מלאך ספיר
אין לי מילים...

מחנה החצויים. פרק 4

מלאך ספיר 15/03/2014 688 צפיות 2 תגובות
אין לי מילים...

נקודת מבט של לזלי~
כל אותו הים שמעתי קריאות מוזרות וידעתי….
הכל התרשמות מהנערה החדשה.
אבל לא ידעתי למה עד שטילדי (מביתן הרמס) הפיצה את השמועה ושאלה "מה את חושת?"
אני חייכתי ודמיינתי את ג'יימס פצוע " אני שמחה שג'יימס קיבל את שלו!"
~נקודת מבט של גילברט~
כל היום בביתן אפולו שיגע אותי ואז כירון הודיע לנו שנצא ליער :הרבצתי,נפלתי ונכתכתי.
כך פגשתי את אלנה…
לפני אותו היום כירון אמר משהוא על נבואה ואני הקשבתי ואז הלכתי לאורקל והיא אמרה לי את הנבואה סימן שאני משתתף בה?
~נקודת מבט של כירון~
דיוניסוס דיבר איתי היום ואני חושב שהסיבה לא טובה:" טלנה הזאת פצעה חניך! אני חושש שאתן להרפיות לטרוף אותה…" אני יודעתי שהסיבה בעצם אחרת :" אני חושש כירון שנלנה מביאה איתה צרות כמו פיטר ג'ונסון-" גילגלתי עניים"פרסי ג'קסון! והצרות כן חייבים לעודיעה על זה…"
~כרגיל~
אלנה התאוששה מעט מכל הסיפור אך לא היה זמן היא ידעה שעכשיו היום בעוד שעה יהיה משתה או יותר נכון: שירה בציבור, אוכל,וקולה סגולה.
כך היה כל החניכים התאספו בחדר האוכל ובני אפולו עלו על במה קטנה ובינהם גילברט…
דיוניסוס שאל באגביות " עוד קרציות רוצות לצפצף?" היו כאלה שצחקו והיא ענתה "ולחצויות מותר?" הוא אמר "אמרתי קרציות אז התכוונתי-" "אל הבנים אני יודעת"אמרה אלנה וקמה.
כולם צחקו ואפילו ג'יימס גיחך.
היא עלתה על הבמה והחלה לשיר את "let it go" ואחר כך גילברט הצטרף ואז כולם.
אחרי כל זה הגיעה החלק של האוכל וכמובן כולם נתנו את החלק הטוב ביותר לאלים אך את השלווה הפר כירון"אני חושש שנצטרך לעשות מסע חיפושים…" כולם הריעו והביטו בו במבט שואל."האורקל זימרה לנו נבואה! " שקט ניהיה באולם אך מישהו אמר" יש חניכים של אלים זוטרים שנעלמים! כמו ג'ו !" אחרי תלונה זאת החלו עוד דיבורים על זה שג'ו לא היחיד שלא נעלם. אלנה שאלה "זה קשור לנבואה נכון?" "כן" אמר כירון ואז אמר "אני חושב שחייבים בן אחד למסע ושלוש בנות אחת מהן של אלה זוטרת." אלנה קמה "אני מתנדבת!" אך מליסה צחקה"אין לך עדיין הורה שהכיר בך. אבל אני יכולה!" כירון גיכך ואמר "את מליסה מעצבנת בשביל מסע חיפושים אז לא תוכלי גם את!" אך אלנה לא שמעה היא התרכזה בזה זהיא חייבת להיות במסע הזה!


תגובות (2)

לזלי שלי! המשך!

15/03/2014 10:11

בסדר אבל רק את קראת והגבת אבל אני המשיך אבל אם הראה שלא אולך לי אפסיק :(

15/03/2014 10:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך