^-^Your Death
טוב אז הוספתי את הדמות של נ-י-ק.... מקווה שאהבתם!!!

חצי ילד, חצי אל – חצוי, פרק 3

^-^Your Death 28/12/2013 714 צפיות 2 תגובות
טוב אז הוספתי את הדמות של נ-י-ק.... מקווה שאהבתם!!!

———-נקודת מבט של רון———–
פתאום הופיע בחדר נער גבוהה עם שיער שחור ועיינים כחולות בהירות שנראו כמעט לבנות (חתיך).
"מי אתה?" התנפל עליו ניר עם סכין,"וואווווו!!!! תירגע אני ג'ירמי ג'קסון, אמא שלי זאת הרה" ענה לו בחיוך. "פחחחחחחח אתה… אתה…. מצטער אני לא יכול להפסיק לצחוק… עם אתה בן של הרה מה שלא יכול להיות כי להרה אין ילדים חצויים, אני זאין מאליק מוואן דיירקשן" ענה לו תוך כדי צחוק ניר. רון נישאר עם פנים רציניות ונעץ עיינים בניר ואז בג'ירמי "מה אתה עושה פה?" אמר כשהרים את לין על ידיו "אני יכול לעזור לה" אמר ג'ירמי והוציא מרגלה של לין את הסכין ועטף את רגלה בבד שהופיע משום מקום (כמו קסם,חחחח). התעוררה בבת אחת כשרון נגע לה במצח "מה קורה פה?" היא הביטה בג'ירמי ואז ברון ועשתה הבעת פנים של 'ומי זה?', "לין, הכול בסדר איכשהו הגיע אלייך סכין לרגל…) התחיל רון אבל ג'ירמי קטע אותו "לא איכשהו… אני זה שנעץ אותו ברגל שלך… אני מצטער אני נלחמתי במינטאור ובאתי לתקוע את הסכין בו….. ופתאום אני לא יודע איך הופעתי פה ונעצתי בך את הסכין במהירות" רון לא האמין למה ששמע….. הוא זה שתקע בה את הסכין בטעות? טוב אבל הוא גם טיפל לה ברגל אז זה בסדר "תודה על שהצלת אותי אנחנו פיטים….. ודרך אגב מי אתה?" שאלה לין. "ג'ירמי ג'קסון בן הרה" ענה לה ג'ירמי, לין פערה את פיה ואת עייניה כאילו רואה מפלצת (מה שקורה הרבה). "איך…. מה… למה…" היא לא יכלה לדבר מרוב שוק."אנחנו צריכים ללכת איתך לכירון שיחליט מה לעשות" אמר רון ועזר ללין לקום מהמיטה וביחד- רון, ג'ירמי,לין וניר(שבקושי שמו לב אליו)- הלכו לכירון.
—————-נקודת מבט של לין———————-
(טוב אז אתם בטח חושבים לא כאב לך ללכת? כן מאוד וגם איך לא נמסת כשראית את ג'ירמי? טוב אז ככה יכול להיות שאני מרגישה משהו לרון אבל עם אתן מספרות לו הלך אליכן!!!)
רון דפק על דלת המשרד של כירון, וכירון כאילו ידע שיבואו פתח מיד. "כן מה אתם צריכים?" שאל, ולין ענתה לו "אנחנו צריכים לדבר" נכנסה למשרד וכולם אחריה. "אוקיי.. מי אתה?" שאל כירון את ג'ירמי "אני ג'ירמי ג'קסון אדוני, בן הרה" ענה לו ג'ירמי. כירון היה נראה כאילו נפלה אליו פצצה. "אוקיי… ומי אבא שלך? ומה מספר הטלפון שלו? כי אתה מבין שאתה צריך להישאר במחנה נכון?" שאל כירון בקול רגוע ומוזר… , וג'ירמי ענה לו "אני מבין, אבל הרה שלחה אותי למשימה ואפילו אבי לא יודע איפה אני… ורציתי באמת להסביר לו ודרך אגב קוראים לו סטפן ג'קסון ומספר הטלפון שלו זה #@#$@#$@05" "אוקיי נדבר איתו" ענה לו כירון בקול חמור כאילו ג'ירמי עשה לו משהו."כירון יש לך פנים כמו לאחד הפסלים של מדוזה… חחחחחח דווקא מתאים לך" אמר ניר(או יותר נכון צחק).


תגובות (2)

המשך!

28/12/2013 07:22

תמשיכייי

28/12/2013 07:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך