max555
אני יודע עבר יותר משבוע מאז שכתבתי אבל קראו לי מלא דברים, בל"ג בעומר הייתי בכינרת ואז ביום שני עבדתי באולם וביום שלישי היה לי פרוייקט וביום רביעי הייתה לי שיחה אישית ושיעור פרטי במתמטיקה ובחמישי עבדתי באולם אחר אז... אני יודע שזה בטח לא מעניין אותכם אבל אני מכווה שהפרק כן אז תהנו :)

מצאת החמה עד צאת הנשמה-פרק 2

max555 23/05/2014 613 צפיות אין תגובות
אני יודע עבר יותר משבוע מאז שכתבתי אבל קראו לי מלא דברים, בל"ג בעומר הייתי בכינרת ואז ביום שני עבדתי באולם וביום שלישי היה לי פרוייקט וביום רביעי הייתה לי שיחה אישית ושיעור פרטי במתמטיקה ובחמישי עבדתי באולם אחר אז... אני יודע שזה בטח לא מעניין אותכם אבל אני מכווה שהפרק כן אז תהנו :)

פרק 2:

"פיטר תשבע!" ציוותי על חברי הטוב בן האדס.
"מה כל כך דחוף?" הוא שאל מעט משועמם.
"קודם תשבע ואז אני אספר לך" וואו לפעמים האדישות שלו עיצבנה אותי.
"אוקיי אוקיי אני נשבע באבא שלי" הוא אמר והניף את אצבעו מעל ליבו בצורה של איקס.
"אני חייב את העזרה שלך זה… זה טרנט, אני חושב שהוא בוגד" אמרתי בלחש ובדקתי כל הזמן עם יש מישהו שמקשיב, לשם שינוי הצלחנו למצוא קצת פרטיות.
"מה זאת אומרת?" שאל פיטר, הוא כבר לא היה אדיש, אולי מופתע ומבועת אבל כבר לא אדיש.
"שמעתי אותו מגבר עם משהו, הוא אמר שאסור למחנות להתאחד, פיטר אני חושב שזה רציני ואני צריך אותך כדי שתגיד לי עם הוא משקר" אמרתי במהירות ורק אחרי שסיימתי נשמתי נשימה עמוקה.
"אני לא יודע אדי, זה טרנט אתה יודה שמכל בני הרמס הוא השקרן הטוב מכולם אפילו אני-"
"תקשיב זה חשוב!!"קטעתי את דבריו. בלילה הקודם לא יכולתי לישון מרוב לחץ, עם טרנט בוגד יעיפו אותו מהמחנה בטוח, אני לא רוצה שיעיפו אותו.
"אוקיי אני מוכן לנסות אבל … +אני צריך לדבר עם אבא שלי, יש לך דרכמה?" הוא שאל וידעתי שהוא מתכוון לעשות עם אביו שיחת אריס נט.
אז נכון לפני משהו כמו עשר שנים האלים התייחסו לילדים שלהם בצורה די מזלזלת, אבל עכשיו המצב שונה, היה איזה פרסי אחד שנחשב לאגדה והוא דרש מהאלים אחרי מלחמת הענקים(זו הייתה הפעם השנייה שהוא דרש את זה) שיתייחסו לילדים שלהם בצורה … יותר נחמדה.
למרות שהאדס עדיין לא היה האל החי חביב, הוא השתדל לתקן את הטעות שעשה עם הילד הקודם שלו, ניקו, ולהתייחס לפיטר בצורה סביר. אז הוא לא היה נפגש איתו כמו שאני הייתי נפגש עם אבא שלי אבל הוא היה עושה איתו אריס נט אחת לכמה זמן.
שלפתי מכיס המכנסיים שלי דרכמת זהב נוצצת והשלחתי אותה לעבר פיטר.
"אני כבר אבו לביתן שלך , ואל תדאג אני לא החשוף את טרנט" אני לא יודע עם דימיינתי את זה אבל זה היה נראה כאילו הוא כמעט מחייך, כנראה נתתי לו משהו שיעביר ממנו את השיעמום .
הוא תחב את הדרכמה לכיסו והלך משם.
ידעתי שהוא הסיכויי היחיד שלי לוודא שטרנט לא ו\ כן בוגד .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך