נטע די אנג'לו
כן, לא הצלחתי להתאפק... הסיפור הזה מספר על חצויים שהיו בצבא קרונוס (בטח כבר הבנתם את זה).
אם אתם רושמים דמויות אז שהיו ילדים של אלים זוטרים (נמסיס, הקטה, פומפונה, יאנוס, וכו') ואפשר שיהיו גם ילדים של אלים אולימפיים לא ממש חשובים (כמו אפולו, דמטר וכו')
שיר יומי:
במעוף צ'יל העיט נפרש לו הליל
ככנף עטלף שחור.
עדרים נשמרים ברפתות ודירים
כי אנו שולטים פה עד אור.
זוהי שעת אין-מנוח, שעת מורא, שעת הכוח,
שעת ניבים חדים כתער.
אז צייד מוצלח - ואל נא שנכח
לציית לחוקי היער!
כולם עדיין להמשיך סיפורים.

מחנה הטיטאנים פרק אחד והרשמה

נטע די אנג'לו 02/12/2013 1755 צפיות 48 תגובות
כן, לא הצלחתי להתאפק... הסיפור הזה מספר על חצויים שהיו בצבא קרונוס (בטח כבר הבנתם את זה).
אם אתם רושמים דמויות אז שהיו ילדים של אלים זוטרים (נמסיס, הקטה, פומפונה, יאנוס, וכו') ואפשר שיהיו גם ילדים של אלים אולימפיים לא ממש חשובים (כמו אפולו, דמטר וכו')
שיר יומי:
במעוף צ'יל העיט נפרש לו הליל
ככנף עטלף שחור.
עדרים נשמרים ברפתות ודירים
כי אנו שולטים פה עד אור.
זוהי שעת אין-מנוח, שעת מורא, שעת הכוח,
שעת ניבים חדים כתער.
אז צייד מוצלח - ואל נא שנכח
לציית לחוקי היער!
כולם עדיין להמשיך סיפורים.

סן פרנסיסקו מעולם לא היתה ידידותית בשעות הלילה, אבל בכל זאת הלכתי ברחוב. שלוש שנים עברו מאז המלחמה וההגעה לכאן אבל לא התרגלתי לכלום.
היי, קוראים לי לוק. כן, כמו לוק קסטאלן. כשפגשתי אותו פעם ראשונה הוא סיבר לקרוא לי בשמו, ולא רצה שאף אחד יקרא לי ככה. אז כולם פשוט קראו לי אל – L.
עברתי ליד איזו מסעדה. הריח היה כל כך טוב שהרגליים שלי כמעט השתלטו על המוח שלי וגררו אותי פנימה, אבל הכרחתי את עצמי להמשיך להתקדם. אין לי כוח שוב להתחנן שירחמו עלי.
והגעתי שוב לאותו מקום שכל הזמן ניסיתי להתרחק ממנו: הר טאם, איפה שהטיטאן אטלס מחזיק את השמיים… איפה שהייתה מצודת אותריס.
העננים נאספו כרגיל בפסגת ההר ויצרו צורה של טורנדו. זה תמיד נראה לי מוזר שבני התמותה הטיפשים לא מבחינים בזה, אבל הערפול חזק באזור הזה.
המשכתי ללכת בכיוון גשר הזהב, שלא נראה ממש זהוב עכשיו בלילה.
"אתה חושב שתצא מזה בקלות, הא?" אמר קול מאחורי.
הסתובבתי וראיתי נער, יכול להיות בן שמונה-עשרה, מסובב (חזק) את ידו של ילד בן שתים-עשרה בערך. האף של הילד היה שבור והוא צעק בכאב.
"אני לא עשיתי כלום!" צעק הילד. הוא צעק שוב.
"היי!" צעקתי. הצלחתי להפתיע את הנער ודחפתי את הילד הצידה. הוא התחיל לרוץ.
"מה אתה מתערב?" צעק הנער וניסה לתקוף אותי, אבל אני התחמקי הצידה.
הוצאתי את החרב שלי ותקפתי… רק ששחכתי שארד שמימי לא פוגע בבני תמותה. כשדקרתי את הנער הלהב רק עבר דרכו.
הנער תפס בשולי חולצתי והפיל אותי. לא טוב.
"ביי-ביי." הוא אמר, ואז קרס. מאחוריו עמדה נערה בגילי, היא בדיוק החזירה את החרב שלה לנדן.
היא התקרבה אלי ועזרה לי לקום. העיניים הסגולות שלה נצצו בשעשוע. "היי, אני אלכס."
"היי, לוק." אמרתי. "את גם חצויה, נכון?"
היא צחקה. "לא, סתם גנבתי חרב מארד שמימי ואני יודעת להשתמש בה."
ניסיתי לצחוק גם, אבל הדבר הזה תמיד היה קשה לי. "מה את עושה כאן?"
"מחפשת פליטים. אתה גם היית אצל קרונוס, נכון?"
בהיתי בה בהפתעה. "איך את יודעת?"
"אתה עדיין לובש את המדים של קרונוס."
הסמקתי והבטתי בחולצה הסגולה עם סימן החרמש הקרועה שלי. לא היה לי דבר אחר ללבוש, אז שמרתי אותה. אני בטח מסריח. "כן… אופס."
היא שוב צחקה והתחילה ללכת. "אתה בא?"
"לאן?" שאלתי.
היא קרצה לי. "אתה תראה."
משכתי בכתפיי והתחלתי ללכת בעקבותיה.


תגובות (48)

אני ממש אשמח להשתתף אז הינה תיאור אני מקווה שזה יספיק
שם לירון הרפר
גיל-מה שצריך
תיאור חיצוני-שער שחור ארוך ועיניים ירוקות
הבת של-דמטר
רקע מהעבר-יתומה גרה ברחוב היא הצתרפה לצבא של קרונוס וברחה היא התאהבה אבל מסתבר שהיא התאהבה באחד שרצה להרוג אותה
לא משהו טוב….היא נפצע רגשית ונפשית ומאז היא סגרה את הלב שלה לכולם היא מתבודדת…
תגידי לי עם את צריכה עוד משהו

02/12/2013 01:47

הייתי נרשמת, אבל:
1)אני גרועה בבניית טפסים
2)אני לא ממש מבינה במיתולוגיה
אז יש סיכוי שאוליי ארשם ואעקוב ^^

02/12/2013 01:47

לא רשמת אופי לירון.

02/12/2013 01:49

חחח
כולם ממשיכים את הסיפורים שלהם XD

זה נשמע כמו סיפור נחמד ^-^
(תעלי את ההמשך היום!!!)
יאיייי

אז לסיכום-
כימרות.
^-^

02/12/2013 01:51

התגובה יצאה לי כמו מדרגות ^~^

02/12/2013 01:53

ידעתי שמתישהו תסיימי תגובה בכימרות, סול.
מנטיקורים!

02/12/2013 02:01

וואו זה רעיון מדהים! ואהבתי את הכתיבה ולוק נשמע חמוד ^^
אעאעאע ויש סיכוי שאת שומרת לי מקום ואני ארשום לך?

02/12/2013 02:03

אין בעיות.

02/12/2013 02:03

אההה אופי-
מתבודדת,אבל חייכנית נחמדה לכולם למרות שלוקח לה הרבה זמן להתחבר לאנשים אוהבת היא בן אדם טוב לוקח לה להבין דברים הרבה זמן…..
לא מתתאהבת בקלות…..

ועם את רוצה יש לי גם המון דמויות בנים
רק תגידי לי עם את רוצה שאני ארשום לך

02/12/2013 02:04

אני אראה… אם אני אצטרך עוד דמויות.

02/12/2013 02:05

שם: ריין
גיל: לא ידעת…
הורה: נמסיס
מראה: שיער שחור קצר מאד ומתולתל, עיניים אפורות כסערה, חיוורת, עצמות לחיים גבוהות, לובשת מעיל עור שחור ג'ינסיפ צעיפים וכובעים.
אופי: קשוחה, בוגרת, נקמנית, לא מתחברת בקלות, חשדנית, חדת הבחנה, חדת מחשבה, חכמה מאד, יש לה מבט שיכול לקרוע אדם לשניים.
רקע: אביה היה בחיל האוויר בצבא אבל אחרי הוא נשלח לאפגניסטן הוא נהרג על ידי אנשי ארגון טרור, ריין השתנתה לגמרי. בכל שנה היא ואביה היו הולכים לנשף של אבות ובנות של חייל האוויר ועכשיו הכל נהרס, היא כבר לא הילדה הקטנה של אבא ולעולם לא תחזור להיות. חבר של אבא שלה החליט לגדל אותה כי לא היה לה אף אדם אחר אבל למרות שאהבה את האיש שגידל אותה כעט היא כבר לא יכלה לחזור להיות הילדה הטובה. יום אחד היא טיילה ביער בו היא בנתה לעצמה ביתן קטן ומצאה גור של גריפון שכיוון אליה את שיניו. הם הביטו זה בזה מספר שניות ואז החליטו יחד לא להיפרד לעולם, היא קראה לו וולברין והוא היה היחיד שהבין את צערה כמו שהיא הבינה את שלו. אמה נמסיס התגלתה אליה ונשבעה לעזור לה, אבל היה לכך מחיר. היא עזרה לה אבל הותירה צלקת על לחייה שאמנם לא הרסה את יופייה אבל הפכה אותו ליופי של אישה מבוגרת שיודעת סבל מהו, ולא נערה, וכמובן ריין כבר לא החשיבה את עצמה לנערה ולא הרגישה כך. היא מצאה את המטה של קרונוס וכלאו אותה, אמרו לה שאם לא תשרת ייקחו ממנה את הגריפון שלה אז היא הסכימה אבל בואו נאמר שהיא עזרה בדרכה שלה בניצחון של האלים ועזרה מא ד להפסד הטיטאנים. ברגע שהשתחררה ניסתה למצוא את דרכה, האנשים שהיו איתה שם ידעו שיוכלו לגשת אליה בעת צרה והיא תעזור, אבל היא צריכה לדעת בדיוק מה הוא תפקידה.

02/12/2013 02:13

חחחח
הכימרות היו בגלל אווירת המיתולוגיה~

נ.ב-
רק אני שמתי לב שהתגובה שלי הייתה כמו מדרגות? XD

02/12/2013 02:14

וואו גבי זה מזכיר את הדמות שלי, אבל אני אשאיר אותה. ידעתי שמישהו ירשום בן או בת נמסיס…

02/12/2013 02:15

כן, סול, גם אני שמתי לב לזה.

02/12/2013 02:16

תשמרי לי דמות!

02/12/2013 02:19

שומרת שלי.

02/12/2013 02:19

שם: ליאן סמית
גיל: מה שכולם בערך…
הורה אולימפי: טיכה (פורטונה)
מראה: שיער חום בהיר עד קצת אחרי הכתפיים, עיניים חומות בהירות, גובה ממוצע.
אופי: עקשנית, מתעצבנת בקלות, משתדלת להיות כמה חברותית שהיא יכולה, צינית, מנסה להסתיר את זהות אימה עקב השנאה לכוח שקיבלה.
רקע: גודלה על ידי אב שמרן וקפדן, בורכה בכוח לתת לאחרים מזל אך לעצמה לא. אביה תמיד השתמש בה כסוג של קמע, היא שנאה אותו. תמיד חשבה שהיא מוזרה ושונה בגלל שאביה לא סיפר לה את האמת על אימה.
יום אחד פגשה בבחור שהציע לה להצטרף לצבא חזק כשהוא מסביר לה על המוצא האמתי שלה.
ברגע שידעה, היא הייתה מלאה כעס ורצון לנקמה, לכן הצטרפה.
כשהייתה בפנים כולם התייחסו אליה כאל שווה להם, לא כקמע מזל, היא אהבה את זה.

זהו! חח עשיתי מחקר על אלים זוטרים לכן לקח לי זמן XD

02/12/2013 02:26

תודה. וגם בנים אנשים!

02/12/2013 02:27

לעשות לך דמות של בן?

02/12/2013 02:29

כן, לירון גם את יכולה.

02/12/2013 02:30

שם: איידן
גיל: 15
הורה: קרונוס(אבל הוא שונא את אבא שלו)
אופי: ילד גבוה עם עינים שזוהרות בכל פעם שהוא מעצבן.
לא כדאי להזכיר את שמו של קרונוס כשהוא נמצא בסביבה אלא אם כן אתה רוצה שהוא יכרות לך את הראש עם חרמש( החרמש זה הנשק שלו)
רקע: תמציאי את

02/12/2013 02:32

תודה צבי רק מה המראה שלו?

02/12/2013 02:36

שם: מיוריאל נייט
גיל: 17
מראה: שיער שחור חלק שבוהק בכסף, עור חיוור, עיניים כחולות עזות, שלוש נקודות חן מתחת לעיין שמאל, מבנה גוף צנום אך חזק, מלאה במקומות הנכונים בהתאם לגילה.
לבושה בבגדי ציידות, בגדים כסופים כמו של אלפים.
הורה אולימפי: הבת המאומצת הנסתרת של ארטמיס.
מיוריאל נמצאה על ידי ארטמיס בליל ירח מלא לפני שבע עשרה שנים בדיוק, בליל האחד עשר בנובמבר, אנושית הדל ארטמיס נחרדו מהעובדה שתינוקת הושארה נטושה על צלע הר כך שהביאו את ארטמיס לקחת אותה תחת חסותה, ובכך להפוך אותה לביתה המאומצת שבעתיד תהפוך לשוליה שלה ובמקרה שיקרה לה משהו גם ליורשת.
מיוריאל מתרגלת וגדלה בסביבת המחייה של האלה ארטמיס ולקראת יום הולדתה השבי עשרה עולות בה תהיות על הוריה, על עברה ועל העובדה שנותרה נטושה, גם כוחותיה מתחילים להתעורר ולעלות רמזים ותהיות על פני השטח.
אופי: מיוריאל נערה צייתנית, עקשנית, צנועה, סקרנית ושובבה שאוהבת לצחוק ולחייך ולהיות מודעת לדברים המתרחשים סביבה בכל עת.
מעבר לצבא קרונוס:
הדבר היחיד שנותר למיוריאל מעברה הוא שרשרת חרוזים צפופים בצבע טורקיז שחושלו מאור הירח, באחד ממסעות השמירה על היער, מיוריאל נודדת כמטיילת ומוצאת את עצמה על צלע ההר שבו ננטשה, כפי שסיפרה לה ארטמיס האלה, לפתע מתגלה אליה נער המבוגר ממנה בשנה, לבוש בגדים שחורים וצמודים וחרב מוסתרת מאחורי גבו, הוא מציע לה לבוא אחריו על מנת למצוא את התשובות לשאלותיה, תוך הבטחה שהוא יחזיר אותה בחזרה, בעצם הסקרנות של מיוריאל מביאה אותה להיחטף על ידי הנער הנאה שנקשרה אליו רבות על אף שחטף אותה, הרגשות של השנאה והאהבה מתערבבים בתוכה והיא כולה עסוקה בחיפוש אחר האמת שמתגלה לה במחנה קרונוס.
לנער קוראים תן והוא מפקד הצבא של קרונוס.

מקווה שאהבת :)
זכויות יוצרים שלי מושאלים לסיפור ^^
בהצלחה!

02/12/2013 02:43

תשמרי לי דמות אני עוד רגע כותבת לך.

02/12/2013 02:45

שומרת לך, טדי.
ודמות מגניבה.

02/12/2013 02:47

המראה שלו הוא: ילד גבוה. שיער חום ועינים שזוהרות בכל פעם שהוא מתעצבן

02/12/2013 02:48

שם: דילן
גיל: מה שנוח לך ^^
הורה אולימפי: מורוס (אל הגורל משהו כזה)
מראה: שיער שחור פחם, עיניים אפורות ועל זרעו יש סימן שאיתו נולד, סימון של אביו.
אופי: שקט ומופנם, אדיש, לא נוהג לדבר, נרתע ממגע עם אנשים, גם פיזית. הוא אומר אך ורק את האמת, אחרת הוא שותק.
רקע: הוא אומץ על ידי זוג אנשים זקנים שגידלו אותו עד גיל 10 ומשם כבר מתו. הוא היה מסתובב ברחובות ומכייס אנשים, לנמרות ששנא את זה.
יום אחד נגלה לפניו קורנוס וביקש לצרף אותו אל הצבא שלו. בהתחלה היסס אבל אחר כך הסכים והצטרף כי היה זקוק למקום לגור בו.
אפילו בצבא אף אחד לא ידע על כוחותיו, רק קורנוס שהסכים לשמור זאת בסוד.
הכוח שלו הפחיד אותו למרות שלא הראה זאת. כשבא במגע עם אנשים היה יכול לדעת את הגורל שלהם, האם צפוי להם למות בגבורה או לחיות חיים מאושרים, לפעמים גם ראה את עברם.

תודה לך ויקפדיה ^^

02/12/2013 02:53

מורוס? אל חדש בשבילי…
מישהו יכול לתת לי בן ניקה (אלת הניצחון. אני היחידה שזוכרת אותה מאות אתנה)

02/12/2013 02:55

שמרי לי מקום

02/12/2013 02:56

אני הולכת עכשיו להצגה עם הבן של חברה של אימא שלי אז אני אחזור בערב. אני אעלה את הפרק הבא מחר אז בינתיים תתנו דמויות.

02/12/2013 02:57

בהתחלה היא הייתה התלבטות בשבילי… אבל מורוס פחות ידוע לכן בחרתי בו ^^
הוא בנה של ניקס והוא התגלמות האבדון והוא היה אחראי לכל גורל של כל אדם… קיצר משהו הוזי ומגניב XD

ושוב, תודה ויקיפדיה ^^

02/12/2013 02:58

עכשיו גליתי שהוא קצת דיכאוני אז תוכלי להוסיף לדמות שלי? XD

02/12/2013 03:03

שם: איזבל אנדרוס
גיל: מה שמתאים
הורה אל: פוסידון (אל הים)
מראה: עורה שחום מעט, היא רזה ומעט נמוכה, עיניה כחולות וגדולת בעלות ניצוץ מיוחד, שערה שחור ארוך וגלי.
אופי: ביישנית, הרפתקנית, חצופה, מתגרה, חדת הבחנה, לפעמים צבועה, יש לה אוצר מילים לא ממש נחמד (היא לא מקללת כל שניה, היא יודעת איך לפגוע באדם מולה), היא מתרגזת בקלות, סקרנית, היא טובה בהתגנבות, שקרנית גרועה, היא מנומסת ולא רגישה.
רקע: אימה גידלה אותה כול חייה, היא לא ידעה כלל על אביה. כשמלאו לה חמש עשרה שנים היא הבינה שהיא שונה מהשאר. היא התחילה לשמוע קולות ולראות דברים שלא כולם יכולים לראות. כאשר אימה נעלמה לללא עקבות, איזבל עברה לפנימיה ושם המצב הפך לגרוע יותר. הפנימיה היתה נמצאת על שפת אגם, היא היתה רואה נימפות מים ועוד יצורים. פעם אחת היא טבעה, למעשה היא לא ממש טבעה כי היא בילתה יותר משעה תחת המים. הקולות שיגעו אותה והיא אושפזה בגללם, הקולות לחשו לה סודות וביקשו ממנה דברים.
קרונוס היה מבקר אותה (מחופש) פעם בשבוע עד שלקח את איזבל איתו.
כוח: היא שומעת קולות, מדי פעם אלו סודות, או שהם מבקשים ממנה משהו, הקולות מנסים לעזור לה אבל היא מתנגדת אליהם. היא יכולה לנשום מתחת למים (מן הסתם) והיא יכולה לשלוט במים (אבל ממש בקטנה,)

02/12/2013 03:11

נשמע נחמד :)

