מלחמת החצויים פרק 2

צבי 4000 10/05/2013 707 צפיות אין תגובות

כעבור כמה ימים הביצורים היו מוכנים.באופק ראיתי אוהלים של הצבא הרומי.אני הייתי בביתן 1 וקראתי במחשב על הצבא הרומי כדי לדעת אם יש סיכוי להביס אותם בקרב.בעוד אני הייתי עסוק החצויים האחרים התרגאנו לקראת המלחמה עם הרומאים.כעבור כמה שעות המדריכים של הביתנים היו במעוצת מלחמה.אני ישבתי בכיסא המיוחד.טוב אמרתי הצבא הרומי חזק ביותר אל תזלזלו בהם.הכל מוכן? כירון שאל.כן אמרה קלאריס. גק אמר הבלסטריות מוכנות.פתאום חצוי התפרץ לחדר הרומאים תוקפים הוא אמר ואכן כשהגענו לביצורים ראיתי שצבא האויב צועד לעבר המחנה אולם פגזי הבלסטריות כל הזמן פגעו בהם.אביעד תארגן כוח חצויים ותלחמו בהם כירון אמר ואז הסתערנו.מיד אחרי שהצבאות התנגשו קפצתי מעל ראש של חייל ותקעתי בו את חרב האלים חסמתי חרב של חיל והעפתי לו את החרב מהיד.בעודי נלחם ראיתי את איילת תוקעת חנית באחד החילים וקפוצת מעל ראשי החילים שלפתי את הקלישון ותעקתי אותו באדמה פתאום רעידת אדמה הפילה את כל חילי האויב והחצויים תקפו בחוזקה את חילי האויב. גרמתי לסערת ברקים להופיע בשמים והברקים פגעו בחילי האויב ואז ראיתי חיל עם גלימה שתקף חצוי והרג אותו.הסתערתי על החיל כשפתאום שמעתי צעקה של מישהו שנפצע. פניתי לעבר הקול וראיתי את איילת נופלת על הרצפה כשחרב מוזהבת תקועה לה בבטן כשראיתי מי פגע בה זעמתי לחיל היתה גלימה ובשריון היו לו מדליות והוא גיחך למראה החרב התקועה בבטנה של איילת זה היה אוקטביאנוס.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך