מחנה החצויים. פרק 5 מוקדש לרייצ'ל שלי.

מלאך ספיר 15/03/2014 873 צפיות 13 תגובות
!

החיים במחנה השתנו כולם הוי עסוקים כך שיצא שזו רשימת השחקנים בתפוס את הדגל:
קבוצה כחולה:
1 אלנה-לא ברור ו לוקס-לא ברור
2 לזלי-ארטמיס
3 ריינה-אתנה
4 גילברט-אפולו
5 בלן-זאוס
קבוצה אדומה:
(יתחנו שינויים מפני שאין מפקדים פנוים)
1 מליסה וג'יימס-אפרודיטה וארס
2 רוי-דמטר
3 דון-האדס
4 בן- דיאוניסוס
5 אליה-היגיאה
——————————————
כן הכל השתנה בגלל הנבואה ובמשחק הזה הם חייבים לנצח!
אלנה ידעה שהפתרון הוא לשמור על הדגל אם היא רוצה שההורה האולימפי שלה יקיר בה.
"קדימה! בלן ולזלי! אתן תשמרו מסביב לאגרוף זאוס כשאני העמוד על המשמר! אף אם אחת מכן תרצה לתפוס את הדגל שתלך אבל רק אחת! ריינה וגילברט אתם תופסים את הדגל ולוקס אתה תתקוף!." אמרה אלנה וצעקה "בשם האלים!" המשחק התחיל.
ריינה וגילברט היו בשקט ולזלי שרצתה פעולה הלכה גם כן לתקוף.
עברה שעה תממימה ופתאום נשמעו צעקות " אה! עצילו!" של אליה המסכנה.
היה ברור שהניצחון בידיים שלהם מפני שאלנה בחרה בחזקים! אך היא לא ידעה מה יקרה…
בלן שגרה חזיז ברק שסימן בשפת ה'כחולים' יש רעש מוזר הולכת לבדוק.
אלנה ידעה זאת מלכודת בגלל זה היא צרחה:"Δεν είναι η παγίδα" זאת אומרת "לא זאת מלכודת" אך היה אולי מאוחר אולי לא מפני שג'יימס הגיע ואמר כששערו השחור זז ללא הפסקה" עכשיו תשלמי עכברונת!" אלנה ראתה את ריינה רצה עם הדגל ואם לזלי אך עכשיו זה זמנה היא לקחה חץ פודרה מרדימה וכיוונה אליו אך הוא צחק מפני שעדיין לא היה לה שיעור חץ וקשת אך אלנה ירתה את החץ כשהיא צועקת :"
κερδίζοντας τη νίκη"
ניצחון המנצחת.
כשהחץ פגע בעפו עברו שתי שניות והוא התעלף אך אחריו הגיעו כל אחיו לביתן!
"אז הם שיקרו…"חשבה אלנה בקול ואז הוציעה את חרבה והחלה להלחם.
היא סיימה כעבור חצי שעה עם פצעים גדולים וחמורים אז עלו כל שותפיה הרימו את הדגל וצבעו השתנה לכחול.
"עידד לכחולים!" צעק לוקס ואז ראה שכולם מוטשים והשתתק.
כירון ועוד כמה חניכים ניגשו אליהם אך פתאום כולם הפסיקו ובעו באלנה בפרצופים מודאגים.
כירון פער את פיו ומלמל "היא בת… של..של…שלה! זה מ…" אחרי ההלם כולם השתחבו בהערצה וכירון אמר כשהוא מרים את ידה של אלנה המבוהלת "האלים שלחו לנו את הניצחון! הכירו זאת בת ניקה אלת הניצחון!" כולם הריעו מעל ראשה התפוגג סמל זהוב ויפה.
לזלי וריינה וכך גם גילברט ידעו שכירון יבחר בהם למסע החיפושים.


תגובות (13)

הקדשת לי?
דמעות אושר, דמעות התרגשות
די את מושלמת! אני מתה עליך! תמשיכי!

15/03/2014 12:40

בשמחה! ואולי אני אוכל להיות אחת הדמויות בסיפור שומרת אחותי? בבקשה?

15/03/2014 12:42

את יכולה לכתוב לי דמות.

15/03/2014 12:51

    ניקומילי אני צריכה את הדמות עכשיו או לעולם לא!

    15/03/2014 19:03

תמשיכי =)

15/03/2014 13:33

וואו יפה,תמשיכי

15/03/2014 13:43

תודה :)

15/03/2014 20:38

    ניקול את רצית לרשום דמות בשומרת אחותי? אז זה עכשיו שאף פעם, אני צריכה עכשיו דמות.

    15/03/2014 20:39

היי, רציתי לבקש משהו קטנטן… אני עושה הרשמה לסיפור ותהיתי עם באלך להירשם…

15/03/2014 20:40

כן בטח לאנג'לה ולא הבנתי אותק לרייצ'ל.

15/03/2014 20:43

    את אמרת שאת רוצה להירשם, אז אני צריכה דמות עכשיו, אם את רוצה.

    15/03/2014 20:45

בתח!

15/03/2014 20:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך