מחנה החצויים. פרק 12 מוקדש למיכלוש!

מלאך ספיר 19/03/2014 717 צפיות 3 תגובות
12

הם הבינו בערך… כלום! נכון הם לא ידעו לאן ללכת הכל מבולבל והם עדיין לא הבינו.
ריינה חשבה כמה דקות והעלתה ניחוש " האדס?" אלנה שהייתה מיואשת קמה בבת אחת "מה פתאום? הוא השתפר!" כולם גיחכו.
" אני חושבת שזו… אפרודיטה." אמרה לזלי.
אלנה וכל השאר פתחו פיות אך הבינו שהצדק אם לזלי.
" אפרודיטה מאוד בררנית ביופי ובכלל במעמד אז רוב הסיכוים-" "שהיא עשתה את זה."
השלימו כולם את לזלי.
עכשיו הם עמדו מול תחנת אוטובוס ושיחקו בכדור של גילברט.
הם עלו ורקמו את התוכנית בשקט.
התוכנית היתה לנסוע אל פריס כן כן! במטוס אל מגדל אייפל שם! שם אפרודיטה תיהיה!.
אז במילא הם נוסעים לכיוון של "חניית" המטוסים.
אפשאר להגיד שמאז שפרסי ג'קסון יצא למסע החיפושים הראשון שלו כירון נותן אלפי דולרים
כך שהיה מספיק כסף.
אך פתאום זה קרה: לאוטובוס נכנסה אישה או יותר נכון נערה אם עניים אדומות ראו שהיא…מפלצת.
אלנה כמעת התעלפה זה היה קשה ואז גילברט אמר " אלנה? אני חושב שעדיף שנקרא לך הלנה…" לאלנה זה לא היה אכפאת אבל היא לא הבינה למה…
~הצד של גילברט~
הוא לא הבין מה הקטע שלו עצמו… למרות שידע שאת השם שאב מאהבה.
הו קיווה שהשם כמו אותה הבחורה שחייה אז תיהיה אהבתו.
מה? חשב לעצמו.
~ ריינה~
אני לא מבינה איך? איך היא הגיעה לכאן המפלצת?
~רגיל~
המפלצת הנערה הגיעה אליהם הריחה את האוויר ולחששה "זוטרת!" הלנה התקווצה.
כולם הביטו בה וידעו: המפלצת יודעת שהלנה חצוייה בת אלה זוטרת.
היא אמרה " אני הולכת לסוף!" זה היה מכיוון שתמות עכשיו או שתהרוג אותם בסוף האוטובוס.
חשבה ריינה.
המפלצת הגיעה אליהם והם ידעו " לתקוף!" גילברט וריינה פשוט דקרו אותה וזהו וכל הנוסעים
פתחו פיות וצרחו כמה מהם צילמו את המחזה וגם את הלנה מוציעה חרב כשהמפלצת התפוררה לגמרי.
הם עצאו מהאוטובוס שיצא אל העיר הסוענת וברחו.


תגובות (3)

הקדשת את זה לי?או למיכל אחרת?><

19/03/2014 16:03

לך!

19/03/2014 17:14

המשך!

19/03/2014 18:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך