צבי 4000
בפרקים הבאים אני כותב ממי נקודת המבט של הפרק

מלחמת החצויים פרק 6

צבי 4000 18/05/2013 923 צפיות 5 תגובות
בפרקים הבאים אני כותב ממי נקודת המבט של הפרק

רצנו במהירות למחנה.תזעיקו את כירון אמרתי לשני חצוים.החצוים מיהרו למשרדו של כירון.כעבור כמה דקות כירון הופיע יחד עם שני חצוים מביתן אפולו.פתאום שמענו צרחה ומישהו נפל.מתברר שהרומאים לא רוצים להיכנע מהר.כשראיתי מי נפל אמרתי לכירון תקחו את איילת למרפאה אני כבר אטפל ברומאים.שלפתי את חרב האלים ואת מגן האלים ופתאום לבשתי את שריון האלים.הסתערתי על הרומאים.קפצתי מעל ראש אחד החילים ונעצתי לו את החרב בראש ואז זינקתי גבוה כמעט עד השמים וזימנתי ברק אדיר. השלכתי את הברק והברק התפצל לכמה ברקים שפגעו בחילים.פתאום הרגשתי שמשהו פוגע לי בגב וזה היתה מרכבה מעופפת. איך זה מרגיש צעק אוקטביאנוס אבל השתקתי אותו כאשר העפתי אותו מהמרכבה בעזרת החרב. המרכבה התפוצצה באויר ואני נחתתי על הדשא בדיוק שהחילים החלו לברוח.אוקטביאנוס ספג כנראה פגיעה ברגל כי הוא לא הספיק לצלוע אז זימנתי לוחם שלד אחד שהבריח אותו בחזרה למחנה הרומי.ואז איילת הופיעה לידי כשהיא בריאה ושלמה.אחרי כמה דקות כבר היתי בביתן אחד.


תגובות (5)

לפי מה שהבנתי המלחמה היא בן היוונים לרומאים.זה לא הגיוני כי כל האלים הם גם יוונים ורומאים ביחד וזה לא נסותר אחד את השני.חוץ מזה זה לגמרי העתקה של פרסי גקסון.

18/05/2013 14:09

דבר ראשון תקראי את אות אתנה. דבר שני כמעט כל הסיפורים באתר של המיתולגיה היונית מועתקים מפרסי גקסון. דבר שלישי כתוב בספר הגיבור האבוד שכל פעם שהיונים והרומאים נפגשים יש מלחמה ושפיכות דמים.

19/05/2013 02:23

תאכלס.. מה שאתה אומר נכון אבל… זה לא ממש מצדיק את זה שאתה מעתיק…
אם אתה רוצה לעשות מלחמה בין הרומאים ליוונים, סבבה, תעשה את זה בכיף. אתה רוצה לעשות עיקרון שזה שני מחנות של נערים? אוקיי, גם סבבה..
אם אתה רוצה גם את כירון, גם בסדר, בגלל שהוא סוג של אל מהמיתולוגיה היוונית או יצור אז זה סבבה…
אבל להשים את אוקטביאנוס זה כבר משהו אחר… הוא דמות בפני עצמה.
זה העתקה גבר… תנסה לעשות משהו מקורי אחי…
פואנטה אחרת, עיקרון אחר.. משהו שלא יגרום לי להרגיש כאילו אני קורא את אות אתנה שוב… אם ת'רוצה תמשיך, זה החלטה שלך אחי, אבל ככה אני רואה את זה:P

19/05/2013 03:44

אולי אתה רוצה שלאוקטביאנוס יהיה שם אחק

19/05/2013 07:58

התכונתי לשם אחר

19/05/2013 07:59
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך