Lapis lazuli
להמשיךךךךךךךך?

לב של אש- הקדמה. (מוקדש לפרסי)

Lapis lazuli 24/06/2013 837 צפיות 10 תגובות
להמשיךךךךךךךך?

חליתי מאד באותו באותו היום. אמי, לונה, עבדה קשה מאד ברפואה. ואבי, עזב לפני שנולדתי. שמי אנדי. אך שמי המלא הוא, אנדריאה. יצאתי החוצה לשאוף מעט אוויר, ופתאום, זינקה עליי חיה, היה לה ראש אישה, כנפיי נשר, וגוף אריה. אמנם לא ממש הקשבתי בשיעור האחרון שלי במיתולוגיה, אבל כל אחד יודע, זאת היתה הספינקס. זרקתי עליה עציץ פטוניות אחד, וזה רק הכעיס אותה עוד יותר. היא ניפצה חלון, ועפה דרכו אחרי. אמי שראתה את הספינקס, צרחה וקראה: "אנדי!, למה הספינקס הזאת פה?!!" עניתי לה ושברתי אגרטל, בקפיצה גדולה, מאז או מתמיד הייתי טובה בספורט. אמי זרקה עליהה חרב, מהארון בפינת הפרוזדור, והיא הפכה לאבק כתום. "למה היא פה?" שאלתי את אמי נשענת על הקיר. "זהו זה." בכתה אמי "קיוותי שהן לא ימצאו אותך.", "מי?" שאלתי. "אין זמן לשאלות!" קראה מביטה בחלון בפחד "נוסעים." אמרה "תארזי כמה בגדים וכאלו, אנחנו נוסעות." פסקה בסבר פנים חמור. "לאחר שארזתי שאלתי אותה : "לאן?" דחסתי את המזוודה שלי לאוטו והתיישבתי ליידה. פתאום התגעגעתי ללוצ'י, או לואיצ'יאה. היא נסעה למחנה כלשהו, ומאז לא ראיתי אותה. אמי ענתה לי במהירות, "למחנה, שם יסבירו לך הכל. אני מבטיחה."


תגובות (10)

תמשיכי ^^

24/06/2013 10:41

אגב, יש לי מקום ל- 3 בנות, ו-2 יצורים ידידותיים, כמו סאטירים או דריאדות.

24/06/2013 10:42

מה זה סאטירים ודריאדורות?

24/06/2013 10:43

עזבי. ואגב, מי שרוצה דמות לפרט: שם, אל הורה, (אם זה חצוי) ,גיל ,אופי ,תיאור, ונסיבות הגעה למחנה!

24/06/2013 10:55

שם:סנאה
אל הורה:אפרודיטה (אימא) ואבא אין לה.
גיל:12
תיאור:שיער חום ועיינים כחולות כמו הים.
סיבת הגעתה למחנה:סנאה הגיעה למחנה בגלל אימה , שרצתה שתבלה קצת ממחוץ לבית , היא חברה של אנדי והיא די קשה.
אופי:חמודה , תמימה , עצבנית לפעמים ומחשיבים אותה ל"מיוחדת".
זהו XD

24/06/2013 10:59

אוקי. תופיע בפרק 1! ובשאר.

24/06/2013 11:21

למה את שואלת עם להמשיך?
שם: קריסטין
אל הורה: לא ידוע, ננטשה ביום שנולדה וגדלה יחד עם הפניקס, (ציפור האש) ובגיל 8 נחטפה וגדלה אצל אפולו ואז ננטשה בגיל תשע ואומצה על ידי ארטמיס,
גיל: כמו כולם
סיבת הגעה למחנה: טראומה נפשית קשה, ולא ניתן היה להיפטר ממנה, היא היתה מופיעה בכול מקום, וארטמיס לא יכלה להרוג אותה, כי היא אשמה שקריסטין נולדה, וקריסטין תמיד נהגה לשבת ולדבר עם עצמה מה שהטריד מאוד את ארטמיס.
תיאור: עורה לבן, שערה שחור חלק וארוך עד ישבנה, ( קולעת אותו תמיד לצמה ), זוג עינים גדולות וירוקות עם נגיעות זהב.
אופי: שקטה, אגרסיבית, חסרת ביטחון עצמי, פוחדת להיות לבד כי נינטשה ונחטפה בילדותה,חושבת פעמים, פתיל קצר, לא רגישה אבל לא אדישה, שונאת את מי שנטש אותה, מנסה לברוח מהמחנה כי היא פוחדת המעתיד, חושבת ששוב נטשו אותה.

24/06/2013 12:03

את יכולה להוסיף גם אותי?

25/06/2013 03:31

אולי לא תוסיפי אותי אבל אני עדיין ימציא דמות.
שם: רייבן (אני חולה על השם הזה)
אל הורה: זאוס (היא לא סובלת את אבא שלה. היא תמיד אומרת שהיא הילדה היחידה שיכולה לראות את אבא שלה מפוסל בעירום ומוצג במוזיאון) ולאמא שלה קוראים קריסטין והיא תמיד רבה איתה (אמא שלה התחתנה עם מישהו אחר, והאבא החורג שלה התעלל בה וקילל אותה, ואמא שלה ידעה על זה ולא עשתה כלום). ובגיל 10 ברחה מהבית
גיל: 12
סיבת הגעה למחנה: אחרי שברחה מהבית בגיל 10 היא הסתובבה הכל העולם וברחה ממפלצות, היא למדה לדאוג לעצמה ולהילחם. ובגיל 12 היא הגיע למחנה בעזרת סאטיר שאבא שלה שלח אליה.
אופי: מרדנית, לא מציטט לחוקים, עושה דברים מסוכנים וחסרי אחריות, תמיד בודקת גבולות, היא די חשדנית, יש לה השקפת עולם שונה משל אחרים( הרבה פעמים קוראים לה מוזרה). היא תמיד מהרהרת על החיים. היא נורא חכמה אבל לא מראה את זה. היא תמיד תגן על החברים שלה, היא אוהבת את הטבע. היא טובה בהישרדות. והיא די מתבודדת, כי היא לא ממש סומכת על אנשים. היא שונאת פרדות. היא יכולה להבין אנשים ממש טוב. והיא תמיד עוזרת למישהו בצרה. היא לא אנוכית. אבל מיש לא מכיר אותה יכול לחשוב שהיא סנובית ומרושעת. היא תמיד יכולה לגרום למישהו להיות שמח. היא תמיד תיתן הזדמנות שנייה למי שמגיע לו. והיא יכולה לסלוח לאנשים שעשו לה רע ולא לנטור על זה טינה. יש לה אופי די פילוסופי. וכל זה משולב ביחד בתכונות שלה
מראה: שיער שחור שמגיע עד המותניים ( אבל היא תמיד צובעת אותו לצבעים מוזרים ולא רגילים, בעיקר לכחול). היא רזה ויפה (למרות השיער, למרות שהשיער מוזר הוא מוסיף ליופי). עיניים מחליפות צבע.
נ.ב: יש לה עיט בשם ליטניינג (ברק באנגלית). והוא החבר הכי טוב שלה ויש לה חרב מכסף טהור. אבל הנשק האהוב עליה זה חץ וקשת

25/06/2013 04:23

תהיה. אבל לא בת זאוס, אולי משהו אחר.

25/06/2013 09:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך