^-^Your Death
להמשיך?

חצי ילד, חצי אל – חצוי, פרק 2

^-^Your Death 15/12/2013 876 צפיות 4 תגובות
להמשיך?

ואז……….. כמו משום מקום צץ כלב שאול ענק עם כתמי דם על פניו.
כל התלמידים התחילו להתרוצץ ולמצוא כלי נשק שמתאים לכלב שאול כלכך גדול. רון לא הרגיש בכלל פחד ורץ לכיוון כלב השאול במהירות,"רון תיזהר!" צעקה לו לין אך הוא היה עסוק בלהתחמק מתפריו. פתאום מאחורי הכלב הגיח צבא של שלדים, רון ידע שלין היא זו שזימנה אותם. ואז הוא הרגיש נגיע בכתף" נראה לך שאני אתן לך להילחם לבד?" שאלה לין וחתכה לכלב השאול את הזנב. הוא התפורר לאבק וכאשר השלדים נעלמו לין נפלה על הקרקע מחוסרת הכרה מתוך תשישות. רון לקח את לין למרפאה בזמן שהילדים האחרים היו עסוקים בלהחזיר נשקים ולהמשיך באימונים. ילדי דמטר צימחו סביב גופת הילדה צמח שיקבור אותה. לין התעוררה במרפאה כמעט מיד לאחר שנירה וניר שפכו עליה כמויות של מים, "מה אתם עושים משוגעים?!?" שאלה,"אל תדאגי נייבש אותך אחרי זה, יש דברים יותר חשובים על הראש" אמר רון "איך כלב השאול פרץ לפה?". "תגיד אתה לא הקשבתה בכלל למה שכירון אמר? הוא ניכנס כי חומת הקסם הולך ונחלשת בגלל סיבה לא ידוע אבל אני חושבת שזה בגלל……" לין לא הספיקה לסיים וניר קטע אותה "למה היינו חייבים להעיר אותה עכשיו? היא עוד בקושי קמה וכבר הספיקה לבלבל לי את השכל". כולם צחקו חוץ מלין שישבה במיטה בשילוב ידיים ועם מבט כועס "אני אהרוג אותך!!!" אמרה.
********************************
"אייייייייייייי……. י'פסיכית שברת לי את הגב" אמר ניר כשלין קפצה לו על גב כאשר עשה שכיבות שמיכה. "אני אמרתי שאני אהרוג אותך!!!:)" אמרה לין, ורון הסתכל עליהם וצחק "מה אתה צוחק אלך לי הגב" אמר ניר כאשר לין ירדה ממנו. "אתה הייתה צריך לראות את הפנים שלך" אמר רון והמשיך לצחוק, כשגמר לצחוק הוא אמר" טוב, אז מה נעשה עכשיו?" "אני חושבת שאני יודעת" אמרה לין "אנחנו צריכים לדבר עם כירון". "מה?!?! הוא לא יגיד לנו כלום ויהרוג אותנו על הדרך" אמר ניר והתקרב להסתכל במראה "אני לא יודע מה איתכם אני חתיך מידי בשביל למות", לין ורון התחילו לצחוק כמו משוגעים, "תגיד למה כל שיחה איתך ניגמרת בכאב בטן?"שאל רון תוך כדי צחוק, אבל הצחוק נעלם מפניו מהר וכך גם החיוך כאשר ראה את לין שוכבת על הריצפה עם סכין נעוץ ברגל…..


תגובות (4)

המשך!!!חיימסלי

15/12/2013 08:43

המשך

15/12/2013 09:26

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15/12/2013 10:14

המשך!!!!!!!

16/12/2013 09:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך