מלחמת החצויים פרק 5

צבי 4000 17/05/2013 830 צפיות אין תגובות

אוקטביאנוס התגאה בעצמו תוך כדי שהלך סביב קבוצת החצויים.הוא ניגש אל החצויים היונים והניף את סכינו על אחד החצויים.לאאא! הילד צעק אבל איחר את המועד.הסכין נתקע לו בלב והוא קרס על הרצפה. תוציאו את הגופה מכאן צעק אוקטביאנוס על שני החילים הרומאים שעמדו לידו.החילים מיהרו לעשות את רצונו. כשראיתי את זה ממחבואי שמחוץ לאוהל אמרתי לעצמי שבסוף המלחמה אני אערוף את ראשו.אוקטביאנוס הלך כמה צעדים אחורה ואמר תאמרו למפקד שלכם להיכנע אחרת אני הורג את כולכם.חתיכת רוצח…קלאריס החלה לומר.תשתקי צעק אוקטביאנוס את בטח לא רוצה לגמור את חייך בתור מאכל לעורבים הוא אמר. אוקטביאנוס ניגש לאחד החילים ולקח ממנו חנית.שלפתי את חרב האלים.החרב השמיעה קול חיכוך שמשך את תשומת הלב של אוקביאנוס.תראו מה יש לנו כאן הוא אמר.תשחרר אותם אחרת כולכם מתים אמרתי.אבל אוקביאנוס צחק ואמר באמת הוא שאל אנחנו הרבה יותר ממך הוא אמר.ואז הלך כמה צעדים אחורה והניף את החנית.אוקי אמר אני אהרוג אותה ראשון הוא אמר והצביע על איילת הוא הסתער עליה וכמעט שהצליח לפגוע בה אבל שברתי לו את החנית. אתה לא תיפגע בה אמרתי לו.תפסתי לו בבטן והעפתי אותו על החילים.בזמן שהוא נאנק כבר היינו מחוץ למחנה הרומי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך