צבי 4000
לספר הבא יקראו "דם החצויים" שהוא השני בסדרת "מלחמת המיתולוגיות"

ולגבי מפלצות הקרב אני מקפיא את הסיפור עד להודעה חדשה.

נקמת הענקים פרק אחרון!!!!

צבי 4000 25/11/2013 750 צפיות תגובה אחת
לספר הבא יקראו "דם החצויים" שהוא השני בסדרת "מלחמת המיתולוגיות"

ולגבי מפלצות הקרב אני מקפיא את הסיפור עד להודעה חדשה.

קייל> השד תקף אותנו ואביעד חסם אותו בחרב האלים. יונה ניסה לנעוץ את הקלשון בשד אבל השד חמק מהקלשון."אני שונא שדים" רטנתי והשלכתי בשד כדור אש ירוק. השד צרח ואביעד נעץ בו את חרבו. השד כשל והביט הבפצע אבל הוא החל להיסגר."ניסיון יפה אבל אני בכול זאת אמחץ אתכם הוא אמר ופתאום הופיע פטיש ענקי בידו. הוא הניף את הפטיש וניסה למחוץ את אביעד שהתחמק ממש לפני שהפטיש מחץ אותו."איך מביסים אותו" שאלתי."לפי הסיפור אם שורפים את אחד מקרניו של השד זה יחסל אותו" אמר יונה."יופי עכשיו איך נגיע לו לראש" שאלתי. למרבה המזל אביעד קפץ ותפס באחד מקרניו של השד ותלש אחד."אייי" צרח השד וכשל. אביעד זרק את הקרן ליונה. יונה זימן אש בידו הפנויה."תגיד להתראות שד" אמר יונה ושרף את הקרן. השד צרח כאשר הוא החל להתפוגג עד שנעלם. ואז נזכרתי בארגו 2. הסתבנו וראינו את הספינה עולה באש וכעת היה אפשר לראות רק את החרטום."תברחו מפה מהר" קרא ליאו. התחלנו ללכת כאשר שמענו פיצוץ וארגו 2 נעלמה יחד עם כל מה שיהיה עליה כולל החצויים ועמוד האש נעלם."אז לאן אנחנו צריכים ללכת" שאל אביעד."אני לא יודע" אמרתי. יונה השקיף אל הבור."אני חושב שאנחנו צריכים ללכת לאפירוס שם נמצא בית האדס" אמרתי.


תגובות (1)

סליחה שלא הגבתי קודם! הייתי בחגיגת חנוכה!
תתחיל את העונה החדשה מיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/11/2013 11:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך