^-^Your Death
אני ממש מצטערת שאני לא העלתי מלאמלאמלאמלאמלא זמן.
כי כמו שחשבתי אני באמת רוצה להפסיק את הסיפור אז ניראה לי אני יתחיל מחר סיפור חדש שמבוסס על הקומיקס שלי. :)

חצי ילד, חצי אל – חצוי, פרק 5

^-^Your Death 09/01/2014 693 צפיות 2 תגובות
אני ממש מצטערת שאני לא העלתי מלאמלאמלאמלאמלא זמן.
כי כמו שחשבתי אני באמת רוצה להפסיק את הסיפור אז ניראה לי אני יתחיל מחר סיפור חדש שמבוסס על הקומיקס שלי. :)

ואז מתוך השיחים יצאה………………
נירה!!!
~נקודת מבט של לין~
"מפגרת!!! היבהלת אותי חשבתי שאת מפלצת!" צעקתי על נירה ויצאתי מהאגם. "חחח אל תיקחי את זה קשה, כולה חיפשתי את ליר הוא אמר שהוא הלך לחפש אותכם ואז ראיתי שהוא מלא זמן לא מגיע אז יצאתי לחפש אותכם וזה לא היה כל כך קשה אם הצרחות שלכם" ענתה נירה ומבט שואל עלה על פניה ואני כמובן שהבנתי 'ראית את ליר' ישר עניתי לה "לא, לא ראינו אותו אבל למה בכלל לחפש אותנו?" נירה ענתה "שמנו לב שאתם לא נמצאים באימונים אז רצינו לחפש אותכם, דאגנו" והיא הסתכלה על ניר במבט של אני ארצח אותך אחר כך.
"ואם קרה לו משהו?" שאל רון. "אנחנו צריכים ללכת לחפש אותו" אמרתי במהירות והתחלתי ללכת כולם אחרי ואז ניר אמר "למה לנו לחפש אותו? מיצידי שילך לאיבוד" וכרגיל אף אחד לא יתייחס אליו.
הגענו לחדר של ליר פתחתי את הדלת וראיתי את ליר מתנשק עם בר – בת אפרודיטה (פתטי, אה ואם לא הזכרתי אז ליר הוא בן ארס) נירה ראתה את זה התחילה לבכות ורצה לביתן שלה ואני אחריה. רון וניר נשארו שם בשוק ונכנסו לחדר של ליר ( אואו…). "נירה, הוא לא שווה את הדמעות שלך די" אמרתי בניסיון להרגיע אותה "אני לא מבינה למה הוא עשה את זה. מה אני גרועה? מה יש לבר שאין בי" אמרה עם דמעות בעיינים, עניתי לה " טוב תקשיבי… הוא פשוט בן ארס ואת יודעת מה הסיפור של ארס עם אפרודיטה" " כן אני הייתי צריכה להקשיב לניר כשאמר לי לא להיות חברה שלו" ענתה. "מה??????" ענה ניר או יותר נכון צרח, "אני שמעתי את מה ששמעתי אחותי אמרה שהיא הייתה צריכה להקשיב לי?" שאל ניר ונפ על המיטה שישבנו עליה" אני חושב שאני חולה". "סתום אידיוט" ענתה נירה וכולנו פרצנו בצחוק, "אפרופו אידיוט אני הולכת לפרק לליר ת'צורה " אמרתי ועשיתי קליק באצבעות " לא צריך, מטופל" אמר רון וחייך חיוך ערמומי.
"לין אני יכול לדבר איתך שנייה בצד" שאל רון לפתע. אני עניתי "כן,בוא" קמנו והלכנו לביתן האדס (הביתן המדהים שלי) "מה רצית?" שאלתי כשנכנסנו לביתן.
~נקודת מבט של רון~
אני לא יכולתי להיתאפק ונישקתי אותה ( היא לא התנגדה מעניין למה חחח :)
ואז אחרי 2 דקות התנתקנו.
היא היסתכלה עלי ואמרה "……………………


תגובות (2)

תמשיכי

09/01/2014 09:11

ממשיכה, ומחר גם עוד סיפור חדש

09/01/2014 09:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך