2013 822 צפיות 8 תגובות
להמשיך???????? אני מקווה שאהבתם!!!

"היי! בוקר טוב" אמר רון כאשר התיישב במקומו בקפיטריה של המחנה. "היי! שמעתם מה קרה אתמול" שאלה לין את רון, נירה וניר " ילד אחד מביתן אפרודיטה נלחם באירניה והיא הרגה אותו". שתיקה השתררה בחדר בבת אחת כאשר כירון – קנטאור- חצי בן אדם מהמותניים ומעלה וחצי סוס מהמותניים ומטה, נכנס לקפיטריה וקרא "יש לי הודעה חשובה". רון הסתכל על לין במבט של 'את חושבת שזה קשור לילד?' לפני שהספיקה להחזיר מבט כירון אמר" כמו שחלקיכם יודעים אתמול איבדנו חניך" ,כמה ילדים מביתן אפרודיטה פרצו בבכי " וזה כנראה בגלל חומת הקסם שלנו שמתחילה להתפוגג" המשיך " לכן כל מפלצת תדע היכן מקום מחבואינו ותתקוף אותנו בלי להניד עפעף, ובכל דרך אפשרית שזה מעיד על כך שלא נוכל לישון בשקט" סיים כירון וחיכה שמישהו יגיד משהו, אך אף אחד לא פצה פה, וכירון יצא מהקפיטריה. "מה? איך הוא יכול לומר דבר כזה ולהשאר אדיש?" צעקה נירה כך שכל המבטים בקפיטריה פנו אליה "אופס,סליחה", "טוב די!!! לצעוק לא יעזור, אנחנו צריכים להיות מוכנים כי בכל רגע יכולה להתחיל מלחמת מפלצות" אמרה לין בטון של מפקדת "מלחמה, מלחמה, מלחמה" צעק ניר וקם על רגליו, כולם הסתכלו אליו כאילו הוא מדוזה – במבט קפוא מהלם." טוב אתם משפחת דול ידועים בלעשות רעש, בואו נלך להתאמן" אמר רון. ולין כמעט מיד כמה על רגליה והצדיעה לו נירה וניר עשו כמוהה ורון אמר" יאללה חיילים לזירה"
***************************************
"את משתפרת" רון אמר ללין כאשר התאמנו. " איזה חוצפן, זה הרי ברור שאני יותר טובה ממך" ענתה לו תוך כדי צחוק, ואז רון הפיל אותה על הגב עם החרב ואמר" כן ברור ואני מדוזה" שניהם צחקו ואז לין אמרה " תשמע אף פעם אי אפשר לדעת". "זוג יונים, די עם הקשקשת תמשיכו להילחם" קרא אסף המאמן. רון כבר רגיל לזה שאסף קורא להם 'זוג יונים' למרות שהם לא ביחד, ועדיין איך שהוא זה מעצבן אותו. "טוב יאללה תעזור לי לקום" ביקשה לין שעדיין שכבה על האדמה, "תבקשי יפה" אמר רון "כן בטח, אתה לא תצליח להוציא אפילו בבקשה אחד ממני" אמרה לין בציניות " אוקיי" אמר רון והסתובב ללכת "טוב,טוב י'מעצבן, בבקשה" צעקה לין. "טוב רק בגלל שאני נחמד" אמר רון וקרץ לה, הוא עזר לה לקום, הם רצו להתחיל להילחם כשלפתע נשמעה צרחה מכיוון היער, וגופתה של ילדה מביתן דמטר נזרק מכיוון העצים לכיוון הביתנים ואז……….


תגובות (8)

כן, מאוד. (בעיקר כי מת בן אפרודיטה. מוחעחעחעחע)
המשך!

14/12/2013 07:39

זה מזכיר אחד מספרי פרסי ג'קסון ניראלי השני אני לא זוכרת
ממש מזכיר אותו ממש
אבל חוץ מזה אהבתי
תמשיכי

14/12/2013 08:00

המשך

14/12/2013 10:56

חחח אחלה סיפור נסטיה חיימשליי <3(תמשיכי)

15/12/2013 07:41

חחח אחלה סיפור נסטיה חיימשליי <3(תמשיכי)

15/12/2013 07:41

חחח אחלה סיפור נסטיה חיימשליי <3(תמשיכי)

15/12/2013 07:41

חחח אחלה סיפור נסטיה חיימשליי <3(תמשיכי)

15/12/2013 07:41

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

15/12/2013 08:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך