צבי 4000
אוקי הנה הסבר על יונה: יונה ואני חברים מאוד קרובים. הוא בן פוסידון יש לו כוחות שליטה במים ויש לו חוש הומור מפותח.

מלחמת החצויים פרק 9 ההסבר הוא ברציתי להוסיף

צבי 4000 26/05/2013 745 צפיות תגובה אחת
אוקי הנה הסבר על יונה: יונה ואני חברים מאוד קרובים. הוא בן פוסידון יש לו כוחות שליטה במים ויש לו חוש הומור מפותח.

<אביעד>יונה? שאלתי. אני ולא מישהו אחר ענה יונה. הבטתי באוקטביאנוס ששכב על האדמה. פתאום הסתער על יונה חיל רומאי. יונה פשוט הכה בו עם אגרוף מים זה כול מה שיש להם אמר יונה. אבל אז אוקטביאנוס קם. חשבתם שאני מת? שאל. אפילו לא הרגשתי את הלהב. ואז קרה דבר מוזר: גופו החל להשתנות העינים שלו הפכו סגולות לגמרי ציפורנים ענקיות צמחו לו על הגב בקיצור הוא הפך ליצור כאוס. שלפתי את חרב האלים(בדיוק כמו החרב של פרסי גם חרב האלים חוזרת לנדן שלה) ויונה כבר עשה אגרופי מים בידים שלו ואיילת שלפה את החרב החדשה שלה(קוראים לחרב שלה חרב האלות). תקפנו אותו ביחד אבל הוא הדף את המכות שלנו והפיל אותנו על הרצפה יונה קם וניסה להטביע אותו עם גל ענקי של מים אבל היצור הקיף את עצמו בחומה אפלה ולא טבע. הנפתי את החרב שלי וברק פגע ביצור אבל היצור עדיין לא מת. במקום זאת הוא גדל עם כל מכה שפגעה בו. נמאס לי מהיצור הזה אמרתי ושלפתי את טורפי האדס. זימנתי שלד ענקי ואמרתי לו לתקוף את היצור. השלד שלף חרב וניסה לכרות את ראשו של היצור אבל היצור העיף את השלד והשלד נעלם ברגע שהוא פגע באדמה. היצור שלף חרב ואמר היא מתה הוא הצביע על איילת ותקף. חסמתי לו את החרב ותקפתי. הפעם הצלחתי לכרות לו את היד שאחזה בחרב והיא נפלה על הרצפה בקול קרקוש. היצור הביט ביד שלו שנחה על הרצפה וניסה לחבר את היד למקומה אבל החרב שלו היתה עכשיו ביד שלי אז פשוט נעצתי לו את החרב בבטן והיצור נפל על הרצפה. ואז הגוף שלו חזר להיות הגוף של אוקטביאנוס. הוא קם והביט בי במבט של שנאה. לקחתי את חרב האלים. אתה מת אמרתי לאוקטביאנוס ואז כרתתי לו את הראש.


תגובות (1)

יאייי אהבתי מאוד יונה הזה אמ……חחח
תמשייך…….. מחכה להמשך……
אוהבת שרית

26/05/2013 10:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך