max555
אוקיי אני יודע שזה נשמע מעוות לגמרי אבל אפרודיטה יצאה מהים ככה שהיא לא קשורה לכל המשפחה המורחבת של האלים וזה אומר שלה ולהרמס אין שום קשר. מקווה שאהבתם ושתירשמו:) חמש דמויות ואני מתחיל ^^

פאנפיק לפרסי ג'קסון -מצאת החמה עד צאת הנשמה- הקדמה והרשמה :)

max555 17/05/2014 990 צפיות 21 תגובות
אוקיי אני יודע שזה נשמע מעוות לגמרי אבל אפרודיטה יצאה מהים ככה שהיא לא קשורה לכל המשפחה המורחבת של האלים וזה אומר שלה ולהרמס אין שום קשר. מקווה שאהבתם ושתירשמו:) חמש דמויות ואני מתחיל ^^

הקדמה –

נולדתי כאן, במשך שלוש-עשרה השנים שבהם אני חי זה היה הבית שלי.
אני מכיר כל פינה במחנה הזה ומכיר את כל האנשים שהגיעו לכאן.
אבל שום דבר במחנה לא הכין אותי למה שהולך לקרות מחוץ לו.

אני אדי, בן הרמס ונצר אפרודיטה. מופרח ככול שזה יהיה אבא שלי פגש את אמא שלי כשהיא הייתה במחנה, בת אפרודיטה יפייפיה. הם התאהבו ובום… אני נולדתי לאימא חצויה בת שבע עשרה .
נולדתי כאן וחייתי עם אמא שלי בביתן של אפרודיטה עד שהיא מתה במהלך מסע חיפושם כשהייתי בן חמש, אז עברתי לביתן הרמס. אני אוהב את האחים שלי למרות מה שאפשר לחשוב עליהם אבל אין דבר שאני יותר רוצה מלחצות את הגבול הקסום ולראות את העולם.

הרשמה-

שם:
גיל :
הורה אולימפי :
מראה :
אופי :
רקע :
משהו להוסיף:


תגובות (21)

שם: הארי
גיל: מה שצריך
הורה אולימפי: פוסידון (הבן הכי חזק שלו )
מראה: שיער שחור פרוע , ענייו כחולות-ירוקות יפות , בכושר אבל לא מוצק מדיי , רזה.
אופי: עקשן , לא מוות , אי אפשר לרסן אותו (כמו הים) , נחמד , חביב , מוכן להקריב את עצמו רק כשאין דרך אחרת , פזיז , ציני.
רקע: הוא ברח מביתו בגיל 9 , ומצא אותו סאטיר אחר חיפוש אחרי פאן, במחנה , הוא קיבל פגאסוס , ועליו ציוד רכיבה מזהב תהור , ועל חזה הסוס (על רצועה שעל חזה הסוס) מצויר סמל פוסידון… שם הסוס הוא סער . הוא קיבל גם דרכמת זהב שכאשר היא באוויר מתגשמת בידיו של הארי חרב מארד שמימי , וגם שעון שמסוגל להפוך למגן. הוא מתעב בצורה מיוחדת שמיים… אבל כאשר הוא על פגאסוס הוא מרגיש בנוח…
משהוא נוסף: קל לו להתחבר עם אנשים

17/05/2014 11:39
    max555 max

    הוא כמו פרסי ג'ייסון ותאליה ביחד "^^

    17/05/2014 11:45

לא נורא… תאליה אדירה! ג׳ייסון סתם נודניק שיכול לרחף… לפי דעתי רגע אני עושה עוד אחד!

17/05/2014 11:48

שם :מלאני (מל) אדמס
גיל : מה שצריך
הורה אולימפי : אפולו
מראה : עור שחום ושיער קצת יותר כהה מהעור, עיינים זהובות. רזה ואטלטית. יפה.
אופי : קשוחה, אמיצה, נאמנה, נחמדה לחברים שלה, סומכת על החברים שלה.
רקע : נולדה בלואיזיאנה, אמא שלה נהרגה מפיצוץ גז במפעל שהיא עבדה בו כשמלאני הייתה בת 8, והיא והסאטיר השומר שלה ברחו למחנה. שם היא גרה עד היום.

17/05/2014 11:51

שם: פיטר
גיל: מה שצריך
אל: האדס (זאת חברות!)
מראה: שיער שחור פרוע , ענייו ירוקות , ניראה כמו כל נער רגיל , כחוש…
אופי: מיתבודד , חסר חוש הומור , יכול ליקרוא אנשים על פי מה שהם עושים , פזיז , מיסתגר , שונא חברה , לא בוטח כימעט באף אחד…
רקע: אביו , שלח אותו למחנה , הוא תמיד היה מיסתגר ללא חברים, אך תמיד איך שהוא הוא היה חלק גדול מחיהם.
הערה: מישתמש בחרב סטגאית…

17/05/2014 11:53
max555 max

אוקיי יש מקום לעד שלוש דמויות :)

17/05/2014 12:31

עוד אחד אחרון טוב?

17/05/2014 12:38

שם: טדי
גיל: מה שצריך
הורה: אל הנפחים (הפייסטוס נכון?)
מראה: שיער חום בהיר , ענייו חומות , רזה , בעל נמשים אחדים!
אופי: עקשן , ציני ברמות , מצחיק, קצת מעצבן .
רקע: עוד כשהיה תינוק נימסר למחנה , על ידי איירון , כלב מכני שדומה בצורתו לכלב צייד , איירון מסוגל לעשות הכל , מלירוק אש , להפציץ עם כדורי ארד שמימי מבינים , לעוף , יש לו רדאר , הוא משוריין (הוא יכול לעשות כימעת הכל) עד להפוך לכדור ברזל קטן.

17/05/2014 12:44

אוקי, תשמרי דמות

17/05/2014 13:03
    max555 max

    אני בן וסבבה :)

    17/05/2014 13:06

שם: מטאליקה נוקס [אבל כולם קוראים לה נוקס, יש מעטים שקוראים לה מטאל]
גיל: מה שצריך [אני מעדיפה שתהיה 16 או חמש עשרה אבל אם הגיל של כולם שונה אז תעשה כמו כולם]
הורה אולימפי: ארטמיס [אני יודעת שהיא אמורה להיות בתולה, אבל יש תמיד בעיות מידי פעם, נכון? וחוץ מזה, לקחתם כבר את כל האלים החביבים עלי.]
מראה: שיער בלונדיני חלק עד הכתפיים עם פס ורוד אחד שהיא תמיד מתעסקת בו כשהיא עצבנית, עיניים חומות. מפותחת מאוד ולא ממש רזה אבל בכלל לא שמנה, ממוצעת בגובה.
אופי: צינית, לא נותנת חשבון לאף אחד, עושה מה שהיא רוצה ואומרת כל מה שעולה לה לראש, היא שקרנית ממש טובה אבל אף פעם לא משקרת, למרות זאת היא מוכנה להקריב את עצמה למען החברים שלה.
רקע: היא גרה עם אב עצבני וממורמר בברוקלין, עד שבגיל אחד עשרה היא בטעות רצחה מישהו בגלל שירתה עליו מקל תיפוף בוער בשיעור מוזיקה. מיד ידעו שהיא חצויה, היא נשלחה למחנה.
היא נורא חזקה פיזית ונפשית ואחת החניכות המצטיינות שם.

17/05/2014 13:09
    max555 max

    אולי בכול זאת תבחרי הורה אחר ?

    17/05/2014 13:16

    לא רוצה1 *פרצוף חמוץ של ילדה קטנה*

    17/05/2014 13:27
    max555 max

    טבל אני שונא את ארטמיס היא מתנשאת והיא חייבת להיות בתולה …

    17/05/2014 13:28

    בבקשה? אז שתהיה הבת של זאוס.

    17/05/2014 13:30
    max555 max

    טוב …. למרות שגם הוא לא ממש אמור לעשות ילדים …

    17/05/2014 13:33

    רייצ'ל בואי נמשיך את הסיפור שלנו ^^

    17/05/2014 13:45

שם: ג'ן (ג'ני) לאנס
הורה אולימפי: זאוס ונצר לאתנה {אבל היא לא יודעת}
מראה: שיער שטני ארוך עם קצוות בצבע כחול מחשמל שהיא תמיד עושפת בקוקו גבוהה, עינים אפורות-כחולות והיא תמיד עם שורטים וגופיה שהיא הכינה מהחולצה של המחנה עם מספריים.
אופי: מרדנית ופרועה, היא אמיהצ ועומדת מול הפחדים שלה, היא לא ניפתחת לאף אחד חוץ מלחברותיה ולאהבתה שהיא עדיין לא מצאה, מתמחת בלחימה בחרבות וחץ וקשת, נותנת הכל לחבריה אבל רק לאלה שהיא בוטחת בהם.
היא מנגנת בגיטרה חשמלית ובגיטרה בס והיא אוהבת לשיר אבל היא מסתירה את זה.
היא טובה ברבות מגע ובכל דבר הדורש מאמץ גופני

17/05/2014 13:32
    max555 max

    אבל … אבל אתנה היא הבת של זאוס אז זה כאילו שהוא היה עם הנכדה שלו ועשה איתה ילדה "-_- זה מעוות לגמרי
    תשני את ההורה והיא תתקבל וגם כבר יש ילדה אחת לזאוס אז משהו אחר :)

    17/05/2014 13:35

    טוב… אז אפשר של אתנה או של ארס? {אתנה בעדיפות ראשונית אבל אל תעשה אותה חנונית בבקשה…}

    17/05/2014 13:37
max555 max

סבבה אז שתהיה בת אתנה

17/05/2014 13:41
סיפורים נוספים שיעניינו אותך