02/12/2013 03:17

תקשיבי החלטתי לנסות להוסיף עוד בן
כי יש פה מחסור חח
אז הינה:
לוקאס ארטס
גיל-מה שצריך
הבן של-[את יכולה את לבחור איזה אל…פשוט אני לא מכירה שום על חוץ מדמטר]
תיאור חיצוני-שער חום קצוץ ועיניים חומות ירוקות
אופי-מתבודד חבר טוב בן אדם טוב רגיש אכפתי אוהב לעזור לכולם מתאהב בקלות אבל לא מראה את זה כי הוא מפחד להיפגע אוהב את החיים שלו
רקע-
בן לאמא אבל היא מתה בשרפה ואז הוא הצתרף לצבא כרונוס שם כול הזמן הציקו לו והתאכזרו עליו הוא לא מראה רגשות כמו פחד מאז הוא מאוד פחד אז והציקו לו בגלל זה

02/12/2013 03:26

הייי חשבתי שזה רק אלים זוטרים אבל עם לא אז הינה….
הבן של-הדס

02/12/2013 03:27

שם: בוייל קיין. לפעמים חברים קוראים לו פשוט קיין, אם מישהו יצחק על השם שלו… בוא פשוט נגיד שכדאי שמישהו הזה יזהר…
גיל: טיפה יותר מכולם
הורה: ארוס (הקופידון היווני) גם על זה לא כדי לצחוק אם אתה אוהב שהראש שלך מחובר לכתפיים.
מראה: שיער חום בהיר מסופר קצר, עיניים שלפעמים נראות ירוקות-אפורות ולפעמים זהובות, יחסית דק אבל יש לו שרירים
אופי: ההפך המוחלט ממה שאתה מצפה מבן של קופידון להיות. זועף, ציני, יןרד על הכל וכולם כולל עצמו, לא מחייך לעיטים קרובות, מתנהג כאילו הוא שונא את כל העולם, תמיד מנסה להציג את עצמו באור שלילי באופן בלתי מודע, שומר בהדיקות על התדמית של הפרימיטיבי-המניאק-שלא אכפת לו מכלום. מעדיף למות מאשר להודות שיש לו רגשות כלשבם.
רקע:

02/12/2013 03:40

נלחץ לי בטעות לפרסם תגובה… מיד כותבת את ההמשך…

02/12/2013 03:42

שם: בוייל קיין. לפעמים חברים קוראים לו פשוט קיין, אם מישהו יצחק על השם שלו… בוא פשוט נגיד שכדאי שמישהו הזה יזהר…
גיל: טיפה יותר מכולם
הורה: ארוס (הקופידון היווני) גם על זה לא כדי לצחוק אם אתה אוהב שהראש שלך מחובר לכתפיים.
מראה: שיער חום בהיר מסופר קצר, עיניים שלפעמים נראות ירוקות-אפורות ולפעמים זהובות, יחסית דק אבל יש לו שרירים
אופי: ההפך המוחלט ממה שאתה מצפה מבן של קופידון להיות. זועף, ציני, יןרד על הכל וכולם כולל עצמו, לא מחייך לעיטים קרובות, מתנהג כאילו הוא שונא את כל העולם, תמיד מנסה להציג את עצמו באור שלילי באופן בלתי מודע, שומר בהדיקות על התדמית של הפרימיטיבי-המניאק-שלא אכפת לו מכלום. מעדיף למות מאשר להודות שיש לו רגשות כלשהם. מתעב אנשים מניפולטביים. יודע ללכת מכות ולא מהסס לעשות את זה, שונא שכל העניין סובב סביבו ומעדיף פשוט להיות ברקע (זה לפחות מה שהוא אומר לעצמו ~רמז רמז~ ) חבר טוב ונאמן, תמיד יגן על אלא שלא יכולים להגן על עצמם.
רקע: אמא שלו מעולם לא התגברה על זה שארוס עזב אותה וגם לא יחזור, היא עשתה בערך 3% מהעבודה בגידול הבן שלה, בעיקר בגלל שהיא הייתה מאוכזבת שהוא יצא כל כך שונה מאבא שלו, עד גיל עשר הוא רק ניסה לרצות אותה, ולא הבין למה היא רק מאוכזבת ממנו כל הזמן, הוא ניסה להיות יותר קשוח, פחות רכרוכי, בתקווה שזה מה שיגרום לאמא שלו לקבל אותו סוף סוף, עד היום הוא לא מבין מה הוא עשה לא טוב, הוא הניח שאמא שלו לא אוהבת אותו, הרי היא מעולם לא אמרה את זה, ואיך אפשר לאהוב אדם שאתה לא מחבב? ולמרות שהוא לא יודה בזה לעולם, הוא אהב אותה בכל ליבו ורק רצה שהיא תגיד פעם אחת שגם היא אוהבת אותו. בגיל 13 הוא ברח מהבית, הוא פשוט לא יכל לתת לאמא שלו להרוס לו את החיים עוד הפעם ועוד הפעם. בשלב הזה הוא כבר הבין שאין טעם לנסות לרצות אנשים אחרים, לא משנה מה תעשה הם תמיד ימצאו סיבה למה זה לא טוב מספיק. הוא שוטט לבדו במשך כמה חודשים עד שלילה אחד, שהוא היה ביער, תקף אותו מנטיקור. היה לו אפס נסיון בלחימה והוא אפילו לא ידע מה הוא באמת, רגע לפני שהמנטיקור הרג אותו נער בלונדיני שחט אותו, לרע המזל לא לפני שהמנטיקור הספיק להשאיר לו צלקת נחמדה על הכתף…
הנער הזה היה לוק קסטלאן. הוא הסביר לקיין על כל המתולוגיה והציא לו להצטרף לצבא הטיטאן.

02/12/2013 04:04

אז מתי את מעלה את פרק 2???

02/12/2013 04:11

רק עכשיו חזרתי מההצגה… סיוט.
לירון – הוא לא יכול להיות בן האדס, אבל אולי הוא יהיה בן תנטוס?
דארק אנג'ל – גם היא לא יכולה להיות בת פוסידון. זה בסדר שהיא פשוט תהיה בת של אל נהר?
טדי – ארוס? (כל מי שמדבר איתי וקורא לו קופידון אני מכריחה אותו לקרוא לו ארוס.) רעיון טוב.

02/12/2013 08:32

סבבה מעולה לא משנה לי חח:)
אבל תעלי פרק ראשון מהרררר

02/12/2013 08:50

אבלאבל… אני רציתי לעשות בן תנטוס :

02/12/2013 10:20

אם את רוצה את יכולה לעשות עוד אחד, או בן ניקס (חושך או משהו כזה), היא אימא שלו.

02/12/2013 10:23

שם: היקארי, שם משפחתה אינו ידוע לה.
גיל: 15-14 מה שנוח לך
הורה: סלנה, אלת הירח
מראה: שיער קצר המגיע קצת לפני הכתפיים, עיניים תכולות כקרחונים, תווי פנים שדוניים, כחושה (צנומה), ריסים ארוכים ועצמות לחיים גבוהות. היא חיוורת כירח.
אופי: אדישה, מרדנית, ערמומית ביותר ומתוחכמת, צינית ועוקצנית, כריזמטית ותמיד אוהבת להנהיג ולהיות מנהיגה, חכמה, חייכנית, נאמנה, סקרנית ואמיצה ביותר, תגן רק על מי שהיא אוהבת ומי שחשוב לה, נחושה ואינה מוותרת בקלות.
רקע: היא נולדה בלילה, לאור הירח המלא, ומאז הייתה נאמנה לו. אמה סלנה נטשה אותה, והיא נשארה לבד. בלי חברה. אביה נעלם, והיא לא ידעה לאן ללכת או מה לעשות.
את ההמשך של הרקע תמציאי לבד, כי אני ממהרת…

02/12/2013 11:07

שיער לבן קצר****
0,0

02/12/2013 15:14

שיער לבן קצר****
0,0

02/12/2013 15:14

למה רק עכשיו אני רואה את זה?!?!!

03/12/2013 12:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך