^-^Your Death
מקווה שאהבתם!!!!!!!!!!!!!

חצי ילד, חצי אל – חצוי, פרק 6

^-^Your Death 09/01/2014 727 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם!!!!!!!!!!!!!

"אני אוהבת אותך" הסתכלתי אליה בשוק ושאלתי " למה לא אמרת לי?" היא השפילה מבט "אני לא יודעת" חיבקתי אותה ונישקתי שוב"גם אני אותך" אמרתי.
~נקודת מבט של לין~
אני ורון הלכנו חזרה לביתן פוסידון מחזיקים ידיים, "היי, איך הסתדרתם בלעדינו?" אמרתי כולי מחוייכת מאוזן לאוזן, "חחחחח מישהי שמחה פה ואני עצובה" ענתה נירה.
"ח'ברה, אני ולין רוצים לספר לכם משהו" אמר רון הסתכלתי עליו הוא עלי והינהנתי. "אנחנו ביחד" אמרנו שנינו ביחד, ניר ונירה פערו פה מרוב שוק ואז ניר קפץ על רון ואמר "תודה לאלים, סופסוף, הגיע הזמן באמת, מזל טוב אחי", "חחחח אני שמחה בישבילך, אבל גם עצובה על זה שלי אין חבר" צעקה נירה וחייכה והייתה עצובה באותו הזמן (אם זה אפשרי בכלל). חשבתי על זה ואת מי פגשנו היום? עלה לי החיוך עוד יותר על הפנים ואמרתי "נירה מה את אומרת על זה שאני אכיר לך מישהו שהוא בן הרה והוא גם חתיך?", "הייייי מה איתי" צעק רון ונראה עצבני "אני גם חתיך ואת מדברת על בנים אחרים לידי? זהו את חייבת לי נשיקה" "טוב" משכתי כתפיים ונישקתי אותו. "ככה יותר טוב" אמר, נירה פתאום אמרה "רגע בן הרה ועוד חתיך? את מכירה אחד כזה?!?!?" "כן,קוראים לו ג'ירמי ניראה לי שהוא בביתן שלו תלכי תבקרי אותו ותכירי אותו יותר טוב" אמרתי, נירה חיבקה אותי (לא היה לי אוויר בשנייה ההיא אבל לא היה לי איכפת כי בכל זאת בת האדס) ואמרה " אני מתה עלייך עפתי אליו" אמרה, "עופי אחות, עופי ואל תחזרי" אמר ניר, נירה כמובן החטיפה לו בראש. "איייייייייייי" צעק ניר "עפתי" צעקה נירה ויצאה מהחדר.
~נקודת מבט של נירה~
הלכתי לביתן הרה כדי ליראות את ג'ירמי נעמדתי לפני הדלת ונקשתי עליה "כן?" נשמעה צעקה מהחדר "אפשר להיכנס?" שאלתי מתוחה ליראות אותו כבר (לין הרי אמרה שהוא חתיך ונראה לי שהיא הבת היחידה שיש לה את הטעם הכי טוב בבנים) "כן, רק שנייה" צעק. הדלת נפתחה וממנה יצא בן חתיך מה אני חופרת מושלם!!!
היה לו שיער שחור מושלם! ועיינים כחולות בהירות שנראו כמעט לבנות, "היי" אמרתי הוא הזמין אותי להיכנס ונכנסתי……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך