צבי 4000
מזהים את האל.

נקמת הענקים פרק 10

צבי 4000 27/10/2013 716 צפיות תגובה אחת
מזהים את האל.

<יונה> יצאתי מהביתן והדבר הראשון שראיתי היה צבא של כעשר מפלצות שניסה להיכנס אל המחנה. כמה חצויים ניסו לבלום את המפלצות אבל הם רק היו מטרה קלה לקיקלופים שמחצו אותם בזה אחר זה. מיד שלפתי את קלשון פוסידון והסתערתי לעבר המפלצות שבניתים הצליחו בקושי לחצות את הגבול הקסום." מאיפה הגיעו המפלצות האלה" שמעתי את אביעד צועק רגע לפני שקטל קיקלופ בכריתה מהירה של ראשו."קודם דרקון ועכשיו מפלצות" רטן קייל בעת שנלחם יחד עם זואי בכמה מפלצות. זימנתי גל של מים שהטביע כמה מפלצות אבל עוד ועוד מפלצות המשיכו לנהור מהפרצה אל תוך המחנה. אביעד כל הזמן זימן ברקים ומטאורים שהשמידו הרבה מפלצות. בסופו של דבר נותרו רק כחמש מניקיטורים שאותם אביעד הרג בברק אחד בלבד. "מעניין מי אירגן את המתקפה" שאלה זואי. פתאום משהו שנראה כמו עירבוב של כל הצבעים פגע באדמה וראינו דמות מסתורית עם קסדה בעלת קרניים מעוקלות וחנית ארוכה."האדון שלי מוסר דרישת שלום לפני שאני משמיד אל המחנה" אמרה הדמות המסתורית ואז זיהיתי במי מדובר."למקרה שלא הצגתי את עצמי אני הוא…הוא לא הספיק לסיים את המשפע כשאביעד קפץ עליו וריתק אותו לאדמה עם חרב מעל צוארו."אני כבר יודע מי אתה" אמר אביעד. "בוא נגיד שזה מתחיל ב"ל" ונגמר ב"י" בקיצור לוקי" אמר אביעד.


תגובות (1)

אה… עכשיו כן.
תמשיך!

27/10/2013 09:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך