נטע די אנג'לו
מצטערת שזה פרק די קצר, פשוט אנרגיית הכתיבה שלי כבר נגמרה.
כן גבי, ריין ואיידן יהיו זוג חמוד. (אם הם יחיו)
ארבעה פרקים! כפיים! מחר אני אנסה להמשיך את הסיפורים האחרים שלי, גם בהם נגמרה לי כל האנרגיה.

מחנה הטיטאנים פרק שש

נטע די אנג'לו 03/12/2013 901 צפיות 14 תגובות
מצטערת שזה פרק די קצר, פשוט אנרגיית הכתיבה שלי כבר נגמרה.
כן גבי, ריין ואיידן יהיו זוג חמוד. (אם הם יחיו)
ארבעה פרקים! כפיים! מחר אני אנסה להמשיך את הסיפורים האחרים שלי, גם בהם נגמרה לי כל האנרגיה.

כולם קמו מיד. ריין שלפה את החרב שלה אוטומטית. אלכס העלתה להבות כחולות שוב מידה. בוייל דרך את קשתו.
"איזו מפלצת זו?" שאל לוקאס.
"כלבי שאול." אמר איידן. זאת היתה הפעם הראשונה שראיתי את החרמש שלו, המראה הזה גרם לי לרצות לברוח באימה.
"אין סיכוי," אמרה היקארי. "זה לא נשמע כמו – "
עוד יללה, חזקה יותר מהקודמות, נשמעה. שלושה יצורים גדולים ושחורים התקרבו אלינו, עד שנשארנו במעגל קטן.
היצורים נראו כמו כלבי שאול רגילים: רוטוויילרים בגודל משאית שחורים, וכרגע מזילים ריר. אבל היה משהו משונה בכלבי השאול האלה. הם נראו רעבים יותר, אכזריים יותר, מפלצתיים יותר. העיניים שלהם זהרו באור אדום.
"קדימה כלבלבים." אמרה וריין והסתערה על כלב שאול. בהנפת יד אחת היא הושלכה על כמה עצים. היא לא זזה, ולא נראו ממנה שום סימן לחיים.
"ריין!" צעק איידן. הוא שיסף את בטנו של כלב שאול אחד, אבל הוא רק נהם. לא נראה שהפצע כואב לו במיוחד.
"מה?" בוייל ירה על כלב השאול הפצוע מטח של חצים, הוא רק הוציא אותם בשיניו.
אלכס היתה היחידה שנראה ששמרה על קור רוח. היא קפצה על גבו של כלב השאול ודקרה אותו עם חרבה, שכרגע היתה אפופה להבות.
כלב השאול מת אבל כלב אחר תפס את אלכס בשיניו והעיף אותה למקום עוד יותר רחוק מריין, לא ראיתי אותה.
לוקאס והיקארי יצאו מהמעגל. "תטפלו בכלבי השאול, אנחנו בריין ואלכס."
מיוריאל נאנחה. "השאירו לנו את העבודה השחורה."
בזמן שאנחנו דיברנו דילן תקף כלב שאול. הנער המלחיץ הזה תקף כמו שד, בתוך דקה כלב השאול חזר לטרטרוס.
רק שזה כנראה גבה ממנו הרבה כוח. הוא כשל ואיזבל תפסה אותו.
"אז נשאר לנו רק אחד." מלמלה ליאן. "זאת לא כזאת בעיה."
זאת היתה בעיה. האחרון שנשאר היה גדול בהרבה מהאחרים. הוא חשף שיניים ענקיות ורק הנהמות שלו עשו לי חשק לברוח.
הרגשתי דקירת כאב קטנה מאזור הצלקת שלי. אני לא יכול להשתפן, אני חייב לעזור לחברים שלי.
הנפתי את החרב שלי והסתערתי. כלב השאול ניסה לתפוס אותי, אבל התגלגלתי ונעצתי את החרב בבטנו.
הוא ילל, הפעם יללת כאב. מעדתי והוא עמד למחוץ אותי, אבל ליאן משכה אותי הצידה.
הייתי המום. "את… הצלת אותי?"
היא חייכה. "כן, אז נראה לי שאתה חייב לי."
רצנו לעבר כולם, שבינתיים כבר הרגו את חרב השאול. איידן זרק לי את החרב שלי.
לוקאס והיקארי עזרו לאלכס וריין והן כבר חזרו גם. ריין צלעה, אבל חוץ מזה היתה בסדר. יחסית למי שהרגע עשתה מקלחת של רוק כלב שאול אלכס היתה גם בסדר.
"כולם בסדר?" שאל איידן את כולם, אבל שמתי לב שהוא מביט בריין.
"כן." היא ענתה.
"טוב, בואו נמשיך לישון." אמרה ליאן. היא הביטה באיידן ובריין ונראתה כאילו היא עומדת להתפוצץ מצחוק.
"כן, אני מת מעייפות." אמר לוקאס.
ושוב כולם התחילו לנחור. הפעם רק הנהנתי לדילן ונרדמתי מיד.

התעוררתי בערך בשש. גם אחרי חצי שעה שמירה לא הייתי עייף. כולם התעוררו אחרי ויצאנו מיד, למרות שלא ממש היה לנו יעד ממשי.
"מה אתם חושבים שקורה במחנה עכשיו?" אמרה לירון.
"אני לא יודע ומעדיף לא לחשוב." אמר איידן.
"לא אכפת לך מכולם?" אמר בוייל.
"אכפת לי, אבל אני מעדיף לא לחשוב על מה שקורה שם."
המשכנו ללכת בשקט, לא שמתי לב והמשכתי ללכת הרבה לפני כולם. כבר כמעט הגענו לגשר שער הזהב.
הייתי במרחק מטר מול הגשר. עשיתי עוד צעד והרגשתי שאני מתחיל ליפול.


תגובות (14)

וואו על זה בא לי לחבק אותך! -חיבוק וירטואלי לנטע-
עאעאעאע והוא בכלל לא קצר? מה הוא קצר? מי קצר? רגע אני משתגעת? לא מי משתגע? לא אני נכון? טוב השתגעתי XD
הפרק הזה היה טוב, הרבה אקשן ^^

03/12/2013 10:02

תודה, רק חבל שאני לא יודעת לכתוב קרבות…

03/12/2013 10:04

את צוחקת עלי? זה כתוב מושלם! ובהחלט אפשר להרגיש את רוח הקרב בפרק הזה!
-פרצוף סופרמן-

03/12/2013 10:09

את באמת מעלה הרבה פרקים ביום! O:
וזה לא פרק קצר 3:

03/12/2013 10:24

תיקחי מזה דוגמה, סול! תמשיכי את צבא הצללים (אין לי כוח לכתוב באנגלית)

03/12/2013 10:25

כן…
יש לי כבר פרקים מוכנים, אבל אני לא מעלה את הכל ביום אחד~
גם לא בטוח שאעלה פרק היום /:

03/12/2013 10:26

ריין ואיידן <3
ולא יודעת למה אבל מסתבר שאני חושבת שגם הדמות שלך וליאן <3
ואני אוהבת אותך את יודעת את זה? שלא תעזי להרוג את ריין או איידן! אני מרשה לפצוע אותם, להשאיר צלקת, אבל לא להרוג בדם קר או חם!
גררר
תמשיכי!

03/12/2013 10:36

אני לא אומרת עם מי לוק יהיה, אני עוד לא בטוחה (אולי עם אלכס, אני אוהבת לשלב שתי דמויות שאני יצרתי)

03/12/2013 10:38

הם יהיו כל כך חמודים :)

03/12/2013 10:39

גבי? את חולה? את מדברת על זה שהם יהיו זוג חמוד?
תלכי להרוג מישהו בסיפור שלך ותחזרי!

03/12/2013 10:40

הוו יש אהבה! אני אוהבת את זה *-*
אבל בבקשה אל תעשי משולש אהבה1 זה הדבר הכי שנואי עלי ביקום!

03/12/2013 10:49

חחח מושלםםםם וגם הם יהיו זוג מושלםםםם תמצאי גם לי זוג???
תמשיכיי מהררר

03/12/2013 11:12

מתי הספקת להעלות את זה?
את רואה מה עשית? (אני נוזפת בך!) נגמרה לך ההשראה והפרק קצר!
אבל לא שיש לי בעיה אם זה שהעלת שלוש פרקים כן? את פשוט מוכשרת.
אה כן, ואת פשוט חיבת להמשיך!

03/12/2013 11:13

טוב, העליתי ארבעה פרקים…
ואל תדאגי, כבר יש לי מישהו בשביל לירון…

03/12/2013 11:13
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך