fearless13
מקווה שתואהבו

יומן יקר, (פתוחה להצעת שם אחר). פרק 2

fearless13 14/10/2011 955 צפיות 3 תגובות
מקווה שתואהבו

יומן יקר!,
מצאתי אני יכולה לקבל את מספר הטלפון שלה מההורים שלי הם אמורים לדעת.

יומן!
ההורים שלי נתנו לי את המספר של אמא שלי! אני נפגשת איתה היום.
היי אני מחכה לה בית קפה קהיתי מיץ ענבים.
היי היא מגיעה חייבת לסיים.
אני ממש דומה לה. אבל היא יפה יותר מכל אדם שפגשתי
"היי את אמא שלי?" שאלתי "כן אני אמך את הגעת לגיל הבגרות והגיע הזמן לספר לך אני, אמך לא בת תמותה בדיוק כמוך אני האלה אפרודיטה אלת האהבה והיופי, ואביך הוא האל ארס אל המלחמה. שלחנו אותך כדי שתחיי חיים נורמלאיים עד שתהיי בת 10 כך קבענו עם סבך זאוס" אמרה ונשמע ברק "זה הוא אני צריכה לחזור רוצה לחזור איתי?" שאלה "הוריי נתנו לי להיות איתך בשבוע החופש! אז כן!" אמרתי ונתתי לה יד הגענו למקום מוזר מאוד סוג של אולם. "האם אוכל לראות את משפחתי?" שאלתי "כן ביתי" אמרה. הגענו אל מקום מוזר  והיה שם כס מלכות עליו יש איש עם זקן ארוך וג'נג'י "מי הוא?" לחשתי לאמי "זאוס הנה נכדתך!" זה סבא שלי? הוא לא דומה לסבא ג'ייק! "שלום אני ליסה טוב זה השם האנושי שלי לא אכפת לי שתחליפו אותו." אמרתי "נכדתי, שמך האמיתי הוא ליסה אין צורך לשנות אותו בואי נראה, את היופי קיבלת מאמך גם את החוכמה אבל את הכוח של אביך קיבלת את יכולה לשלוח אהבה? כמו אחיך קופידון? כן ללא ספק" אמר…


תגובות (3)

אז היא אחות של הרמוניה ואריס, את יודעת? זה בעייתי קצת אם היא תהיה דומה לשתיהן יחד.
יפה מאוד! תמשיכי. אני אוהב מיתולוגיה

14/10/2011 11:59

הרמיונה זו בתה של הלנה ושל מנאלוס לא? ואריס היא אחותו של ארס לא (אבא שלה)? אז היא לא אחותם.

15/10/2011 15:00

אחותן*

16/10/2011 02:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך